omadan - 2014-05-22 21:05:29

Nagronath – Czarne Miasto

http://daarken.com/blog/wp-content/uploads/2013/12/Naggarond1.jpg

Po odnalezienu Harfy Zniszczenia Urian Bladolicy począł zgłębiać jej tajemnice. Artefakt okazał się być mocy przypisywanej mu w legendach. Siła drzemiąca w Harfie dorównywała potędze najmocniejszych dział Krasnoludzkiej rasy. Urian, pomimo ciężkich ran odniesionych na Trzęsawiskach Śmierci, błyskawicznie zarządził odwrót do miejsca, gdzie mógł czuć się bezpieczny – Czarnego Miasta Nagronath.

Nagronath - założne przed wieloma laty miasto-kolonia ciemnych elfów zamieszkujących Albion. Swoją złą reputację głównie zawdzięcza piratom Czarnych Arek, którzy chętnie odwiedzają ponure miasto by zaopatrywać się w żywność i tubylców-niewolników. Strategiczne położenie i wysokie mury zapewniają doskonałą ochronę tym, którzy jej potrzebują…i są w stanie za nią zapłacić.
Urian zdawał sobie sprawę ile kosztowały go bitwy z coraz odważniej napierającymi siłami zza morza. Teraz będąc w posiadaniu Harfy nie może sobie pozwolić na żaden błąd taktyczny. Walka w otwartym terenie nie wchodzi w grę. Trzeba szukać schronienia za murami Nagronath. Za wszelką cenę.

Pościg za Harfą nie ustaje. Pomimo wielkich strat poniesionych podczas bitew i poza nimi, atakujący wdzierają się wciąż naprzód. Nie stanowią już jednak zwartych i zdyscyplinowanych wojsk lecz bezkształtną hordę rządną głowy elfa, który doprowadził do tego wszystkiego. I dostaną ją. Nawet jeżeli będzie trzeba zrównać Nagronath z ziemią i wysłać ostatnich żołnierzy na pewną śmierć...

Witam wszystkich w czwartej i ostatniej zarazem odsłonie zmagań na wyspie Albion. Podczas tego eventu atakujący będą się starali zabić Uriana Bladolicego  szturmując bramy Czarnego Miasta Nagronath.

TERMIN: SIERPIEŃ? (głosowanie trwa :dol:)

Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD. Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).Uczestnikom przysługuje zniżka do 15% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).

SPECJALNE ZASADY PODCZAS TEJ BITWY:

Armie po 1000pkt.

„Razem po zwycięstwo!” W tej misji następuje zmiana dotycząca kompozycji armii. Jedyne ograniczenia procentowe to 25% na lordów i 25% na bohaterów. Reszta procentów nie istnieje! Znika ograniczenie na wystawianie min 25% jednostek CORE.  Innymi słowy, możesz wystawić co chcesz, możesz multiplikować unity. Jedyny warunek to BRAK PROXÓW!

"Przeklęta ziemia" Kraina Albionu przesiąknięta jest magia, która nie sprzyja obcym spoza wyspy. Każdy czarodziej ma modyfikator -3 do rzucania czarów.

"Tu jestem chłopcze...pomóż mi wstać..." Jeżeli Twój generał stracił ostatnią ranę to nie zdejmuj go ze stołu. Może on zostać reanimowany przez innego bohatera z Twojej armii lub innego gracza. Reanimacja polega na tym, że inny bohater musi znaleźć w styku z rannym generałem. Może do tego dojść w fazie movement (wejście w "styk" może być za pomocą ruchu, marszu lub reformu). Reanimacja się udaje gdy wyrzucisz na kostce 2+. W przypadku 1 okazuje się, że w tej turze reanimacja się nie powiodła. Tylko generał może być reanimowany. Reanimowany generał powraca do gry z całym swoim sprzętem posiadając jedną ranę na profilu. Generała można reanimować zawsze gdy liczba ran spadnie do zera. W turze udanej reanimacji generał nie może czarować, ani ruszać się. Generał, który zarazem jest potworem (np. demon prince) nie może być reanimowany.

„Moc jest we mnie” Podczas generowanie wiatrów magii będziemy rzucać 5D6 (3 najwyższe kostki to dispell). Kości rozdzielane po równo. Kto nie ma maga – jego kostki przechodzą na innego gracza. W momencie gdy na stole będzie 50% magów stanu początkowego pula kości Powera spada do 3D6 (2D6 na dispell).


ZASADY ROZGRYWANIA OBLĘŻENIA

Przed samą bitwą (ale po rozstawieniu wszystkich oddziałów) wykonamy następującą sekwencję:

1)Ogień artylerii broniących – Będę raz rzucał za każdą z moich machin oblężniczych i gdy wyrzucę 6 wówczas niszczę jedną z maszyn oblężniczych atakujących. Musi ona być widoczna i w zasięgu.

2)Ogień artylerii atakujących – Będziecie rzucać kostką za każdą z waszych machin oblężniczych (katapulty, działa). Gdy wypadnie: 1-3 wówczas niszczycie jedną z moich maszyn w zasięgu i LoS, gdy wypadnie 4-6 wówczas wywołujecie wyłom w jednej sekcji: murze, baszcie lub bramie. Jeżeli armie atakujących nie będą mieć swoich machin wówczas dostaną na początku gry D3 machiny.

3)Broniący się strzelają (nawet jeżeli ich machiny oblężnicze już strzelały w pkt. 1)

4)Zaczynamy grę. Atakujący zaczynają.

ATAK NA MURY

Zakładamy, że wszystkie oddziały dokonujące ataku na fortece są zaopatrzone w liny lub drabiny. Jedynie kawaleria, warbeasts, manstrous cavalery i rydwany nie mogą atakować murów. Sam atak wygląda jak normalna szarża (mierzymy zasięg do podstawy murów) z pewnymi wyjątkami:

1)Szarżujący jest w gorszej pozycji do natarcia więc otrzymuje modyfikator do statystyk w postaci społowionego WS i I (zaokrąglając w dół np. WS5 = WS2).

2)Forteca podzielona jest na segmenty: mur, baszta, brama. Każdy z segmentów traktowany jest jako osobny budynek z wszystkimi jego zasadami (a więc daje oddziałowi będącemu w środku steadfast, może się bić tylko po 10 modeli, itp.)

WYŁOM – jeżeli odcinek doznał wyłomu, wówczas broniący go po przegranym combacie musi go opuścić.
Podczas gry machiny oblężnicze atakujących mogą wybrać czy strzelają w mury czy w blanki murów obronnych, gdzie znajdują się żołnierze.

1)Gdy strzelają w żołnierzy to zadają (po zescatterowaniu) D6 hitów z maksymalną siłą.

2)Gdy strzelają w mur (po zescatterowaniu) wówczas mogą spróbować wywołać wyłom. Jak to się robi? Do siły ataku dodajemy rzut z D6 i porównujemy z wytrzymałością lokacji. Jak będzie równo lub więcej wówczas sekcja została zniszczona.

Wytrzymałość budynków:

Baszta 16
Mur 15
Brama 14 (zniszczona brama zostaje natychmiast otwarta)

CEL GRY

Celem gry jest zajęcie trzech specjalnych punktów w fortecy i zabicie Uriana Bladolicego. Gracze mają na to sześć tur.

Wartość zwycięstwa zależy od spełnienia tych zadań i tak:

1)Zajęcie 3 lokacji i śmierć Uriana – Totalna Hiper Masakra!!! Chylę czoła

2) Zajęcie 2 lokacji i śmierć Uriana – Masakra!

3) Zajęcie 1 lokacji i śmierć Uriana –Słabe Zwycięstwo!

4) Zajęcie 0 lokacji i śmierć Uriana – Nędzne Zwycięstwo!

5)Zajęcie 3 lokacji – Tymczasowe Zwycięstwo!

5) Zajęcie 2 lokacji –Słaba Wygrana!

6) Zajęcie 1-0 lokacji – Żenująca Przegrana!

Możecie atakować się nawzajem! Ten kto zabije Uriana i zdobędzie Harfę będzie nowym władcą zniszczenia!!!!

Urian Bladolicy

Statystyki:
M=5
WS=8
BS=7
S=4
T=3
I=9
A=4
Ld=10

Special rules: ASF, Fear, Hate (High Elves), Lormaster (Slaanesh), Wizard (level 4 dark magic), kingslayer (killing blow in challenge), mark od slaanesh.

Equipment: chaos armour, giant blade (+3 S)

Harfa Zniszczenia

Harfa daje swojemu właścicielowi 4+ Ward Save. Ponadto w fazie magii można użyć jej mocy (jest boundspellem, który nie niszczy się pod wpływem miscastów). Posiada dwie wersje tego samego czaru:

Śpiew Harfy – boundspell level 7
Od czarującego leci wiązka niszczycielskiego dźwięku miażdżąc wszystko na swej drodze. Wiązka ma grubość 1mm i zasięg do 24”. Każdy model znajdujący się na jej drodze dostaje hit z siłą 7. Na końcu wiązki wybucha mały template z taką samą siłą.

Ryk Harfy – boundspell level 9
Od czarującego leci wiązka niszczycielskiego dźwięku miażdżąc wszystko na swej drodze. Wiązka ma grubość 1mm i zasięg do 36”. Każdy model znajdujący się na jej drodze dostaje hit z siłą 10. Na końcu wiązki wybucha duży template z taką samą siłą. Udane ward savy muszą być przerzucone.

Rozstawienie:

Ja rozstawiam się jako pierwszy, następnie każdy z was po kolei po jednym oddziale aż do końca. Kolejność taka jak zawsze u mnie.

http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20121111/fantasy%20mage%20war%20castles%20warhammer%20chaos%20elves%20dwarfs%20battles%20orcs%20artwork%20siege%202560x1600%20wallpa_www.wall321.com_10.jpg

Ocean Star Hotel https://kamien-krajenski.szamba-z-certyfikatem.pl