Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-09-02 00:14:27

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Turniej Infinity

UWAGA! Wrzesień miesiącem zmian! Zapraszam wszystkich na zupełnie nowy format turnieju Infinity. Gramy 4 bitwy po 200 punktów, ale każdy gracz składa 2 rozpiski! Szczegóły w punkcie 1 regulaminu.

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 17 września 2011r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.

W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju. Szczególną uwagę zwracam na punkty 2e oraz 5 regulaminu!

REGULAMIN

1. Organizacja turnieju
a. Start o 10:15.
b. Wejściówka 10 zł.
c. Gramy 4 bitwy. Każda po 1,5 godziny lub 4 tury plus 5-ta na 14+.
d. Bitwy rozgrywane są w formacie 200 punktów, 4 S.W.C. Bonusowe S.W.C. z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie powiększają ten limit.
e. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
f. Nie można wystawiać najemników. Wyjątkiem są armie sektorowe, dla których dany model najemnika jest integralną częścią listy dostępności modeli.
g. Każdy punkt armii ponad 200 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 4(5) punktów nie będą dopuszczone do gry.
h. Każdy gracz wystawia dwie rozpiski. Każda rozpiska musi zostać rozegrana 2 razy, jednakże gracz wybiera rozpiskę, którą będzie grał (niejawnie, np. zapisując numer na kartce, tak aby sędzia mógł wybór zweryfikować) dopiero po ustaleniu przeciwnika.

2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne cztery pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli – dwie jawne i dwie niejawne.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz zobowiązany jest do przyniesienia przynajmniej jednej makiety na turniej! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”.
f. Zalecane jest by każdy gracz posiadał komplet kart do wyboru misji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem –  np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Punktacja
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
c. Punkty za zadania scenariusza przyznawane są na koniec gry, ale dopiero po całkowitym zakończeniu 4 tury, czyli np. przepadają jeżeli gra skończy się na 3 turze z powodu limitu czasu. Jeżeli gra zakończy się wcześniej zniszczeniem jednej ze stron, to punkty za zadania są przyznawane.
d. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica      Wygrany      Przegrany
0 – 40            4               4
41 – 80         5               3
81 – 120       6               2
121 – 160       7               1
161+              8               0
e. Dodatkowe Duże Punkty można uzyskać/stracić w następujący sposób:
i.  Pomalowane 100% armii 2 DP

ii. Brak pisemnej rozpiski w dwóch wersjach -5 DP
iii. Brak miarki i/lub kostki -1 DP
iv. Każdy punkt armii ponad 200 -1 DP
vi. Oglądanie rozpiski niejawnej innego gracza -5 DP

5. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. W przypadku modeli używających holoprojectora lvl 1, na rozpisce jawnej zapisujemy model, który nasz holos będzie udawał. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.
b. Makiety przyniesione na turniej muszą być wykończone.
c. Sędzia dobiera stoły dla sparowanych graczy poprzez losowanie.

d. Na rozpisce niejawnej (do wglądu dla sędziego) każdy model Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi mieć przypisany numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
e. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.


SCENARIUSZE

Karty wyboru misji można pobrać pod TYM adresem. Zasady są przetłumaczoną i lekko zmodyfikowaną wersją zasad TaOS

Rozstawienie:

Normalne zasady inicjatywy i rozstawienia

Selekcja misji:

Po rzucie na inicjatywę i rozstawienie (zanim modele zostaną rozstawione na stole) obydwaj gracze losują misje z listy poniżej, by ustalić swoje Główne i Poboczne Zadania (2 rzuty lub wylosowanie kart z puli). Rzuty należy wykonać w tajemnicy przed przeciwnikiem.

Rzut K10:
1 – Ofensywa
2 – Blokada
3 – Likwidacja
4 – Triangulacja
5 – Zwiad
6 – Zdobycie Informacji
7 - Sabotaż
8 - Atak
9 - Pojmanie
10 - Zasadzka

1. Ofensywa

20 MP jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry,
20 MP jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika  na końcu gry,
20 MP jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.

2. Blokada

20 MP jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka,
20 MP jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia,
20 MP jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać.

3. Likwidacja

20 MP za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
20 MP za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery),
20 MP za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier). Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia 20 MP.
Przyznawane jest 20 MP tylko za pierwszą likwidację danego typu.

4. Triangulacja

20 MP za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10″ od rogu stołu. Maksymalnie można zdobyć 60 MP. Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu.
Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłozenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.

5. Zwiad

20 MP za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika,
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt),
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika. (Spełnienie trzeciego punktu gwarantuje 40 MP – za trzeci oraz drugi warunek).
Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.

6. Zdobycie Informacji

20 MP za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika – maksymalnie można zdobyć 60 MP. Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument. Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana w ARO.

7. Sabotaż

Podczas rozstawienia wybierz sekretnie średni element scenerii położony w całości wewnątrz wrogiej strefy rozstawienia. Zanotuj wybrany element scenerii.
Każdy z twoich żołnierzy posiada jeden ładunek wybuchowy (niedetonowalny, niezniszczalny i nie można go zebrać w ramach Special Skilla Booty), który można podłożyć dopiero w kolejnej turze od wejścia modelu na stół.

20 MP za każdy podłożony ładunek w kontakcie z wybranym elementem scenerii. Maksymalnie można podłożyć 3 takie ładunki.

8. Atak

20 MP jeżeli ponad połowa wrogich jednostek jest martwa lub nieprzytomna (nie liczą się modele zhakowane, przejęte i zsepsitorowane),
20 MP jeżeli przeciwnikowi pozostały 2 lub mniej jednostek,
20 MP jeżeli przeciwnikowi pozostała co najwyżej jedna jednostka.

9. Pojmanie

20 MP za każdego pojmanego przeciwnika. Można pojmać maksymalnie 3 wrogie modele.

Przeciwnik jest traktowany jako pojmany jeżeli przeszedł do stanu martwy lub nieprzytomny w wyniku walki wręcz. Natychmiast po pojmaniu model usuwany jest z gry. Zasada ta przestaje obowiązywać po pojmaniu 3 wrogów.

10. Zasadzka

Podczas fazy rozstawienia pokaż tę kartę przeciwnikowi. Przeciwnik musi pokazać jedną ze swoich misji - ta misja ulega zasadzce. Połóż kartę zasadzki obok. Karta Zasadzka nie może ulec zasadzce (to trochę jak dzielenie przez zero - nie róbmy tego).

Otrzymujesz 60 MP minus MP zdobyte przez przeciwnika za misję, która uległa zasadzce.

LISTA GRACZY:
1. Tomek Artois - Ariadna
2. Michał Dardzin Dardziński - PanOceania (Military Order)
3. Mateusz Teperak Mastalerz - PanOceania

4. Tomasz jarv Dobrowolski - Haqqislam / Qapu Khalqi
5. Rafał Hafes Handerek - Haqqislam

6. Lukasz KvaNfield Poczesny - Aleph / Nomads (Bakuinin)
7. Michał el Obrempalski - Haqqislam
8. Janusz Baal Pawluk - Yu Jing/Combined Army
9. Michał fala Faleński - Nomads (Bakunin)
10. Cyprian chupakabra Chwalczuk - Yu Jing (Japanese Sectorial Army)
11. Kuba Kerlhan Baranowski - Haqqislam (Qapu Khalqi)
12. Michał Michał Ławniczak - Combined Army (Shasvastii Expeditionary Force)
13. Marcin Zielarz Wróbel - Nomads (Bakunin Jurisdictional Force)


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#2 2011-09-02 00:34:26

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

blackout_sys napisał:

Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica      Wygrany      Przegrany
0 – 50            4               4
51 – 100         5               3
101 – 125       6               2
126 – 150       7               1
151+              8               0

Źle

różnica      Wygrany      Przegrany
0 – 40            4               4
41 – 80          5               3
81 – 120        6               2
121 – 160       7               1
161+              8               0


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#3 2011-09-02 00:38:49

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Tak czułem, że będzie źle Poprawione.


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#4 2011-09-02 00:44:55

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

To jest proste: Limit Punktowy Armii / ilość poziomów zwycięstwa (u nas 5) = przedział punktowy

Dodatkowo w wolnej chwili podam jak rozstrzyga się zajęte miejsce w przypadku gdy kilka osób ma tyle samo DUŻYCH PUNKTÓW


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#5 2011-09-02 10:56:04

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

wstępnie się zgłaszam Tomek (Artois) Ariadna, ale mam złe przeczucia co do tego pomysłu z alternatywnymi rozpiskami wyjdzie w praniu

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-02 11:19:59)

Offline

 

#6 2011-09-02 11:01:35

 dardzin

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 949

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Zgłaszam się z Military Order - Michał "Dardzin" Dardziński .

PS Link z kartami jest nieaktualny, ponieważ nie ma tam 4 nowych misji


Konfrontacja || Hordes || Infinity || Battlegroup || Firestorm Armada || BW- Napoleon || Afterglow || Ogniem i Mieczem

Offline

 

#7 2011-09-02 11:17:37

 teperak

http://i.imgur.com/EwtZm.png

9370011
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 417

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Mateusz "Teperak" Mastalerz - PanO


Infinity - PanOceania
Kampfgruppe Normandy - Niemcy
Firestorm Armada - Terran Alliance
Warmachine - Khador

Offline

 

#8 2011-09-02 11:20:29

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Lukasz "KvaNfield" Poczesny - Aleph \ Nomadzi

Co do formatu punktowego proponuję jednak 250 pkt, jak na Listopadowym masterze.

Offline

 

#9 2011-09-02 11:31:50

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

KvaNfield napisał:

Co do formatu punktowego proponuję jednak 250 pkt, jak na Listopadowym masterze.

albo 250 pod mastera jedną rozpiską albo 200 ze zmiennymi

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-02 12:22:18)

Offline

 

#10 2011-09-02 11:42:33

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

@Artois
Masz jakąś propozycję jak naprawić brak wyboru rozpiski w ostatniej bitwie?

Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-09-02 12:11:25)


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#11 2011-09-02 12:15:04

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

blackout_sys napisał:

@Artois
Pomysł z dwoma rozpiskami. W zasadzie można odpuścić sobie i dalej tłuc 250/300. Chciałem po prostu urozmaicić rozgrywkę, dać możliwość sklecenia dwóch skrajnych rozpisek, zamiast jednej elastycznej (która ani nie jest słaba, ani dobra). Przecież taki był zamysł tego pomysłu - jeżeli wiem, że walczę przeciwko Tobie, to wezmę rozpiskę na ilość i MSV, a na Teperaka wezmę 3 hakerów. Tak przy okazji, to wydaje mi się, że na turniejach Warmachine/Hordes uskuteczniana jest polityka dwóch rozpisek, a cav nigdy nie wspominał o bójkach.

Mi on się bardzo podoba, więcej rozpisek można sprawdzić podczas jednego turnieju proponuje tylko format punktowy zmienić aby był Masterowy a resztę pozostawić bez zmian.

Offline

 

#12 2011-09-02 12:21:19

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Black dostał PM'kę i sytuacja jest wyjaśniona z mojej strony

a na Mastera nie powinno się testować kilku rozpisek tylko ogrywać jedną i korygować ją w przypadku zauważenia niedociągnięć. Poza tym nie będę się powtarzał gdzie i kiedy jest najlepsza pora na testowanie rospisek

Masz jakąś propozycję jak naprawić brak wyboru rozpiski w ostatniej bitwie?

np. nieparzysta liczba bitew wydaje się być dobrą opcją

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-02 12:23:29)

Offline

 

#13 2011-09-02 12:28:43

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Artois napisał:

Masz jakąś propozycję jak naprawić brak wyboru rozpiski w ostatniej bitwie?

np. nieparzysta liczba bitew wydaje się być dobrą opcją

Zwykły rzut kostką też daje radę, tylko że na początku turnieju każda z rospisek musiała by mieć przyporządkowany numer.

Offline

 

#14 2011-09-02 12:37:40

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

chodziło o to że ostatnia, najważniejsza bitwa nie pozwala na skorzystanie z opcji wyboru rozpiski a nie losowe jej wybieranie

Offline

 

#15 2011-09-02 12:46:22

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

I'm in - Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Haqqislam albo Qapu Khalqi
format mnie sie bardzo podoba.

Co do kart - tutaj można pobrać karty do TaOS'a.


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#16 2011-09-02 12:49:01

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

blackout_sys napisał:

h. Każdy gracz wystawia dwie rozpiski. Każda rozpiska musi zostać rozegrana 2 razy, jednakże gracz wybiera rozpiskę, którą będzie grał (niejawnie, np. zapisując numer na kartce, tak aby sędzia mógł wybór zweryfikować) dopiero po ustaleniu przeciwnika.

Artois napisał:

chodziło o to że ostatnia, najważniejsza bitwa nie pozwala na skorzystanie z opcji wyboru rozpiski a nie losowe jej wybieranie

Połączenie tego przy nieparzystej ilości bitew (3 bądź 5) i tak nie rozwiązuje problemu. Chyba że ustalone na początku Turnieju, rozpiska główną i nią musimy zagrać w ostatniej potyczce.

Offline

 

#17 2011-09-02 13:05:11

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Będzie jeszcze turniej w październiku przed Masterem - na WW można potestować na lajcie, w październiku na ostro już.
250 i cztery gry - nie ma pewności, że się każdy wyrobi. A na 200 zawsze odmiana, można się sprawdzić w ciaśniejszym składaniu rozpy.

A jarvovi ślicznie dziękujemy za karty do wyboru misji!


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#18 2011-09-02 14:33:56

 Hafes

http://i.imgur.com/R5XoV.png

Skąd: inąd
Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 284

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam


Nieskończone PanO; fanboy Zombicide

In a straight Battle between Order and Chaos, Chaos always wins. Simply because Chaos is better organized.
Terry Pratchett

Offline

 

#19 2011-09-02 15:41:20

 teperak

http://i.imgur.com/EwtZm.png

9370011
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 417

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Osobiście wolę zagrać na 200 jeśli ostatnio graliśmy na 300, a na 250 będzie jeszcze dużo okazji żeby przetestować rozpiski.


Infinity - PanOceania
Kampfgruppe Normandy - Niemcy
Firestorm Armada - Terran Alliance
Warmachine - Khador

Offline

 

#20 2011-09-02 22:52:00

el

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-08-19
Posty: 33

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Pomysł mi się podoba, usunąłbym tylko zapis, że trzeba grać dwa razy jedną i dwa razy drugą rozpą. Trochę bez sensu zgadywać przed drugą bitwą z kim zagram w trzeciej i czwartej żeby wiedzieć jaką rozpiskę wybrać.

Jeśli zdam egzamin to pewnie przyjadę, jeśli nie to będę uczył się do poprawki

Offline

 

#21 2011-09-02 23:05:33

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Ja tam mam 12 modeli w sumie, a wchodzi mi do rozpy z 8 więc dużej różnicy to w tych rozpiskach to nie będzie.

Offline

 

#22 2011-09-03 13:41:47

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Takie pytanko, czy obie rozpiski muszą być z tej samej frakcji? Wystawiłbym jedną Nomadzką a drugą Alephową

Offline

 

#23 2011-09-05 21:20:28

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Skąd: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Pewnie będę


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

#24 2011-09-05 21:37:15

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Dopisz mnie Janusz "Baal" Pawluk - Japońce/Małpy

Ostatnio edytowany przez Baal (2011-09-05 21:38:28)


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#25 2011-09-10 13:11:18

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Michał "fala" Faleński - Bakunin

Offline

 

#26 2011-09-12 10:53:49

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Skąd: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Bede na pewno, japonska sektorowka i yu-jing


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

#27 2011-09-12 21:17:39

Kerlhan

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2011-08-12
Posty: 96

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Kuba 'Kerlhan' Baranowski - Qapu Khalqi.

Co do dwóch rozpisek to jestem na etapie, gdzie jak uda mi się choć jedną normalną rozpiskę wymyślić to się cieszę, a co dopiero dwie:P

Offline

 

#28 2011-09-13 13:10:53

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

A ja mam propozycję, aby dodać któryś ze scenariuszy Masterowych(klik), można by to tak ułożyć aby każdy gracz rozegrał przynajmniej jeden z nich. Co Wy na to?

Offline

 

#29 2011-09-13 13:25:30

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Następny turniej będzie w formacie 250 punktów ze wszystkimi scenariuszami Masterowymi.


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#30 2011-09-13 14:13:16

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Hmhm, nie widzę się na liście. Proszę mnie dopisać żabami.

Offline

 

#31 2011-09-15 13:26:19

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Zgodnie z umową klaryfikacja a propose remisu w DP klik


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#32 2011-09-15 15:02:39

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Może i ja się dotoczę, jak mi kto makietę pożyczy.
wziąłbym raz Nomadów i raz Bakunin


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#33 2011-09-15 15:06:47

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Zielarz napisał:

Może i ja się dotoczę, jak mi kto makietę pożyczy.
wziąłbym raz Nomadów i raz Bakunin

Brak makiety już nie ma wpływu na wynik turnieju, ja też przynosze kilka pożyczonych (od Izwora defacto )

Offline

 

#34 2011-09-16 14:43:11

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

wysyłamy gdzieś rozpiski bo nie mogę znaleźć w regulaminie.. ?

Offline

 

#35 2011-09-16 14:53:50

 dardzin

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 949

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Nie ma takiej potrzeby


Konfrontacja || Hordes || Infinity || Battlegroup || Firestorm Armada || BW- Napoleon || Afterglow || Ogniem i Mieczem

Offline

 

#36 2011-09-16 18:49:27

 dardzin

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 949

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Post pod postem - no, ale trudno - znalazłaby się dobra dusza, która wydrukuje mi na jutro rozpiskę?


Konfrontacja || Hordes || Infinity || Battlegroup || Firestorm Armada || BW- Napoleon || Afterglow || Ogniem i Mieczem

Offline

 

#37 2011-09-17 03:45:52

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

ja będę ze szkockimi góralami


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#38 2011-09-17 09:09:35

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Cholerka, brak mi modelu. Troche w ostatniej chwili, ale weźmie mi ktoś małpę buraka jedną? Zwykłe Vanguard Infantry?

Offline

 

#39 2011-09-17 09:16:27

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Ja Ci wezmę, Jeżeli jej jeszcze nie uciąłem nóg


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#40 2011-09-17 15:51:09

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Dobra, poddaje się. Zdążę wstać jeżeli turnieje będą od 19 ;D


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#41 2011-09-18 00:54:19

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Haha, a i to na drugą bitwę. ;P

Kto w końcu wygrał? Może pełne wyniki? ;>

Grało się spoko, jak zawsze. Zielony stół rządzi.

Offline

 

#42 2011-09-18 12:41:55

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Chwała dla Ariadny!!!

1. Artois
2. Kvanfield
3. Dardzin
    Chupa

Offline

 

#43 2011-09-18 17:49:20

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

hm... a nie moglby ktos pelnych wynikow wrzucic???


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#44 2011-09-19 19:03:25

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

w kwestii organizacyjnej: 4 bitwy to jednak za dużo jak na turniej, nawet z mniejszymi punktami gdyż efekt tego był taki że 90% zagrało tylko 3 potyczki a jedynie finał o pierwsze miejsce był zagrany jako 4 bitwa

podziękowania dla przeciwników za miłe bitwy pełne ciekawych akcji, a ponadto dzięki dla dardzina za sprawne ogarnięcie konfliktów w interpretacji zasad całej ekipy mimo własnej gry

sam pomysł z 2 rozpiskami okazał się całkiem fajny bo żaden model mi się nie powtórzył i mogłem wystawić prawie wszystko co mam na 1 turnieju


raporcik:

1 bitwa z jakubem i haqislamem, z mojej strony Caledonia

Przegrałem zaczynanie więc pochowałem ekipę za murkami i krzakami czekając na ruch ze strony przeciwnika, a było czego się obawiać gdyż po 2 stronie zlinkowana ekipa z ML już szykowała się do natarcia. W pierwszej turze 2 skoczków spadło mi za plecami na szczęście na tyle blisko że pluton egzekucyjny zdążył skierować lufy w stronę tych nikczeminków. Niestety jeden z nich okazał się na tyle zuchwały, że jego chain rifle zdjął mi generała mormaera z 8 pancerza (sic!) i lekarza jednym strzałem W mojej turze lekko się odgryzłem zdejmując hmg i dowódcę linka co wystarczyło na zrobienie remisu. Na specjalne wyróżnienie zasłużył natomiast kaledoński ochotnik który dzielnie broniąc się przed zlinkowanym hmg zdjął wroga z pistoletu!

2 bitwa z zielarzem i nomadami na ekipie spadochroniarzy, z mojej strony ariadna

Znów przegrałem zaczynanie więc jedyne co mi pozostało to zakamuflować się w strategicznych pozycjach i czekać na rozwój sytuacji. Spadochroniarze wyszli z jednego boku, na szczęście ta flanka była strzeżona przez zabunkrowany w drugim końcu stołu hmg dzięki czemu jeden klej przeszedł do historii. W mojej turze szybka akcja dywersyjna na tyłach wroga pozwoliła mi na uzyskanie na tyle dużej przewagi że Zielarz w kolejnych turach nie miał już zbyt wiele do powiedzenia. Miła bitwa zakończona dobrą pizzą

3 bitwa z Baalem i zlinkowanymi japońcami przy akompaniamencie komentarzy Izwora

fajna, szybka bitwa pełna śmiechu, w super atmosferze. Mała zabawa w chowanego i deszcz granatów zakończyły bitwę zwycięstwem. Sukces częściowo zawdzięczam ułożeniu makiet na stole ale w końcu to urban terrain jakby nie patrzeć

4 bitwa, wielki finał przy braku publiczności KvanField z nomadami i masą min

jak się później okazało, KvanField miał w scenariuszu defens więc obstawił linię środka stołu minami przez co nie miałem jak się przedrzeć bez strat po własnej stronie. Dobre ułożenie wrogiego hmg skutecznie szachowało jedną flankę przed natarciem więc pierwsze tury były bardziej zaczepne po obu stronach ze wskazaniem na KvanFielda który zrobił mi pod nosem pole minowe Małe straty wskazywały na remis w bitwie na szczęście brak koncentracji przeciwnika w ostatniej turze sprawił, że wystawił mi się wprost pod lufę szarżującego wulvera który szaleńczym biegiem przez całą mapę zarobił jakieś 70p. nie wspominając o punktach za pokrzyżowanie scenariusza KvanFielda które nieświadomie wywalczył bitwa na najwyższym poziomie kminy, pełen szacun

Offline

 

#45 2011-09-19 22:50:43

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Artois napisał:

w kwestii organizacyjnej: 4 bitwy to jednak za dużo jak na turniej, nawet z mniejszymi punktami gdyż efekt tego był taki że 90% zagrało tylko 3 potyczki a jedynie finał o pierwsze miejsce był zagrany jako 4 bitwa

Byłoby ok jakbyśmy bardziej konsekwentnie pilnowali czasu, można by wprowadzić jakiś system powiadomień dźwiękowych. Np wprowadzić limitowany czas na rozstawienie, lub np na turę dla każdego z graczy (analogicznie jak w szachach), jeśli ktoś nie zużyje orderów są stracone/

Artois napisał:

sam pomysł z 2 rozpiskami okazał się całkiem fajny bo żaden model mi się nie powtórzył i mogłem wystawić prawie wszystko co mam na 1 turnieju

Bardzo fajny pomysł, mogłem zagrać obiema frakcjami na turnieju Proponuje praktykować to częściej, zwiększa to przyjemność z grania



Artois napisał:

4 bitwa, wielki finał przy braku publiczności KvanField z nomadami i masą min

jak się później okazało, KvanField miał w scenariuszu defens więc obstawił linię środka stołu minami przez co nie miałem jak się przedrzeć bez strat po własnej stronie. Dobre ułożenie wrogiego hmg skutecznie szachowało jedną flankę przed natarciem więc pierwsze tury były bardziej zaczepne po obu stronach ze wskazaniem na KvanFielda który zrobił mi pod nosem pole minowe Małe straty wskazywały na remis w bitwie na szczęście brak koncentracji przeciwnika w ostatniej turze sprawił, że wystawił mi się wprost pod lufę szarżującego wulvera który szaleńczym biegiem przez całą mapę zarobił jakieś 70p. nie wspominając o punktach za pokrzyżowanie scenariusza KvanFielda które nieświadomie wywalczył bitwa na najwyższym poziomie kminy, pełen szacun

Bitwa rzeczywiście była bardzo ostrożna i każdy ruch wymagał przemyślenia, każdy z nas grał na małe zwycięstwo i dokładnie kalkulował ryzyko. Gdyby dardzin z Chupa grali (a brakowało im zaledwie po dużym punkcie do nas) musielibyśmy grać bardziej agresywnie.

wulver był dość wytrzymały, mine na twarz przyjął dzielnie i biegł lekko otrzepując kurz po wybuchu.

Ogólnie turniej oceniam bardzo dobrze, mieliśmy małe nie dociągnięcia organizacyjne ale z każdym razem jest lepiej.  Bardzo cieszy mnie postawa graczy, nie było żadnego ciśnienia i wszystkie dyskusje miały za zadanie rozwikłać wątpliwości związane z zasadami.

Najbardziej musimy popracować nad kontrolą czasu, gdy uda nam się dobrze zorganizować turnieje będą jeszcze lepsze ;]

Offline

 

#46 2011-09-20 00:06:02

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Kontrola czasu jest prosta... wyznaczamy czas na bitwę i po upłynięciu czasu odkładamy kosteczki lub ewentualnie dokończamy bieżący rzut (w sensie trafiłeś to dociągasz to do końca, żeby sprawdzić czy model nie zszedł)


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#47 2011-09-20 08:56:56

Kerlhan

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2011-08-12
Posty: 96

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Ale też bez przesady, gra się dla przyjemności a nie na wyścigi. Moim zdaniem o wiele lepiej zrobić te 3 bitwy ale żeby były dograne do końca, gdyż tym razem za scenariusz punkty przyznawaliśmy dopiero po 4 turze.

Offline

 

#48 2011-09-20 11:01:04

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Kerlhan napisał:

Ale też bez przesady, gra się dla przyjemności a nie na wyścigi. Moim zdaniem o wiele lepiej zrobić te 3 bitwy ale żeby były dograne do końca, gdyż tym razem za scenariusz punkty przyznawaliśmy dopiero po 4 turze.

Popieram


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#49 2011-09-20 11:01:36

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Ależ oczywiście
Chodzi o trzymanie się USTALONYCH ram czasowych, a nie granie po prostu szybko


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#50 2011-09-20 11:25:14

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

cavalierdejeux napisał:

Kontrola czasu jest prosta... wyznaczamy czas na bitwę i po upłynięciu czasu odkładamy kosteczki lub ewentualnie dokończamy bieżący rzut (w sensie trafiłeś to dociągasz to do końca, żeby sprawdzić czy model nie zszedł)

Ja proponuje abyśmy mieli ustaloną ilość tur i  maksymalny czas na turę, wyeliminuje to granie na czas (jak ktoś kto zaczyna przeciągnie swoje tury i zagra 3 a przeciwnik tylko dwie). Jako że Infinity to skirmish nie ma problemu przesuwania hordy orków/gauntów/gwardzistów etc.

Offline

 

#51 2011-09-20 12:17:05

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

KvaNfield napisał:

Ja proponuje abyśmy mieli [...] maksymalny czas na turę, wyeliminuje to granie na czas

To spowoduje, że początkujący nie będą przychodzili na turnieje, bo zawsze będą wykonywali tylko część zaplanowanych przez siebie zadań w turze.

Z drugiej strony granie na czas jest problemem jak wiemy i trzeba z nim walczyć.


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#52 2011-09-20 13:26:43

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

To trochę chyba za duża presja, jak będzie zegar tykał przy głowie w każdej turze. Jeśli decydujemy się na 4 bitywy to bez problemu się zmieścimy jeśli:

- zaczniemy zgodnie z harmonogramem, teraz wszyscy się spóźniają -.-
- sędzia będzie pilnował ram czasowych na bitwę i ogłaszał ile czasu zostało (albo gracze sami się ogarną) żeby skończyć grę

Tadaam! I nagle mamy czas na 4 bitwy jeśli trzeba.

Offline

 

#53 2011-09-20 14:26:57

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

cavalierdejeux napisał:

To spowoduje, że początkujący nie będą przychodzili na turnieje, bo zawsze będą wykonywali tylko część zaplanowanych przez siebie zadań w turze.

Z drugiej strony granie na czas jest problemem jak wiemy i trzeba z nim walczyć.

Nie wiem jak wpłynie to frekwencje, ale chyba nie powinno zbytnio jeśli tylko czas na turę będzie wystarczający, a po za tym nauczy to szybszego podejmowania decyzji.

Michał napisał:

To trochę chyba za duża presja, jak będzie zegar tykał przy głowie w każdej turze. Jeśli decydujemy się na 4 bitywy to bez problemu się zmieścimy jeśli:

- zaczniemy zgodnie z harmonogramem, teraz wszyscy się spóźniają -.-
- sędzia będzie pilnował ram czasowych na bitwę i ogłaszał ile czasu zostało (albo gracze sami się ogarną) żeby skończyć grę

Tadaam! I nagle mamy czas na 4 bitwy jeśli trzeba.

Musiałby sędzia co jakiś czas informować graczy o aktualnym statusie czasowym.

Można też ograniczyć się do 3 bitew aby było więcej czasu na jedną bitwę, ale moim zdaniem 4 krótsze czasowo bitwy to odpowiednia ilość.

Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2011-09-20 14:27:21)

Offline

 

#54 2011-09-20 14:38:15

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

KvaNfield napisał:

Musiałby sędzia co jakiś czas informować graczy o aktualnym statusie czasowym

To jest do zrealizowania bez problemu... zawsze też można poprosić obsługę sklepu, żeby dawała sygnał


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#55 2011-09-20 14:59:11

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Wprowadzić ograniczenia czasowe na bitwy i niech sobie sami kontroloują, przecież grają dorośli ludzie znają się na zegarku.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#56 2011-09-20 15:02:23

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

cavalierdejeux napisał:

To jest do zrealizowania bez problemu... zawsze też można poprosić obsługę sklepu, żeby dawała sygnał

W takim razie trzeba będzie to wprowadzić od następnego razu

Offline

 

#57 2011-09-20 17:03:51

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

No, czas na turę jest spoko, jakby jeszcze Fischera zagrać to by dopiero było. Jedynie problemem jest mierzenie czasu - może znacie jakiś dobry program kompowo-komórkowy? Zegary do szachów/go są dosyć drogie.

Takie coś spowodowałoby też, że gracze by się bardziej koncentrowali na grze i w turze przeciwnika już planowali co zrobią w swojej. Może dzięki temu zostaniemy lepszymi mózgowcami.

Offline

 

#58 2011-09-20 17:46:54

 dardzin

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 949

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Co do kwestii organizacyjnych (mierzenie czasu itd.) - od przyszłego miesiąca sędzia nie będzie brał udziału w turnieju, więc będzie mógł wszystkiego dopilnować


Konfrontacja || Hordes || Infinity || Battlegroup || Firestorm Armada || BW- Napoleon || Afterglow || Ogniem i Mieczem

Offline

 

#59 2011-09-20 19:42:38

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Lepiej żeby miał armię pod ręką, jakby było nieparzyście.

Offline

 

#60 2011-09-20 21:49:28

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

Jeśli będzie nieparzyście to proponuję dać standardowego baja, a bitwę z sędziującym zagrać dla zabawy.
Dlaczego tak? Co by sędzia nie zapomniał się w grze i inie olał swoich obowiązków


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#61 2011-09-20 23:48:50

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Turniej INFINITY 2x200 punktów - 17 Września 2011

mimo wszystko jestem za tym żeby grać 3 bitwy, bo jakkolwiek nie będziemy kombinować to jeden z graczy nie dogra swojej tury do końca bo ten drugi będzie przedłużał swoją.. po co się spinać do grania skoro można w fajnej atmosferze, całkiem na luzie zagrać po prostu mniej bitew? a już pomysł z liczeniem czasu każdemu z osobna jest całkiem nieprzemyślany, bo ARO są w stanie skutecznie wydłużyć czas aktywnego gracza - ten system po prostu się do tego nie nadaje.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.worldhotels-in.com restauracja Ciechocinek