Asar - 2013-06-23 09:36:38

Turniej Infinity 20 lipca 2013 - Tercet Egzotyczny


Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 20 lipca 2013r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.

W tym wątku lub mailowo do mnie asar.bs [at] gmail.com proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy.


Regulamin:

1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 10zł, którą należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 4 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 150 punktów, 3 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pulę S.W.C.
f. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
g.  Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli.
h. Każdy punkt armii ponad 150 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 3 punkty nie będą dopuszczane do gry.

2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia - jedną jawną i jedną niejawną.
b. Każdy gracz mysi dysponować:
i. miarką
ii. przy najmniej jedną kostką dwudziestościenną.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry
ii. wzorników
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta. W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych - wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rozmiarem. Należy o tym po informować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powody będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalną może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasady i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Scenariusze
a. Dla każdej bitwy (tury turnieju) sędzia wybierze jeden ze scenariuszy dostępnych pod w TYM dokumencie. (http://www.infinitythegame.com/ >> download >> Infinity Tournament System >> [English] ITS Scenarios)
b. Każdy z graczy przed każdą bitwą wylosuje sobie Tajne Zadanie (Classified Objectives) i zapisze je.

5. Punktacja
Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę.

6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.
b. Przed każdą bitwą gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie  ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.

uczestnicy napisał:

1. Fala - Nomadzi
2. Asar - ??
3. Chupa - Aleph
4. Hafes - Haqq
5. Mozdzierz -  Syryjskimi radykałami
6.

UbytovĂĄnĂ­ Portrush pakiety wellness Ciechocinek