blackout_sys - 2010-12-20 16:54:54

Zainspirowany pięknem i grywalnością Infinity, być może tak bardzo jak Piotrek Confrontation (e, chyba nie możliwe :P) - postanowiłem po naszej rozgrywce z Razielem założyć ten temat, aby wspólnie rozważać na forum wszelkie zagwostki i nieścisłości. Przechodząc do rzeczy:

1. Unik (Dodge) :
Unik jest testem typu Face to Face, nie Normal Roll. Oznacza to, że jeżeli test uniku był zdany porównujemy go z najlepszym rzutem Bursta atakującego (najlepszy rzut to ten z wynikiem najbliższym progowi testu). Jeżeli wyrzuciliśmy większą liczbę oczek niż strzelający, to unikamy całej serii. Unikiem można też wyrwać się z Close Combat (analogicznie jak do strzału - po Dodge'u mamy możliwość ruchu do połowy naszej pierwszej wartości ruchu).

2. Strzał w ARO (EDIT 28.12.2010):
Gdy obie strony strzelają do siebie (jedna aktywnie, druga w ARO), obaj strzelcy wykonują rzuty Face to Face. Jeżeli obrońca ma sukces, to wartość jego rzutu jest progiem, który musi przekroczyć rzut atakującego, żeby był zaliczony. Trochę to pomotane.
Przykład: Typek A strzela serią 3 strzałów w typka B, który oddaje jeden strzał w ARO. Typek A ma próg 12, rzuty 5, 10, 11 - trzy sukcesy. Typek B ma próg 13, rzut 9 - jeden sukces. Wartość sukcesu typka B - czyli 9 - jest teraz wartością, którą muszą przekroczyć sukcesy typka A, żeby były trafione. Czyli sukces 5 odpada, sukcesy 10 i 11 są powyżej rzutu typka B, który inkasuje 2 trafienia i rzuca na pancerz. Oczywiście analogiczna byłaby sytuacja jeśli to typek B miałby lepsze rzuty.

3. Camo i TO Camo:
Figurki w Camo/TO Camo mogą wykonać tylko dwie akcje aby nie stracić Camo - ruch nie wymagający rzutu kością (czyli nie można się wspinać i skakać np.) oraz ostrożny ruch (Long Skill, ruch musi rozpocząć i zakończyć się poza LOF przeciwnika). Figurki w Camo/TO Camo mogą wchodzić w LOF przeciwnika, który w ARO otrzymuje przeciwko nim tylko Discover i Change Facing (nie ma tego w rules ale zdroworozsądkowo może też zrobić Alert). Wyjątkiem są figurki z Multispectral Visor LvX, które mogą strzelać do odpowiednich poziomów Camo (MV2 do Camo, MV3 do TO Camo). Poza tym jedna z ważniejszych rzeczy - figurka posiadająca Camo lub TO Camo posiada również 1 lvl Camo czyli Mimetism, który aktywny jest nawet po zrzuceniu Camo. Sprawia on, że nasze pancerze zlewają się z otoczeniem i atakujący otrzymuje -3 do BS. Oznacza to, że gościu z Camo i w Coverze jest baaardzo ciężki do zestrzelenia ;)
Zdejmowanie Camo - możliwe jest tylko poprzez Skill Discover oraz zmuszenie markera Camo do rzutu kośćmi. Każdy rzut kośćmi powoduje zrzucenie Camo. Aby zmusić cwaniaczka do rzutu możemy, np. strzelić do niego figurką z Multispectral Visorem (jeśli jakiś strzał trafi to rzuca na Armor) lub położyć na niego placek, template strzelając do innej figurki.

4. Hackowanie Heavy Infrantry:
Hackowanie HI to nie test typu Face to Face, tylko Normal Roll na WIP hackera, zmodyfikowany o BTS (Biotechnological Shield) ofiary. BTS przyjmuje wartości niedodatnie. Hackowanie to Short Skill.
Jeżeli hack będzie udany ofiara otrzymuje Immobila. Na szczęście soft do armorów nie jest z MSoftu i można go zresetować jako Short Skill. Wykonuje się to poprzez Normal lub Face to Face Roll jeżeli wrogi hacker jest w zasięgu hacka na podstawie atrybutu WIP.
Żeby było śmieszniej, figurka hackowana otrzymuje ARO, które może przekazać dla swojego hackera (lub allied). Wtedy obrona przed hackiem jest Face to Face Rollem hackerów na WIP, zmodyfikowanym o BTS wrogiego hakera. Przewaga obrońcy hackera udaremnia próbę hacka. Krytyk po jednej ze stron skutkuje nałożeniem DISABLE na Hacking Device wrogiego hackera(!). Oczywiście jeżeli krytyk był po stronie atakującego, hackowany HI dostaje Immobila a hacker obrońca DISABLE'a gratis.
Najważniejsza informacja: nasi wojacy, mając w pancerzach tyle elektroniki, są w stałym kontakcie z hackerem i próba obrony przed hackiem przy użyciu naszego hackera nie ma limitów odległości(!).

Szamba betonowe Działdowo https://www.worldhotels-in.com Ciechocinek restauracje