Na początek link:
http://www.infinitythegame.com/forum/ar … -9346.html
W pierwszym poscie tematu, który jest w linku, są trzy ciekawe zasady, które są bardzo sensowne i balansują gry. Szczególnie spodobała mi się zasada z niemożliwością wystawienia się w deploymencie na zbyt wysokich terenach (koniec z kretyńskim snajpieniem od pierwszej tury albo infiltratorem na środku stołu w najwyższym budynku, tylko dlatego, że ktoś nieumyślnie ustawił stół). Low visibility w budynkach też ok, nie daje to gigantycznej przewagi, ale nadaje sensu budynkom. Teraz, kiedy z maćkiem robimy makiety, robimy pełno okien, często zdarza się przestrzał przez cały budynek - zasada gdzie jest to choć trochę utrudnione naprawdę ma sens, przez okna naprawdę nie widać wszystkiego w środku jak na dłoni, szczególnie jeżeli wziąć pod uwagę wystrój wnętrz itp. Z AD nie korzystam póki co, więc się nie wypowiem.
Proponuję podyskutować, czy wprowadzenie takich zasad do naszych gier jest przez ludzi mile widziane.
|