KvaN - 2015-04-28 01:31:29

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/11200936_354290454780854_3662764029639606616_o.jpg


Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na drugą edycję turnieju Warhammera 40,000 klasy Challenger  Vratislawia Wars - Debel Roullette 1000 pkt .

SPONSORZY:

Główny sponsor
http://bolter.com.pl/wp-content/themes/techified/images/logo.png


Patronat Medialny
http://4.bp.blogspot.com/-1o8VVmRTf_I/VUxOWp1bGAI/AAAAAAAACkY/tGIyC7UU6f0/s400/Bastion%2Bbanner%2Bdu%C5%BCy.jpg
Kanał Youtube
Instagram
Facebook

Hangouty, wywiady, etc.
Wywiad z głównym organizatorem

Sponsorzy strategiczni:
http://i1005.photobucket.com/albums/af173/Artur_Kromlech/Kromlech_logo_2014_01_zps4e917646.png

http://titan-forge.com/images/page/titan_logo.png

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/18818_358578061018760_3208033895683474884_n.jpg?oh=16f35074c3634e3dd12c646e992a982e&oe=55C8FC0A

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11215833_358578724352027_4212367900954669469_n.jpg?oh=155e7db5fcd4cd8ecdacfb406b8f7d78&oe=55C45407

http://i1272.photobucket.com/albums/y400/Matoush_Hlousek/Gamemat.eu_banner4_zpsojtn8owd.jpg

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11263147_358930450983521_8886434195438732485_n.jpg?oh=8a2ab89e36140a4322ac06304965feca&oe=55C251B8

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11295549_361678250708741_5535213542382997946_n.jpg?oh=aa7d4529818b11579802db27254e13e2&oe=55C18DCB

Producent świetnie zapowiadającego się systemu w świecie post apokaliptycznym.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10502121_364263437116889_1253439486030590734_n.jpg?oh=51a32bf19da029d9f16abbc143ed4a89&oe=55C842E5


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

-Lokalizacja:  Wydział Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, Fryderyka Joliot-Curie 15, 51-137 Wrocław.

-Wpisowe: Przedpłata 30 zł, po 17.05.2014 i na miejscu 50 zł.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o:  VW2015 - Imię i Nazwisko - Nick

Przy dokonaniu przedpłaty do 11 Maja 2015, uczestnik otrzyma imienne karty Maelstrom. W przypadku opłaty po tym terminie, uczestnik otrzyma generyczne karty Maelstrom.

-Termin: 23-24 Maja 2015 roku.

-Ilość graczy: 48 graczy.

-Noclegi::


-Wyżywienie:
W budynku jest stołówka: Przykładowe ceny.
Kilka kroków od miejsca turnieju jest Pizzernia Bravo


PRZEBIEG TURNIEJU:

Sobota
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:45 II Bitwa
15:45 - 16:15 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
16:15 - 19:15 III Bitwa
20:00 Impreza integracyjna dla graczy


Niedziela
9:00 - 12:00 IV Bitwa
12:15 - 15:15 V Bitwa
15:30 Wynik i nagrody.


SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędziowie Liniowi: Fala (grający)
Sędzia techniczny: KvaN



W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.


ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila:  vratislawiawarsmalpagmail.com


Przysłanie poprawnej rozpiski 17.05.2015r do godziny 23:59 - +10 DP
Przysłanie niepoprawnej rozpiski do 17.05.2015r do godziny 23:59 i poprawienie znalezionych przez organizatorów błędów do 20.05.2015- +5 DP


Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, ID ligowe jeśli takowe posiada)
Armia:
Miasto:

Detachment1: (pełna nazwa detachmentu)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troops1 : (...)
Troops2 : (...)
Troops3 : (...)
Troops4 : (...)
Troops5 : (...)
Troops6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)


Fortification : (jedna na armię)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli

FORMAT TURNIEJU:

Format punktowy na cześć daty pojawienia się naszego pięknego miasta na kartach historii.

- Limit Punktowy: 1000 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 3 Detachmentów których typ nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona.
- Zakaz dublowania jednostek . Bierzemy pod uwagę wpis w Codexie, czyli 2x Biki w troopsach, 1x Grav gun i 1x Meltagun jest nielegalne, analogicznie 2x Herald Tzeentcha jest nielegalne, ale 1x Herald Nurgle'a i 1x Herald Tzeentch'a już jest legalne.
- Jako że bierzemy pod uwagę wpis codexie, przy sojusz z suplementem. Np TAU i Farsight, nadal nie można wziąć np 2x Ripitide'a. Analogicznie przy sojuszu White Scarsów i Iron Handsów nie można wziąć 2x Chapter Mastera.
- Zakaz dublowania nie dotyczy codexów które nie mają innej możliwości (np Codex Inquistion).
- Wyjątek stanowią jednostki z codexów które nie mają więcej opcji, można je powtórzyć gdy wystawiliśmy już wszystkie możliwe opcje w danym codexie, czyli jak mamy u SM wystawionych Scoutów oraz Taktyczntych, to możemy wziąć następnych Taktycznych. Nie oznacza to jednak że możemy wziąć 3 oddziały Taktycznych gdy mamy jeden odział Scoutów. W przypadku codexów które mają więcej wpisów niż SM wygląda to następująco, np. Eldars w troopsach mają: Rangers, Dire Avangers, Bikes, Guardians Defenders, Guardians Storm, w związku z czym drugi odział bików można wystawić gdy mamy wystawione 5 pozostałych opcji.
-Zakaz dublowania dotyczy również jednostek wchodzących w skład formacji, oznacza to że jeśli jakaś formacja nakazuje wziąć 2x Farserów jest nielegalna i nie może zostać wzięta.
- Dozwolone są dataslates

Pary deblowe są losowane przed każdą bitwą uwzględniając handicap. Pary będzie losował w sposób quasilosowy program komputerowy uwzględniający tzw handicap wynikający pozycję graczy w rankingu ligowym oraz iliości punktów zdobytych podczas turnieju. Armie w parach są traktowane jako Allies of Covenience. Ilość dużych punktów zdobytych przez gracza w danej bitwie, równa się ilości dużych punktów zdobytych przez parę. Na koniec turnieju o zajętym miejscu decyduje ranking indywidualny graczy.

Podczas pierwszej bitwy paring przeciwników jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.

Każdy gracz wyznacza w swojej armii Warlorda i jego Traity nie działają na armię sojusznika.

Armie dwóch graczy są traktowane wspólnie na potrzeby zasady Sudden Death Victory (Tabled).

Obaj gracze jak w przypadku turnieju parowego, mają wspólną turę i dzielą miedzy wylosowaną ilość warp chargy między siebie jak chcą. Pula warp chargy generowane przez psykerów jest do wykorzystania tylko przez armię danego gracza w parze.


Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldars Craftwords
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Militarum Tempestus
Codex: Khorne Demonkin
Codex: Skitarii
Codex; Officio Assasinorum

Dopuszczone suplementy armii:
Farsight Enclaves
Waaagh! Gahazghkull
Champions of Fenris
Setinels of Terra
Black Legion
Crimson Slaughter
Clan Raukaan
Hive Fleet Leviathan



NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant, colosal
- Fortress of Redemption
- Imperial Armour
- Codex Imperial Knights
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)




ZASADY:

Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online


100% WYSIWYG'U WYMAGANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!


Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.


KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.


Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.

2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem

3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0

4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

5. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każda całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +6VP).

6. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli:
·     0: - 10 / 10
·     1-2: - 11 / 9
·     3-4: - 12 / 8
·     5-6: - 13 / 7
·     7-8: - 14 / 6
·     9-10: - 15 / 5
·     11-12: - 16 / 4
·     13-14: -  17 / 3
·     15-16: -  18 / 2
·     17-18: -  19 / 1
·     19+: -  20 / 0

7. W przypadku Bye’a - 15:5.

8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.

10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej)
·    Linebreaker

11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:

Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.

Lista Tactical Objectives:

D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik  na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika

Gracze otrzymają zmodyfikowane karty Maelstrom podczas zapisów.

12. Kolejność kroków przed bitwą.
·     Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
·    Rzut kto wybiera stronę
·    Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych.  (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Night Fight
·    Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
·    Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
·    Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
·    Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy.  Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
·    Rzut na przejęcie inicjatywy
·    Początek właściwej rozgrywki


Bitwa I - Relics in blood
Rozstawienie:  Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Eternal War:
· Nie obowiązuje ograniczenie do +6VP za różnicę w KP.
· na środkowej linii stołu, 24 cale od krawędzi bocznej znajdują się relikty, które pod koniec gry są warte 6 VP każdy

Zasady specjalne:
Nemesis - jednostka która zdobyła First Blooda zyskuje zasadę Nemesis. Jeśli jednostka zginie jest warta dodatkowy VP.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/745/WNnCa4.jpg


Bitwa II - Seize ground
Rozstawienie:  Spearhead
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Eternal War:
· na środku stołu i na środku każdej ćwiartki znajduje się znacznik kontroli tej ćwiartki.
· pod koniec znacznik są warte odpowiednio: z ćwiartki przeciwnika jest warty 5VP, ze środka stołu i znaczniki boczne są warte 4VP oraz 3VP za znacznik z własnej ćwiartki.
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego Fast Attack daje 1VP.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/905/QH1J9t.jpg

Bitwa III - Deadlock
Rozstawienie:  Hamer and Anwil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Maelstrom of War:
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania  strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie:

http://s11.postimg.org/b3roer04z/Dealock.jpg

Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/912/cko6eV.jpg

Bitwa IV - Capture the Flag
Rozstawienie:  Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+

Primary objective - Ethernal War:
Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników (rozstawianych według mapy poniżej). Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Na koniec tury gracza każda z wbitych flag jest 1 VP. Dodatkowo na koniec bitwy każda flaga zajmowana przez oddział scorujący daje dodatkowy 2VP ( troops stojący w ostatniej rundzie przy fladze normalnie wbija flagę i dodatkowo zdobywa 1 VP).  Jeśli na koniec bitwy przy fladze znajdują odziały obu graczy w 3' od niej to flaga jest uważana ze nie zajętą (wbitą) przez żadnego z graczy.

http://img856.imageshack.us/img856/1474/4dca.png.

http://s15.postimg.org/iup58zxvf/Dawn_of_War.jpg

Bitwa V -  Ultimate Settlement
Rozstawienie:  Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każda. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War.
Primary objective - Ethernal War:
CRUSADE
· 4 Objectivy.
· pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/674/eAn1E1.jpg

PUNKTY BONUSOWE I KARNE:

Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
    - 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
    - 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
    - 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
·  Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać  dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!



Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +5 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
[/b].

· Malowanie + Konwersje (max 6pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 1 pkt - co najmniej 75% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 2 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 3 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami oraz użycie dodatkowych technik malarskich (modele nie wyglądające jak maźnięte na szybko na turniej)
- 4 pkt - j.w. dodatkowo pomalowane szczegóły (oczy, kryształy itp), występujące "free handy"
- 5 pkt - j.w dodatkowo w armii występują skonwertowane modele
- 6 pkt - j.w duża ilość estetycznych konwersji (wg. uznania sędziego)

· Podstawki (max 4pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% podstawek nie jest pomalowanych
- 1 pkt - co najmniej 75% podstawek jest pomalowana
- 2 pkt - 100% podstawek jest pomalowanych
- 3 pkt - 100% podstawek pokryta trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
- 4 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych

· Dodatkowe od Sędziego (max 3pkt)
- 1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały
- 1 pkt - spójna armia, modele nie sprawiają wrażenia zbieraniny z różnych armii
- 1 pkt - według uznania sędziego za tzw. WOW


Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.


Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.


ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych  - link

Lista zgłoszeń napisał:

Lista zgłoszeń z wszystkimi danymi

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:

Oтeли Pahoa https://www.hotelstayfinder.com weekend wellness ciechocinek