blackout_sys - 2012-02-20 21:01:44

Witam!

Zapraszam wszystkich na oficjalny turniej Ogniem i Mieczem na poziomie podjazd, który odbędzie się 11 marca (niedziela) 2012 w sklepie Bolter. Turniejowi oficjalnie patronuje producent OiM, firma Wargamer.

Regulamin:

- Obowiązują zasady WYSIWYG (What You See Is What You Get):
1. Obowiązuje całkowity zakaz proxowania - tzn. wystawiania jako modele danej formacji modeli innych formacji, oraz modeli innych niż Wargamera.
3. WYSIWYG nie obejmuje tarcz/kałkanów i arkebuzów (w przypadku jazdy). Jest to wyposażenie na tyle mało widoczne, że nie wprowadza to zamieszania. Jednocześnie gracz, który ma pełen WYSIWYG (kałkany tylko u doborowych formacji etc) otrzymuje premię - dodatkowy punkt do klasyfikacji końcowej. Dodatkowo patrz niżej.

- Gramy na poziomie Podjazd z wykorzystaniem materiałów z podręcznika „Ogniem i Mieczem”.

- Gramy na limitowaną (zapisywaną) amunicję i wszystkie zasady opcjonalne (z wyjątkiem zasady: Rzuty uśrednione i rozkaz grupowy), chyba że obaj gracze nie chcą danej zasady stosować.

- Gramy 3 bitwy po 2 h każda

- Na turnieju można korzystać z list armii opublikowanych na stronie Wargamera.

- Gracze powinni przygotować karty podjazdu zgodnie z zasadami (policzenie siły podjazdu, punktów zwiadu itd.)

Gracze mogą w każdej bitwie wystawiać podjazd w innym składzie, ale musi on należeć do tej samej frakcji. W tym wypadku gracz winien przygotować i przedstawić przed turniejem wszystkie planowane do użycia składy podjazdów. Należy wyraźnie zaznaczyć który z tych podjazdów jest podstawowym i weźmie udział w pierwszej bitwie. Zmiany składu podjazdu można dokonać przed wylosowaniem pary na kolejną rundę - podając wyniki ostatniej bitwy jednocześnie informujemy sędziego, którym wariantem z 3, które przygotowaliśmy na turniej chcemy rozegrać następna rundę.
Można przygotować maksymalnie 3 różne składy podjazdów na cały turniej.

- Gracze przynoszą ze sobą poza podjazdem także umocnienia polowe w ilości takiej, jaką mogą potrzebować dla swojego podjazdu. Jeżeli nie będą oni posiadali takowych umocnień nie mogą ich wystawić.

- Gracze w turze pierwszej będą rozlosowani tak, aby na jednym stole nie spotykały się 2 takie same armie. Można rzucić komuś wyzwanie, należy to jednak zgłosić odpowiednio wcześniej sędziemu. Po pierwszej turze gracze grają z przeciwnikami dobieranymi na podstawie zdobytych punktów.


Punktacja

Zdobywanie punktów za gry odbywa się na standardowych zasadach podjazdu (są to tzw Małe Punkty). Różnica w Małych Punktach określa wynik walki. W nawiasach podane są Duże Punkty, które zdobywa się zależnie od osiągniętego wyniku.

-13 i mniej – historyczna klęska, (0-6)
-12 do – 7 – strategiczna przegrana, (1-5)
-6 do -2 – taktyczna przegrana, (2-4)
-1 do +1 – starcie nie rozstrzygnięte, (3-3)
+2 do +6 – taktyczne zwycięstwo, (4-2)
+7 do +12 – zwycięstwo strategiczne, (5-1)
13 i więcej - zwycięstwo historyczne. (6-0)

O ostatecznej klasyfikacji decydują przede wszystkim Duże Punkty. W przypadku gdy kilku graczy posiada identyczną ilość Dużych Punktów o ostatecznej pozycji decydują Małe Punkty.


LISTA UCZESTNIKÓW:

1. Sebastian "blackout_sys" Pietrzak - Kozacy
2. "Diabeu" - RON
3. Tomek "Artois" - Kozacy?
4. Mr_Stud - RON/Osmanie?

Bucaramanga pakiety spa Ciechocinek