SamboR - 2014-06-25 17:32:06

Turniej Infinity 5. lipca 2014 "ESWAT Op. 1"

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 5 lipca 2014r. Planowany start o godzinie 10:15.

Zgłoszenia przyjmowane są w tym wątku lub mailowo na adres van.smr[at]gmail.com w formie Imię "Nick" Naziwsko; Armia; ITS PIN; Czy składam się na TP.

Regulamin:

1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 10zl, która należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 2,0 h lub 3 tury. Bitwa kończy się wcześniej, jeśli jedna ze stron na początku swojej tury znajdzie się w stanie "Retreat". Wtedy rozgrywana jest tylko tura gracza, który znalazł się w stanie "Retreat".
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C, oraz z ograniczeniem do jednej combat group. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Armia powinna być utworzona z jednej listy (wybranej spośród list ogólnych oraz sektorowych).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Bounty Hunters dopuszczeni w AVA 3 dla każdej listy ogólnej.
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6 punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. Rozpiski na ponad 1 combat group nie zostaną dopuszczone do gry.

2. Wymagania
a. Każdy gracz może posiadać dwie czytelne, pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną.
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarką
ii. przynajmniej jedna kostka dwudziestoscienną.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorników
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta. W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxowac modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych - wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujacy musi być z tej sąmej frakcji, zbliżony rozmiarem. Należy o tym po informować przeciwnika przed bitwa. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armia sektorowa a chcieliby zagrać również zwykłą wersja swojej frakcji.
d. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalna może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasądy i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
e. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Scenariusze
Na turnieju zostaną rozegrane scenatiusze ITS 2014 - http://www.infinitythegame.com/infinity/downloads/its/[en]Scenarios%202014.pdf
Runda 1) SUPPLIES
Runda 2) SEIZE THE ANTENNAE
Runda 3) FRONTLINE

5. Punktacja i BYE
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy)
d. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku.


6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie  ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Wyboru rozpiski dokonujemy po otrzymaniu następujących informacji: z jaką frakcją gramy i na jakim stole.
f. Rzuty na początku rozgrywki wykonujemy w tej kolejności: 1. Lt. WIP, 2. Wszystkie rzuty związane z figurką, którą właśnie wystawiamy w momencie wystawienia (po umieszczeniu modelu na stole).



Lista zapisanych
1. Grzegorz "vanTroff" Szcześniak, Ariadna/Caledonia, P6244, składam się na TP
2. wedge 'Ariadna' Z2455 dorzucę się do TP ale niech zbierze się sensowna ilość osób (6)
3. Bartosz "Asar" Skorupa; PanO/CA/Tohaa/; R2992; nie biorę TP
4. Krzysztof Kryspin, Haqqislam, F8592, mogę na TP się złożyć przy min. 4 osobach chętnych.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

P.S.
Proszę zapisywać się w formie: imię "nick" nazwisko; armia; ITS PIN; Czy składasz się na TP.

P.P.S

KRÓTKA INSTRUKCJA DLA LUDZI BEZ PIN ITS:


Wchodzimy na stronę: http://www.infinitythegame.com/its/index.php
Dajemy "Register" i wpisujemy w polach po lewej:
ksywę
ksywę z forum Infinity (niekonieczne)
adres e-mail
kraj (POLAND)

W mailu zwrotnym dostaniecie wygenerowane hasło, którego używacie na stronie: http://www.infinitythegame.com/its/index.php
Tym razem w opcji "Login"
Dalej w opcji "My Profile" są poszczególne rubryki - nas interesuje PIN i opcja Download PIN - to ściąga nam wizytówkę z frakcją, kodem PIN ITS i nickiem - taką jak ma Wedge

BetonovĂŠ JĂ­mky Raspenava www.berlin-hotel.pl noclegi ciechocinek naprawa wgnieceń samochodowych warszawa