Asar - 2013-12-29 10:53:29

Turniej Infinity 11 stycznia 2014 - Virtual Light.

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 11 stycznia 2014r. Planowany start o godzinie 10:15.

W tym wątku lub mailowo do mnie asar.bs [at] gmail.com proszę zgłaszać się do turniejuw formie: imię "nick" nazwisko - apmi(a/e), a ja w tym poście będę edytować listę graczy.

Regulamin:

1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 10zl, która należny wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 2,0 h lub 4 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 200 punktów i 4 S.W.C.. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli.
h. Każdy punkt armii ponad 200 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 4 punkty nie będą dopuszczane do gry.

2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia - jedna jawna i jedna niejawna.
b. Każdy gracz mysi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry
ii. wzorników
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta. W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxowac modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych - wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujacy musi być z tej sąmej frakcji, zbliżony rozmiarem. Należy o tym po informować przeciwnika przed bitwa. Modele proxowane bez powody będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armia sektorowa a chcieliby zagrać również zwykłą wersja swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalna może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasądy i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Scenariusze
a. Dla każdej bitwy (tury turnieju) gracz losuje dwa różne z dziesięciu zadań (patrz załącznik 1)
b. Za każde z zadań gracz może dostać od 0 do 6 Objective Point.

5. Punktacja
Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę.

6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie  ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.

Załącznik #1: - zadania
1) OFENSYWA
2 OP - jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry
2 OP - jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika na końcu gry
2 OP - jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika

2) BLOKADA
2 OP - jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka
2 OP - jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia
2 OP - jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać

3) LIKWIDACJA
2 OP - za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
2 OP - za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery)
2 OP - za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier).
   Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia 2 OP. Przyznawane jest 2 OP tylko za pierwszą likwidację danego typu

4) TRIANGULACJA
2 OP za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10" od rogu stołu.
   Maksymalnie można zdobyć 6 OB
   Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu
   Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłożenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.

5) ZWIAD
2 OP - za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika
2 OP - jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt)
2 OP - jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika
   Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.

6) ZDOBYCIE INFORMACJI
2 OP - za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika. Maksymalnie można zdobyć 6 OB.
   Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument.
   Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana  ARO.

7) SABOTAZ
2 OP - za każdy podłożony ładunek w kontakcie z wybranym elementem scenerii.
   Maksymalnie można podłożyć 3 takie ładunki
   Podczas rozstawienia wybierz sekretnie średni element scenerii położony w całości wewnątrz wrogiej strefy rozstawienia. Zanotuj wybrany element scenerii.
   Każdy z twoich żołnierzy posiada jeden ładunek wybuchowy (niedetonowalny, niezniszczalny i nie można go zebrać w ramach Special Skilla Booty), który można podłożyć dopiero w kolejnej turze od wejścia modelu na stół.

8) ATAK
2 OP - jeżeli ponad połowa wrogich jednostek jest martwa lub nieprzytomna (nie liczą się modele zhakowane, przejęte i zsepsitorowane)
2 OP - jeżeli przeciwnikowi pozostały 2 lub mniej jednostek
2 OP - jeżeli przeciwnikowi pozostała co najwyżej jedna jednostka

9) POJMANIE
2 OP -  za każdego pojmanego przeciwnika.
   Można pojmać maksymalnie 3 wrogie modele
   Przeciwnik jest traktowany jako pojmany jeżeli przeszedł do stanu martwy lub nieprzytomny w wyniku walki wręcz. Natychmiast po pojmaniu model usuwany jest z gry. Zasada ta przestaje obowiązywać po pojmaniu 3 wrogów.

10) ZASADZKA
2 OP - X
Podczas fazy rozstawienia pokaż tę kartę przeciwnikowi. Przeciwnik musi pokazać jedną ze swoich misji - ta misja ulega zasadzce. Połóż kartę zasadzki obok. Karta Zasadzka nie może ulec zasadzce.
Otrzymujesz 6 OP minus OP zdobyte przez przeciwnika za misję, która uległa zasadzce.

Lista zapisanych
1. Bartosz "Asar" Skorupa - PanO/CA/Toha
2. Michał "Dardzin" Dardziński - Military Order (PanO)
3. Fala - Nomads
4.  Darek "Dark Daturazi" - CA
5. Grzegorz "vanTroff" - Ariadna
6.  TytanowyJanusz - CA
7. Sambor - QK/Kozacka Ariadna
8. Michał Ławniczak - Shas
9. Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Los Hassassinos of Haqqislamos
10. Kuba 'Kerlhan' Baranowski - jakiś islam
11. Izwor - CA/Shasvastii, ewentualnie Moraci jak zdążę posklejać.
12. wedge - Ariadna
13. Mateusz "teperak" Mastalerz - PanO
14. Wojtek "szklany" Mazur - Nomadzi
15. Michał 'Zalew' Zalewski- Moraci
16.

P.S.
Proszę zapisywać się w formie: imię "nick" nazwisko - apmi(a/e) - Potem mogę wydrukować karty i nie będzie problemu z moimi bazgrołami.

przegrywanie kaset vhs łódz https://plonsk.zbiorniki-betonowe360.pl fumigacja cennik http://porcelanaswiata.pl/