W zwi±zku ze zmian± forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
No to zacznę od nowa:
co powiedziecie na to
MILITARY ORDERS
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
3x ORDER SERGEANT Combi Rifle / Pistol, Knife (13)
MOV:4-4 CC:15 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Linkable
Religious Troop
SPEC. SERGEANT MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (39 | 1.5)
MOV:4-4 CC:15 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Religious Troop, CH: TO Camouflage, Infiltration
KNIGHT OF MONTESA Spitfire / Pistol, AP CCW (53 | 2)
MOV:4-2 CC:16 BS:14 PH:13 WIP:13 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
Mechanized Deployment, Religious Troop
KNIGHT HOSPITALLER MULTI Rifle / Pistol, EXP CCW (50)
MOV:4-2 CC:16 BS:14 PH:14 WIP:13 ARM:4 BTS:-6 W:2
Regular, Frenzy, Cube, Linkable
Martial Arts L2, Sixth Sense L1, Religious Troop
TEUTONIC KNIGHT Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, AP CCW (42)
MOV:4-4 CC:18 BS:14 PH:14 WIP:13 ARM:3 BTS:-6 W:2
Regular, Frenzy, No Cube, Linkable
Berserk, Jungle Terrain, Religious Troop, V: Courage
3x FUSILIER Combi Rifle / Pistol, Knife (10)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Linkable
253 Points | SWC: 3.5
Offline
@dardzin to jest moja propozycja na magistrach.
MILITARY ORDERS
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
TEUTONIC KNIGHT Spitfire / Pistol, AP CCW (46 | 2)
MOV:4-4 CC:18 BS:14 PH:14 WIP:13 ARM:3 BTS:-6 W:2
Regular, Frenzy, No Cube, Linkable
Berserk, Jungle Terrain, Religious Troop, V: Courage
4x MAGISTER KNIGHT Panzerfaust / Pistol, AP CCW (27)
MOV:4-4 CC:18 BS:12 PH:14 WIP:12 ARM:3 BTS:-3 W:2
Regular, Impetuous, Cube, Linkable
Martial Arts L2, Religious Troop, Hyper-Dynamics L1
4x ORDER SERGEANT Combi Rifle / Pistol, Knife (13)
MOV:4-4 CC:15 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Linkable
Religious Troop
SPEC. SERGEANT MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (39 | 1.5)
MOV:4-4 CC:15 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Religious Troop, CH: TO Camouflage, Infiltration
245 Points | SWC: 3.5
Offline
Rozpiska wygl±da nieĽle, masz 10 figurek, ale minus jest, że nie masz medyka, ja w sumie zawsze staram się raczej z nim grać
W czym robisz owe rozpy? Z chęci± Ci pokażę o czym ja my¶lałem
Offline
W pdfie z list± jednostek do Human Sphere masz Magistrów i tam jest opcja z Shotgunem. Kosztuje ona 4 punkty więcej niż zwykły Magister a masz lepsz± broń niż Pistol po wystrzelaniu się z Panzerfausta. Zostało Ci 5 punktów wolnych, więc jednego Magistra zamieniłbym na Shotgunowca.
Offline
Rozważałem złożenie armii na Morat-ach do infinity. Je¶li panowie byli by tak mili i udzielili kilku wskazówek, jak poprawić t± rozpiskę to ja byłbym wdzięcznym.
Morat Lieutenant; Regular not impetous
Mov4-4 CC14 BS11 PH12 WIP13 ARM1 BTS0 W1 AvaT
Weapons: Combi Rifle, Pistol, Knife,
Skills: Morat
Morat Paramedic(medkit); Regular not impetous
Mov4-4 CC14 BS11 PH12 WIP13 ARM1 BTS0 W1 AvaT
Weapons: Combi Rifle, Pistol, Knife,
Skills: Morat
Rasyat » (Natural Born Warrior) ; Regular not impetous
Mov4-2 CC18 BS12 PH13 WIP13 ARM2 BTS0 W1 Ava1
Weapons: Combi Rifle, , D-Charges, Z-V Smoke Grenade, Pistol, AP CCW,
Skills: Morat, AD: Combat Jump
Morat » Combi Rifle ; Regular not impetous
Mov4-4 CC14 BS11 PH12 WIP13 ARM1 BTS0 W1 AvaT
Weapons: Combi Rifle, Pistol, Knife,
Skills: Morat
Morat » Hacker(hacking Device) ; Regular not impetous
Mov4-4 CC14 BS11 PH12 WIP13 ARM1 BTS0 W1 AvaT
Weapons: Combi Rifle, Pistol, Knife,
Skills: Morat
Daturazi Witch-Soldier » Chain Rifle Smoke Grenade ; Regular impetous
Mov4-4 CC18 BS10 PH14 WIP13 ARM1 BTS0 W1 Ava4
Weapons: Chain Rifle, Smoke Grenade, Pistol, SH CCW,
Skills: Morat, MA L4 , CH: Mimetism, Coma
Daturazi Witch-Soldier » Chain Rifle Smoke Grenade ; Regular impetous
Mov4-4 CC18 BS10 PH14 WIP13 ARM1 BTS0 W1 Ava4
Weapons: Chain Rifle, Smoke Grenade, Pistol, SH CCW,
Skills: Morat, MA L4 , CH: Mimetism, Coma
Wersja poprawiona
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-05-30 21:28:32)
Offline
Engineer nie jest Ci w tej chwili niezbędny, przynajmniej do puki nie będziesz miał remów ani tagów
Offline
Dobra Kurgat Assault Engineer miałby sens jakby¶ miał co¶ do naprawiania. Zrozumiałbym jeszcze opcje z MK12, to bym go zaliczył jako wsparcie ogniowe. Zast±pił bym go Yaogatem z MULTI sniper rifle albo Drugim Rasyatem. Ostatecznie Morata z HMG, lub Zeratem
Offline
Wybrałem Daturazi, bo s± pakowani parami do boxów.
Po za tym, gdybym wzi±ł któr±¶ z proponowanych przez Baala propozycji to nie zmie¶cił bym się w 150pkt patrolu.
Jak wam się widzi takie co¶? Mam jeszcze wolne 7 punktów..
Offline
Zamień ziomka z medkitem na MedTech Obsidon Medchanoid. Według mnie bardziej opłacalne i :
a) + masz doctora, a nie typka z medkitem
b) + ma więcej WIPa
c) - ma mniej CC i PH, ale przecież to nie jest do walki wręcz
d) + może dalej się duszyć (Mov 6-4)
Offline
Ten stworek ma dwie poważne wady których nie wspomniałe¶.
Pierwsza jest taka że burzy mi koncepcję artystyczn± pt. "Armia planety małp".
Druga to taka że kosztuje +/-50srebrników extra, a to sporo więcej.
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-05-30 22:53:19)
Offline
Jeden, dobra planeta małp ... w tej armii s± robaczki lataj±ce muchy i biegaj±ce jaszczury nie zmienisz tego (mi też się to nie podoba).
Dwa, do tej pory nie wspominałe¶ o pieni±dzach
Offline
1.Nie zmienię armii, ale kontyngent mogę poskładać jak chcę...
2.Cóż, jakby to powiedzieć... gdyby nie pieni±dze to już bym malował tych żołnierzyków.
3.Czy jest tu co¶ czego bardzo raż±co brakuje/ jest syfem i mam sobie odpu¶cić, a nie widzę tego, jako żółtodziób?
Offline
odno¶nie medyków to nie gram długo ale mimo że miałem przynajmniej jednego w rozpisce, jeszcze ani razu nie skorzystałem z ich usług - a w przypadku paramedica jest za duży minus do WIP żeby ofiara miała szansę na przeżycie. Dodatkowo zasada mówi±ca że seria pocisków przekraczaj±ca ilo¶ć ran automatycznie zabija model sprawia, że rzadko kiedy model jest do odratowania
ponadto haker w rozpiskach patrolowych może się nie sprawdzić, a w większych bitwach najlepiej się ł±czy się z modelem - po¶rednikiem, który umożliwia hakowanie na odległo¶ć (nie pamiętam jak się nazywa ten skill)
weĽ jednak pod uwagę że to s± tylko praktyczne rady które nie powinny Ci przysłonić "małpiego" klimatu tej rozpiski, samowystarczalnego oddziału obcych wysłanego na wrog± planetę w celu dokonania zwiadu - teoretycznie tworz±c oddział patrolowy dowódca obcych nie wie z czym przyjdzie spotkać się jego sługom, zatem ekipa musi być przygotowana na każd± ewentualno¶ć gdyż od jej wyszkolenia zależeć będzie powodzenie całej misji!
ps: pragnę również nadmienić, że nasi naukowcy pracuj± wła¶nie nad odł±czeniem dziwnie wygl±daj±cego stwora z twarzy jednego z pracowników stacji na LV426, czy wasza obco¶ć miałby może co¶ do dodania w tej kwestii ?
Ostatnio edytowany przez Artois (2011-05-30 23:30:28)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Artois napisał:
pragnę również nadmienić, że nasi naukowcy pracuj± wła¶nie nad odł±czeniem dziwnie wygl±daj±cego stwora z twarzy jednego z pracowników stacji na LV426, czy wasza obco¶ć miałby może co¶ do dodania w tej kwestii ?
Nie przecinajcie skóry na lito¶ć bosk±... Sorki za
Offline
A co powiecie na co¶ takiego?
PANOCEANIA
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
4x FUSILIER Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Forward Observer, Deployable Repeater
FUSILIER HMG / Pistol, Knife (19 | 1)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
KAMAU Hacker Combi Rifle / Pistol, Knife (28 | 0.5)
MOV:4-4 CC:13 BS:13 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:-6 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Aquatic Terrain, Hacking Device
ORC HMG / Pistol, Knife (41 | 2)
MOV:4-2 CC:15 BS:14 PH:14 WIP:12 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
ORC Lieutenant MULTI Rifle / Pistol, Knife (40)
MOV:4-2 CC:15 BS:14 PH:14 WIP:12 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
Lieutenant
CLIPPER DRONBOT Guided Missile Launcher / Electric Pulse (34 | 1)
MOV:6-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
PEACEMAKER Heavy Shotgun + AUXBOT_1 / Electric Pulse (31)
MOV:6-4 CC:8 BS:12 PH:8 WIP:13 ARM:1 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Synchronized
Mechanized Deployment, Repeater
AUXBOT_1 Heavy Flamethrower / Electric Pulse
MOV:6-4 CC:8 BS:10 PH:8 WIP:11 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Synchronized
Mechanized Deployment
249 Points | SWC: 4.5
Offline
Na pocz±tek drobna uwaga do zestawu medikit i medyków: medyk leczy używaj±c swojego WIPa. Zestaw medikit leczy używaj±c PH-2 leczonego.
A teraz co do samej rozpiski Zalewa. Przede wszystkim masz tylko jeden model ze sprzętem za S.W.C. Mimo wszystko przydałby się kto¶ z cięższa spluw±, np. HMG albo chociaż granatnikiem dla obszarniejszego t±pnięcia
Rozumiem, że grasz sektorówk± Moratów tak? Jeżeli tak to musisz mieć w małym paluszku zasadę Fireteam'ów. Gdy już j± zgłębisz sam zrozumiesz, że zamienienie jednego Daturazi na Morata z HMG zwiększy zdolno¶ci bojowe twojej drużyny ochnastokrotnie.
Po lekturę zapraszam tutaj: http://infinitythegame.wikispot.org/Fir … ink_Troops
Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-05-30 23:47:40)
Offline
No nie wiem zatem, wyrzucić tego konowała szkoda, bo przydać się może, ale nie musi. Co z reszt± podkre¶liłe¶. Chłopczyk ma większe szanse że zabije swojego kolegę niż złapie ten piorun, by wskrzesić to co z niego zostało. Mimo wszystko to jednak jedynie 4 extra punkty, a i tak nie mam żadnej ciekawej propozycji zastępczej.
Hakera biorę ze strachu przez pancerzami wspomaganymi, lotnikami, pociskami kierowanymi i WZW typu C.
Dzięki za pomoc. Jutro znów spróbuję wymy¶lić to lepiej.
reps:A i owszem, melduję że pracownik ze stacji LV426 nie został zainfekowany żadn±, a tym bardziej dziwnie wygl±daj±c±, istot±. Nieszczę¶nik jest po prostu jest wyj±tkowo paskudny, przez co wnioskuję, że prawdopodobnie pochodzi ze Szkocji, b±dĽ Bretanii.
@Black, dzięki za sensown± odpowiedĽ.
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-05-31 17:43:24)
Offline
a co powiecie o takiej rozpice
PANOCEANIA
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
4x FUSILIER Combi Rifle / Pistol, Knife (10)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
SWISS GUARD HMG / Pistol, AP CCW (67 | 2)
MOV:4-2 CC:15 BS:15 PH:14 WIP:13 ARM:5 BTS:-6 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: TO Camouflage
NISSE HMG / Pistol, Knife (36 | 1.5)
MOV:4-2 CC:14 BS:13 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: Mimetism, Aquatic Terrain | Mountain Terrain | Zero-G, Multispectral Visor L2
BAGH-MARI HMG / Pistol, Knife (27 | 1.5)
MOV:4-2 CC:14 BS:12 PH:11 WIP:13 ARM:2 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Aquatic Terrain | Desert Terrain | Jungle Terrain, CH: Mimetism, Multispectral Visor L1
ORC Boarding Shotgun / Pistol, Knife (32)
MOV:4-2 CC:15 BS:14 PH:14 WIP:12 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
ORC Lieutenant MULTI Rifle / Pistol, Knife (40)
MOV:4-2 CC:15 BS:14 PH:14 WIP:12 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
Lieutenant
MULEBOT Electric Pulse (8)
MOV:4-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:2 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Baggage, Repeater, Minesweeper
250 Points | SWC: 5
ARMY CODE:
eNozMlQ1VDNQM6zBQlqqGQIpCGkOJg0N1IwglDGQMjEAqQMA4fAOcw==
Offline
3 HMG? 3 modele HI? Lubię to! Pasuje jak ulał na Event (ale pamiętaj - wiadomo, że masz Cuttera, więc będziesz musiał go użyć )
Jak już wystawiasz mulebota, to czemu by nie zwiększyć zabawy i wzi±ć go z EVO Repeater'em + jako¶ wcisn±ć tam hakera? (docelowo Kamau oczywi¶cie)
Offline
blackout_sys napisał:
3 HMG? 3 modele HI? Lubię to! Pasuje jak ulał na Event (ale pamiętaj - wiadomo, że masz Cuttera, więc będziesz musiał go użyć )
Jak już wystawiasz mulebota, to czemu by nie zwiększyć zabawy i wzi±ć go z EVO Repeater'em + jako¶ wcisn±ć tam hakera? (docelowo Kamau oczywi¶cie)
Nie trzeba TO HMG rozwi±zuje każdy problem, zapytaj Dardzina
Offline
Zgadzam się, dlatego pomieszałem trochę w mojej rozpisce na turniej ;P
Offline
teraz zamiast grona pedagogicznego z pancerami będ± profesorowie z maszingunami
Offline
Ale ta rozpiska ma wady, np. nie ma nic na spadochroniarzy, w CC też jest słaba, a należy pamiętać że narazie mamy patelnie na stole jak na standardy Infinity.
Offline
No to robić makiety zamiast na forum pisać!
Offline
Ja tam buduje Babilon teraz.
Offline
MOD: Przeniesiono post
ARIADNA
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Grupo 1 (Reg: 7/Irr: 0):
3x LINE KAZAK Rifle / Pistol, Knife (9)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:11 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
LINE KAZAK Lieutenant Rifle / Pistol, Knife (9)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:11 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
Lieutenant
KAZAK DÓKTOR Rifle / Pistol, Knife (13)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:11 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
Doctor
SCOUT AP Sniper Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (35 | 1)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:13 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
CH: Camouflage, Infiltration
VETERAN KAZAKS AP HMG, Light Flamethrower / Pistol, CCW (61 | 2)
MOV:4-4 CC:15 BS:13 PH:13 WIP:13 ARM:4 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
Shock Immunity, Veteran, CH: Mimetism
145 Points | SWC: 3
ARMY CODE:
eNozNlQ1VDNQM6wxVDMHkwZw0sgSwjFVMwZRQLaaIQDzDgou
Army Infinity v.3.0.
Ruska patrolowa Ariadna na bazie starego startera + niewielkie zakupy. Raczej do strzelania, bo do zabaw w CC to mam Szkotów.
Offline
Rozmy¶lam nad moj± przyszł± rozpisk± i nie wiem jak to nazwać, ale nie jestem do końca pewien działania takowej. Jakie¶ porady?
NOMADZI
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
GROUP 1 (Regs: 8/Irrs: 0):
INTERVENTOR Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife (26 | 0.5)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:10 WIP:15 ARM:1 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Hacking Device Plus, Lieutenant
SIN-EATER HMG / Pistol, CCW (34 | 2)
MOV:4-2 CC:14 BS:13 PH:11 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: Mimetism, Neurocinetics, Religious Troop
SPEKTR MULTI Sniper Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (43 | 1.5)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: TO Camouflage, Infiltration
REVEREND CUSTODIER Hacker Combi Rifle + Marker / Pistol, Knife (38 | 0.5)
MOV:4-2 CC:14 BS:12 PH:11 WIP:14 ARM:3 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
ODD: Optical Disruptor, Religious Troop, Hacking Device Plus
CLOCKMAKER Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife (18)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:10 WIP:15 ARM:1 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Engineer
2x ZONDBOT Electric Pulse (3)
MOV:6-4 CC:8 BS:8 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Servant
CH: Mimetism
DAKTARI Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Doctor
VERTIGO ZOND Guided Missile Launcher / Electric Pulse (34 | 1)
MOV:6-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
STEMPLER ZOND Combi Rifle / Electric Pulse (22)
MOV:6-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Forward Observer, Repeater, Sensor, Climbing Plus
GROUP 2 (Regs: 2/Irrs: 2):
SALYUT Electric Pulse (13 | 0.5)
MOV:4-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:2 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Baggage, Repeater, EVO Repeater
SALYUT Combi Rifle / Electric Pulse (21)
MOV:4-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:2 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Baggage, Repeater, Total Reaction
CHIMERA Combi Rifle, Nanopulser, Zero-V Smoke Grenades / Viral CCW (21)
MOV:6-4 CC:18 BS:11 PH:13 WIP:12 ARM:1 BTS:0 STR:1
Irregular, Impetuous, Cube, G: Synchronized
Natural Born Warrior, I-khol L1, Total Immunity, Climbing Plus
3x PUPNIK DA CCW (3)
MOV:6-4 CC:17 BS:4 PH:13 WIP:10 ARM:0 BTS:0 STR:1
Irregular, Impetuous, G: Synchronized
Total Immunity, Climbing Plus, Hyper-Dynamics L3
MORLOCK Chain Rifle, Smoke Grenades / Pistol, Shock CCW (7)
MOV:4-4 CC:18 BS:11 PH:13 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Irregular, Impetuous, No Cube
Martial Arts L2, MetaChemistry
300 Points | SWC: 6
Offline
Rozbijanie na 2 combat group nie jest najlepszym pomysłem. Komplikuje to rozgrywkę. O reszcie niewiele powiem, bo się nie znam na Nomadach, ale nie wygl±da to Ľle
Offline
Salyut z combi to niestety słaba inwestycja, Morlock przy Chimerze też nie jest potrzebny, a za cenę ich obu możesz mieć Total Reaction z HMG.
W ogóle jak chcesz Chimery używać, to ona musi mieć dużo rozkazów żeby była efektywna, czyli musi być w pierwszej grupie.
Interventor i Custodier na raz to też dublowanie, lepiej za custodiera co¶ innego wstawić - spektra, 2 x zero. Jak chcesz podwójny hacking robić, to lepiej dać jako drugiego jakiego¶ szeregowca, żeby było taniej.
Offline
Zamysł fajny tylko przeniesienie na konkret trochę leży, proponuję zostawić jednego hackera (albo drugiego dać jakiego¶ taniego buraka). Je¶li chcesz trzymać morlocków, proponuję ich dać do drugiej grupy i tak s± irregularami i zwiększyć ich ilo¶ć.
SALYUT z combi może się przydać do pilnowania tyłu, ale musi być użyty z rozwag±. Ogólnie na pocz±tek nie polecam dwóch grup.
Offline
cze¶ć
chcę zacz±ć zbierać obcych
zrobiłem sobie rozpiskę na kilku modelach ze startera i innych które mi się najbardziej podobały.
dałoby radę czym¶ takim co¶ grać?
COMBINED ARMY
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
GROUP 1 (Regs: 8/Irrs: 0):
ANATHEMATIC Lieutenant Plasma Rifle, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (87)
MOV:4-2 CC:16 BS:13 PH:13 WIP:16 ARM:5 BTS:-6 W:2
Regular, Not Impetuous, G: Mnemonica
CH: TO Camouflage, V: No Wound Incapacitation, Lieutenant
SHROUDED Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (24)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:0 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
AutoMedikit, CH: Camouflage, Infiltration
NOCTIFER Spitfire / Pistol, Knife (30 | 1.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
CH: TO Camouflage, V: Dogged
MALIGNOS MULTI Sniper Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (47 | 1.5)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
AutoMedikit, CH: TO Camouflage, Infiltration
SPECULO KILLER Combi Rifle, Smoke Grenades / Pistol, Monofilament CCW (39 | 1)
MOV:4-4 CC:17 BS:12 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
Martial Arts L3, AutoMedikit, Impersonation Plus
SEED-SOLDIER Combi Rifle + Light Grenade Launcher / Pistol, Knife (15 | 1)
MOV:- CC:- BS:- PH:- WIP:- ARM:2 BTS:-3 W:1
CH: Limited Camouflage, Seed-Embryo
DEVELOPED SHAPE
MOV:4-4 CC:12 BS:11 PH:9 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
Seed-Embryo
2x ÍMETRON Electric Pulse (4)
MOV:- CC:- BS:- PH:8 WIP:- ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous
AD: Combat Jump, AI Beacon
250 Points | SWC: 5
jak by co to jestem całkowitym pocz±tkuj±cym:D
Offline
Tak rozpiska jest dziwna. Niby co¶ ma, ale jednak nic nie ma. Osobi¶cie uważam, że masz za dużo broni specjalnych. Anathematica można zostawić jako szefa. Zmienił bym Noctifera i Speculo (bohater jednej akcji w moim przypadku) Immetrony jak najbardziej tak. Malignos też może być. Jest przydatny i dobrze się sprawuje na polu bitwy.
Offline
Wygl±da nieĽle. Testowałem każdy z tych modeli i każdy z nich oprócz Noctifera sprawuje się b dobrze. Noc niestety, ze Spitfire raczej jest bez szału. Nie ma infiltracji, więc zostanie hen z tyłu a je¶li będziesz chciał wł±czyć tryb rambo, to raczej lojtnantem niż nim.
Ja osobi¶cie wymieniłbym go na jednego seeda zwyklaka i zwykł± małpę (przydaje się, bo zwiększa punkty do brejka armii). No i masz więcej orderów, bo Noc nie generuje jak go nie wstawisz jako marker.
Offline
dzięki
szkoda że nocitifer słaby bo mi się bardzo podoba model:( co do reszty modeli to będę je miał z podstawki to chciałbym jak najwięcej ich użyć.
zastanawiałem się też czy anatemy nie wystawić ze spitfirem jako¶... To prawda, że jak model z TO jest lutenatem to nie można go wystawić schowanego? bo się trochę marnuje ta umiejętno¶ć a jakby miał spitfire to i tak by nie był lutkiem to by nie było straty...
Ostatnio edytowany przez loler (2011-11-28 21:52:58)
Offline
Nie można go wystawić schowanego. Pomy¶l o opcji z hakerem
Offline
Dlatego on jest w statach niezły, ma dużego WIPa i raczej szybko nie zginie, a Hacker jest miłym dodatkiem do ogółu
Offline
Nie mówiłem, że Noc jest do kitu. Jest do kitu w porównaniu z innymi modelami pełni±cymi rolę kolesia z karabinem. Je¶li chcesz mieć broń z kopem, tylko on ma dostęp do ML.
Noc nadaje się ¶wietnie na defensywnego hackera, do obrony TAGa. Może siedzieć w TO albo jako znacznik (nawet lepiej tak bo i tak nie wiadomo co to a daje rozkaz) i w razie czego robić defensive hacking z dobrym WIPem i BTSem. Ale je¶li chcesz nim co¶ agresywniej pograć, potrzebujesz jaki¶ repeaterów.
Offline