Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2013-04-02 13:33:51

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Turniej Infinity - "El Classico 250"

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity "El Classico 250", który odbędzie się w Bolterze 20 kwietnia 2013r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.

W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju.

REGULAMIN by Blackout_sys

1. Organizacja turnieju
a. Start o 10:15.
b. Wejściówka 10 zł, którą należy wydać na zakupy w sklepie (wg regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Gramy 3 bitwy. Każda po 1,5 h lub 4 tury plus 5-ta na 14+. Jeżeli jedna ze stron zostanie wybita do nogi, przeciwnik może dokończyć grę w ramach pozostałych tur/czasu.
d. Bitwy rozgrywane są w formacie 250 punktów, 5 S.W.C. Bonusowe S.W.C. z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie powiększają ten limit.
e. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
f. Nie można wystawiać najemników. Wyjątkiem są armie sektorowe, dla których dany model najemnika jest integralną częścią listy dostępności modeli.
g. Każdy punkt armii ponad 250 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 5(6) punktów nie będą dopuszczone do gry.

2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli – jedną jawną i jedną niejawną.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem –  np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalną może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasady i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Punktacja
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica      Wygrany      Przegrany
0 – 50            4               4
51 – 100         5               3
101 – 150       6               2
151 – 200       7               1
201+              8               0
c. Za każde zrealizowane zadanie przyznawane są sumujące się mnożniki o wartości 0,2. Zsumowany mnożnik mnożymy przez zdobyte Małe Punkty - jest to nasza ostateczna punktacja w Małych Puntkach. Np. gracz zrealizował dwa cele z zadania nr 1 i jeden cel z zadania nr 2. Jego sumaryczny mnożnik to 0,6. Jeżeli za eliminację wroga zdobył 100 Małych Punktów to ostatecznie jego punktacja wygląda tak: 100 x 0,6 = 60 MP.

5. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.

b. Przed każdą bitwą gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie  ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.


SCENARIUSZE

Karty wyboru misji można pobrać pod TYM adresem. Zasady są przetłumaczoną i lekko zmodyfikowaną wersją zasad TaOS

Rozstawienie:

Normalne zasady inicjatywy i rozstawienia

Selekcja misji:

Po rzucie na inicjatywę i rozstawienie (zanim modele zostaną rozstawione na stole) obydwaj gracze losują misje z listy poniżej, by ustalić swoje Główne i Poboczne Zadania (2 rzuty lub wylosowanie kart z puli). Rzuty należy wykonać w tajemnicy przed przeciwnikiem.

Rzut K10:
1 – Ofensywa
2 – Blokada
3 – Likwidacja
4 – Triangulacja
5 – Zwiad
6 – Zdobycie Informacji
7 - Sabotaż
8 - Atak
9 - Pojmanie
10 - Zasadzka

1. Ofensywa

x0,2 jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry,
x0,2 jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika  na końcu gry,
x0,2 jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.

2. Blokada

x0,2 jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka,
x0,2 jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia,
x0,2 jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać.

3. Likwidacja

x0,2 za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
x0,2 za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery),
x0,2 za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier). Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia x0,2. Jeżeli wroga armia nie ma na stanie żadnej z wymienionych typów modeli, to może posłużyć model z listy (sprawdzamy po kolei czy przeciwnik posiada któryś z modeli): SK, MI, WB, LI.
Przyznawane jest x0,2 tylko za pierwszą likwidację danego typu.

4. Triangulacja

x0,2 za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10″ od rogu stołu. Maksymalnie można zdobyć x0,6. Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu.
Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłozenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.

5. Zwiad

x0,2 za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika,
x0,2 jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt),
x0,2 jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika. (Spełnienie trzeciego punktu gwarantuje x0,4 – za trzeci oraz drugi warunek).
Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.

6. Zdobycie Informacji

x0,2 za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika – maksymalnie można zdobyć x0,6. Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument. Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana w ARO.

7. Sabotaż

Podczas rozstawienia wybierz sekretnie średni element scenerii położony w całości wewnątrz wrogiej strefy rozstawienia. Zanotuj wybrany element scenerii.
Każdy z twoich żołnierzy posiada jeden ładunek wybuchowy (niedetonowalny, niezniszczalny i nie można go zebrać w ramach Special Skilla Booty), który można podłożyć dopiero w kolejnej turze od wejścia modelu na stół.

x0,2 za każdy podłożony ładunek w kontakcie z wybranym elementem scenerii. Maksymalnie można podłożyć 3 takie ładunki.

8. Atak

x0,2 jeżeli ponad połowa wrogich jednostek jest martwa lub nieprzytomna (nie liczą się modele zhakowane, przejęte i zsepsitorowane),
x0,2 jeżeli przeciwnikowi pozostały 2 lub mniej jednostek,
x0,2 jeżeli przeciwnikowi pozostała co najwyżej jedna jednostka.

9. Pojmanie

x0,2 za każdego pojmanego przeciwnika. Można pojmać maksymalnie 3 wrogie modele.

Przeciwnik jest traktowany jako pojmany jeżeli przeszedł do stanu martwy lub nieprzytomny w wyniku walki wręcz. Natychmiast po pojmaniu model usuwany jest z gry. Zasada ta przestaje obowiązywać po pojmaniu 3 wrogów.

10. Zasadzka

Podczas fazy rozstawienia pokaż tę kartę przeciwnikowi. Przeciwnik musi pokazać jedną ze swoich misji - ta misja ulega zasadzce. Połóż kartę zasadzki obok. Karta Zasadzka nie może ulec zasadzce (to trochę jak dzielenie przez zero - nie róbmy tego).

Otrzymujesz x0,6 minus mnożnik zdobyty przez przeciwnika za misję, która uległa zasadzce.

LISTA GRACZY:
1. Izwor - Shasvastii lub CA
2. Wedge - Ariadna
3. teperak - PanOceania
4. fala - Nomadzi
5. chupakabra - ALEPH
6. Mozdzierz - Haqqislam
7. Michał - Combined Army
8. Kerlhan - Haqqislam
9. Szklany - Nomadzi


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#2 2013-04-02 14:46:30

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

I co, pomysł na SpecObsa umarł?

Offline

 

#3 2013-04-02 15:29:58

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Michał napisał:

I co, pomysł na SpecObsa umarł?

Nie załatwia się takich spraw na ostatnią chwilę, prawda?

Jak chcecie mieć taki turniej to nie ma sprawy, ale przygotujcie regulamin tak by był NAJPÓŹNIEJ ostatniego dnia starego miesiąca.

Tłumaczę... jak dostanę regulamin do 30 kwietnia to taki turniej pojawi się w maju


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#4 2013-04-02 18:33:01

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Jedyny weekend w tym miesiącu, który mam wolny,
więc postaram się przyjść z CA lub Shasvastii.

Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-04-02 18:33:55)


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#5 2013-04-05 08:47:27

wedge

http://i.imgur.com/A7eG5.png

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 301

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Ja również postaram się pojawić z Ariadną


Infinity: Ariadna
Malifaux: Yan Lo

Offline

 

#6 2013-04-05 11:28:02

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Fala Nomadzi

Offline

 

#7 2013-04-05 11:30:20

 teperak

http://i.imgur.com/EwtZm.png

9370011
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 417

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Mateusz Mastalerz - PanAustralia


Infinity - PanOceania
Kampfgruppe Normandy - Niemcy
Firestorm Armada - Terran Alliance
Warmachine - Khador

Offline

 

#8 2013-04-05 21:47:51

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Skąd: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

na jak nie będę jak będę chupakabra aka alefkabra


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

#9 2013-04-09 10:40:21

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

jak 20.04 będę jeszcze miał dychę to najpewniej przyjdę


JF 100%

Offline

 

#10 2013-04-09 12:37:34

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

lol... brakuje jeszcze tylko kogoś z Tohaa i Dżudżingiem i mamy Turniej Narodów


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#11 2013-04-09 15:39:37

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Skąd: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

jak ktos wezmie alef to moze i dżudżing sie znajdzie, jeszcze mam


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

#12 2013-04-09 23:34:14

 teperak

http://i.imgur.com/EwtZm.png

9370011
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 417

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Moja obecność na turnieju stanęła pod znakiem zapytania, więc jestem raczej na nie.


Infinity - PanOceania
Kampfgruppe Normandy - Niemcy
Firestorm Armada - Terran Alliance
Warmachine - Khador

Offline

 

#13 2013-04-18 13:25:18

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Chyba przyjdę, może nawet z Kebabami, jak mi Kuba pożyczy.

Offline

 

#14 2013-04-18 13:30:12

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Michał napisał:

Chyba przyjdę, może nawet z Kebabami, jak mi Kuba pożyczy.

Lepiej zamiast figurki to pożycz Kubę i przyjdź razem z nim na turniej


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#15 2013-04-18 15:26:01

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Obaczym, spytam go.

Spo, Kuba idzie.

Ostatnio edytowany przez Michał (2013-04-18 15:29:59)

Offline

 

#16 2013-04-19 06:29:41

Kerlhan

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2011-08-12
Posty: 96

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Dałbym głowę, że jakoś na początku tygodnia się tu dopisałem... , ale tak idę z moimi islamistami, dzięki za pamięć:P

Offline

 

#17 2013-04-19 17:46:05

Szklany

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2012-12-07
Posty: 49

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Będę. Szklany - nomadzi

Offline

 

#18 2013-04-20 17:04:38

wedge

http://i.imgur.com/A7eG5.png

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 301

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Wyniki turnieju

1. chupa 21ptk
2. wedge 20 ptk
3. Izwor i Szklany 15ptk
4. Michał 7ptk
5. fala i kerlhan 6ptk

Gratulacje dla zwycięzcy


Infinity: Ariadna
Malifaux: Yan Lo

Offline

 

#19 2013-04-20 17:50:22

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Dzięki za grę!
Mimo długiego piątkowego wieczoru udało mi się dotrzeć ;p
Przy okazji zapodziałem gdzieś moje kostki.
Dobrze, że moi przeciwnicy użyczyli mi kilku

Właśnie do mnie dotarło jak irytujące mogą być znaczniki camo na stole,
zwłaszcza w dużej ilości. Pierwsza bitwa to były szachy, bo nikt nie chciał się zbytnio narażać.
Dopiero w ostatniej turze zaczęło coś się dziać

Podczas całego turnieju udało mi się aż raz! wykryć model zakamuflowany,
na kilkanaście prób. Za to Spekulantka miała wyjątkowego farta
i brała wszystkie strzały na klatę, a było tego naprawdę sporo.
W ostatniej bitwie wraz z Malignos'em ułożyła całą grę
Nie ma to jak ostrzał przeciwnika i chowanie się potem w kłębach dymu.

Szkoda, że nie było nas więcej ;/


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#20 2013-04-20 18:11:15

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Bardzo przyjemnie, choć co ja pacze, nie wiem co ja dziś tym Islamem gralem. Może za miesiąc na dużym formacie i nowych scenariuszach przyjdzie więcej osób.

Offline

 

#21 2013-04-20 19:42:58

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Skąd: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Turniej Infinity "El Classico 250" - 20 kwietnia 2013

Fajne granie jak w zwykle nawet nie wiedziałem że wygrałem czilałcik
nextime jestem na pe wno

Dzieki wszystkim za gre


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Suriname