blackout_sys - 2011-05-30 13:56:37

Turniej Infinity

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 18 czerwca 2011r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.

W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju. Szczególną uwagę zwracam na punkty 2e oraz 5 regulaminu!

REGULAMIN

1. Organizacja turnieju
a. Start o 10:15.
b. Wejściówka 10 zł.
c. Gramy 3 bitwy. Każda po 2 godziny lub 4 tury plus 5-ta na 14+.
d. Bitwy rozgrywane są w formacie 250 punktów, 5 S.W.C.
e. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
f. Nie można wystawiać najemników.
g. Każdy punkt armii ponad 250 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 5 punktów nie będą dopuszczone do gry.

2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli – jedną jawną i jedną niejawną.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz zobowiązany jest do przyniesienia przynajmniej jednej makiety na turniej! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”. W przypadku braku takowej, gracz karany jest 3 ujemnymi DP oraz automatycznie przegrywa rzut na inicjatywę z graczem, który przyniósł makietę.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem –  np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Punktacja
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
c. Punkty za zadania scenariusza przyznawane są na koniec gry, ale dopiero po całkowitym zakończeniu 4 tury, czyli np. przepadają jeżeli gra skończy się na 3 turze z powodu limitu czasu. Jeżeli gra zakończy się wcześniej zniszczeniem jednej ze stron, to punkty za zadania są przyznawane.
d. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica      Wygrany      Przegrany
0 – 50            4               4
51 – 100         5               3
101 – 150       6               2
151 – 200       7               1
201+              8               0
e. Dodatkowe Duże Punkty można uzyskać/stracić w następujący sposób:
i.  Pomalowane co najmniej 75% armii 2 DP
ii. Dodatkowe punkty za przyniesienie większej liczby makiet niż jedna. Liczbę przyznanych punktów określa
sędzia przed grą. Można zdobyć od 0 do 3 DP.

iii. Brak pisemnej rozpiski w dwóch wersjach -5 DP
iv. Brak miarki i/lub kostki -1 DP
v. Każdy punkt armii ponad 250 -1 DP
vi. Oglądanie rozpiski niejawnej innego gracza -5 DP

5. Uwagi Dodatkowe
a. Punktację za makiety w przypadku osób, których makiety były przekazane na rzecz sklepu ustala sędzia.
b. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.
c. Makiety przyniesione na turniej muszą być wykończone. Tylko wykończone makiety liczą się do makiety obowiązkowej i do dodatkowych. Można oczywiście przynieść te same makiety co ostatnio (o ile są wykończone).
d. Sędzia dobiera stoły dla sparowanych graczy poprzez losowanie.

e. Na rozpisce niejawnej (do wglądu dla sędziego) każdy model Camo / TO Camo musi mieć przypisany numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
f. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ;) ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.


SCENARIUSZE

Rozstawienie:

Normalne zasady inicjatywy i rozstawienia

Selekcja misji:

Po rzucie na inicjatywę i rozstawienie (zanim modele zostaną rozstawione na stole) obydwaj gracze losują misje z listy poniżej, by ustalić swoje Główne i Poboczne Zadania (2 rzuty). Rzuty należy wykonać w tajemnicy przed przeciwnikiem.

Rzut K6:
1 – Ofensywa
2 – Blokada
3 – Likwidacja
4 – Triangulacja
5 – Zwiad
6 – Zdobycie Informacji

1. Ofensywa

20 MP jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry,
20 MP jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika  na końcu gry,
20 MP jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.

2. Blokada

20 MP jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka,
20 MP jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia,
20 MP jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać.

3. Likwidacja

20 MP za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
20 MP za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery),
20 MP za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier). Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia 20 MP.
Przyznawane jest 20 MP tylko za pierwszą likwidację danego typu.

4. Triangulacja

20 MP za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10″ od rogu stołu. Maksymalnie można zdobyć 60 MP. Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu.
Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłozenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.

5. Zwiad

20 MP za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika,
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt),
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika. (Spełnienie trzeciego punktu gwarantuje 40 MP – za trzeci oraz drugi warunek).
Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.

6. Zdobycie Informacji

20 MP za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika – maksymalnie można zdobyć 60 MP. Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument. Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana w ARO.

Sędzią turnieju jest dardzin, a wszelkie pytania i rozpiski można (a rozpiski trzeba) kierować na jego maila - deerhunter91@o2.pl
(wstawiono za zgodą właściciela maila ;) )


LISTA GRACZY:
1. Michał dardzin Dardziński - PanOceania (Military Order)
2. Bartosz Asar Skorupa -
3. Tomasz Artois - Ariadna
4. Janusz Baal Pawluk -
5. Grzegorz vanTroff Szcześniak - Ariadna (Caledonia Highlander Army)
6. Marcin Zielarz Wróbel - Nomads
7. Piotr Raziel Gruszka - Nomads

8. Kacper kicek1995 Kuszczyński - Yu Jing (domyślam się, że Infinity to nie Twoja armia :lol: )

https://www.ehotelsreviews.com/ Oтeли Сенегал weekend wellness ciechocinek