W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
"Polowanie na replikanta"
Dowolne miasto w Ludzkiej Sferze.
Zadania:
Strona A ma za zadanie zlokalizować i wyeliminować groźnego agenta EI. Stronie B zależy na pojmaniu tego wytworu obcej inteligencji w celu przeprowadzenia na nim badań. Operacja prowadzona jest w terenie miejskim, o dużym zagęszczeniu ludności cywilnej.
Straty w ludności cywilnej są niedopuszczalne. Niemniej, należy dołożyć wszelkich starań by replikanta zlikwidować/przejąć.
Zasady:
Na stole znajduje się kilka (4-6) znaczników "tłumu".
Tłum jest trudnym terenem o wymiarach okrągłego wzornika. Ogranicza pole widzenia jak Zero-V Smoke, ma wysokość 1,5 cala. Tłum ma LoF 360 stopni. Strzelanie przez tłum (za pomocą Intuitive Attack lub Suppresion Fire) odbywa się z modyfikatorem -6, a strzały które nie trafią o wartość tego modyfikatora są uznawane za trafienie w tłum.
Operacje w tłumach wiążą się z ryzykiem wzbudzenia paniki wśród cywili. Za każdym razem, gdy:
- dowolny model przechodzi w stan Uncounscious lub Dead w ZoC Tłumu, w nim samym, lub w jego LoF,
- w ZoC lub LoF Tłumu zostanie użyta broń wykorzystująca dowolny wzornik,
- wykonanie ataku w kontakcie z Tłumem
- trafienie Tłumu, lub modelu znajdujacego się w nim,
- użycie akcji Rozgoń Tłum,
należy wykonać rzut na tabelę:
1-10: Tłum przemieszcza się 8" w kierunku wskazanym przez rzut kością, numer 1 skierowany jest od zdarzenia.
11-15: Tłum łapie za Comlogi i wrzuca video na Infinitkowego YouTube'a. Jeśli jest to efekt akcji Rozgoń Tłum, traktuje się ten wynik jako 16+
16+: Tłum rozbiega się, zdejmij wzornik ze stołu.
Akcja Rozgoń Tłum to Short Skill.
Modele graczy zaliczające się do LI, SK, WB i małe remoty (Helperboty i Crazy Koale) mogą ukrywać się w tłumie. Dzała to podobnie jak akcja kamuflowania się. Model ukrywający się w tłumie można wypatrzyć używając skilla Discover z dodatkowym modyfikatorem -3 za przebywanie w tłumie. Ostrzał z tłumu prowadzony jest jak Combat Camo z dodatkowym modyfikatorem -6 za strzelanie z tłumu (trudności ze złożeniem się do strzału). Atak odkrywa model ukrywający się w tłumie.
W każdym tłumie może ukrywać się potencjalny cel. Aby wypatrzeć replikanta należy użyć skilla Discover na tłumie z modyfikatorem -9 (jak przy Impersonatorze w tłumie). Udany test odkrywa czy w tłumie znajduje się replikant, czy też nie (replikant zostanie oznaczony przeze mnie przed misją). W danej turze każdy model może tylko raz sprawdzić dany tłum. W przypadku rozbiegnięcia się tłumu, na stole pozostaje jeden model "podejrzanego", który będzie się poruszał, co turę każdego z graczy, w kierunku najbliższej krawędzi stołu. Aby odkryć, czy dany model jest replikantem należy wykonać test Discover z modyfikatorem -6. Aby przejąć replikanta należy zsynchronizować go (na zasadach synchronizacji z wrogim cywilem) i wyprowadzić przez dowolną krawędź stołu.
Replikant
MOV: 4-4 CC: 14 BS: 11 PH: 11 WIP: 16 ARM: 0 BTS: -3 W: 1
Ekw: CCW
Replikant będzie starał się Uniknąć każdego ataku.
Punktacja:
Wypatrzenie replikanta - 2 pkt
Eliminacja replikanta w walce wręcz - 3 pkt
Eliminacja replikanta przez jego zastrzelenie - 1 pkt
Synchronizacja - 1 pkt
Wyprowadzenie replikanta - 1 pkt
Zastrzelenie cywila (poprzez strzał do tłumu, lub zastrzelenie modelu cywila nie będącego replikantem) - -2 pkty za każdego, maks. 3 razy - później automatyczna przegrana.
Misja kończy się po 2,5h lub w momencie wyeliminowania jednej ze stron. kończy. Jeśli jedna ze stron jest w stanie "Retreat" przez dwie tury, misja kończy się po drugiej takiej turze. Misja kończy się również w momencie wyeliminowania/wyprowadzenia replikanta.
Offline