W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Temat stricte "fabularny", czyli miejsce na nasze (foto)relacje z rozegranych scenariuszy w ramach kampani.
Sprawy Paradiso (Paradiso Affairs) - historyczna nazwa używana na określenie serii starć i wydarzeń, które doprowadziły do kontaktu Ludzkiej Sfery z Trójmianem Tohaa oraz zaowocowały wznowieniem konfliktu przez siły Połączonych Armii w teatrze operacji na Paradiso.
[cyt. za: Conciliański Słownik Uniwersalny, edycja uproszczona, Manaheim, Concilum Prima]
Paradiso: Aftermath
W wyniku ostatnich wydarzeń na Paradiso, ludzie zdobyli tak im potrzebnego, choć nieoczekiwanego, sojusznika. Przepełnione wzajemnymi podejrzeniami nacje Ludzkiej Sfery nie mogą się zdobyć na choćby cień zaufania wobec nowoprzybyłych kosmitów. Połączone Armie wycofały się na swoje umocnione pozycje i zdają się tylko czekać, aż ziarna nieufności zaczną kiełkować i rozsadzą kruchy sojusz ludzi i Tohaa.
Front na Paradiso został ustabilizowany wspólnym wysiłkiem frakcji Ludzkiej Sfery i zbrojnego ramienia Tohaa - Trójzębu. Siły Połączonych Armii, pozbawione przywództwa w epickim pojedynku Achillesa i Avatara podczas operacji przejęcia Kosmolitu, zaszyły się w bazach wypadowych na terenie NiemandsZone. Ludzkość korzysta z krótkich chwil spokoju, aby przeprowadzić niezbędne uzupełnienia materiałów wojennych. Biuro AEGIS - militarne ramię międzynarodowej organizacji O-12, usiłuje utrzymać w ryzach skłócone siły Ludziej Sfery.
Wobec utraty stacji orbitalnej “EveningStar” O-12 zaproponowało Trójmianowi Tohaa utworzenie ambasady na wolnej wyspie Salvorze. Kosmici przystali na tę propozycję, kierowani dokładnie tymi samymi pobudkami, co ich ludzcy alianci. Propaganda, którą karmione są społeczeństwa Ludzkiej Sfery to tylko przykrywka dla rozlicznych, ścisle tajnych operacji prowadzonych na Paradiso, wśród ruin Ravensbrucke, w duszącej zieleni dżungli, na pokładach krążowników blokady planetarnej i w na wpół zapomnianych podziemnych kompleksach badawczych ...
Offline
Galeria poległych
Spoiler:
Gui Feng Kousei - poległa w starciu z Military Order
Intel Gawain - spopielony po trafieniu rakietą zapalającą od Suryata
Offline
Posterunek Caledonii „Hadrian” na planecie Paradiso
O tym, że kosmiczne małpy są w natarciu na nasz posterunek dowiedzieliśmy się dopiero kiedy pierwszy wystrzał z shotguna zabił naszego snajpera wypatrującego dżunglę, poranki na Paradiso są naprawdę mgliste. Później było tylko gorzej.
Włochate koczkodany rozwaliły połowę załogi posterunki w pierwszych sekundach ataku. Nie wiedzieli jednak, że od dwóch dni stacjonuje u nas William Wallace. Przejął dowodzenie i razem z dwoma góralami ruszył do ataku. Szkoci nie rozumieją czym jest obrona na pozycjach, wybiegli więc z krzykiem na ustach za swoim wodzem i ostrzelali obcych.
Nie widzieliśmy przeciwników skrytych w drzewach, aż z odległego wzgórza usłyszałem wystrzał karabinu snajperskiego, Wallace wykrzyknął „Cuidich n’ Clan!”, a drugi snajper z regimentu Cateran ustrzelił małpiego strzelca.
Kiedy myślałem, że najgorsze za nami zza drzew wyszedł Kornak Gazrot z dwoma przybocznymi Sogaratmi. Moi koledzy z oddziału, którzy tydzień temu orali pole w Caledonii, dzisiaj stali na przeciwko jednemu z najgroźniejszych wrogów ludzkości. Z historii jakie słyszałem od Williama, Sogaratów nie sposób zabić, opowiadał że widział tych gigantów wpadających w ogień krzyżowy ciężkich karabinów maszynowych i wychodzili z tego ledwo draśnięci, a ci którzy wydawali się śmiertelnie ranni wstawali na nogi i walczyli z taką samą zapalczywością jak chwilę wcześniej.
Zaatakowali nas raniąc mój odział i zabijając medyka polowego Angusa. Myślałem, że już po nas, słyszałem tylko gwizd kul nad głową i krzyk konających kolegów. Z głębi bazy usłyszałem ryk wilkołaków „Deas Gu Cath!”, „Gotowi do walki!”. Dwa wielkie wilki wybiegły wprost na Sogaratów, drapiąc, gryząc, tłukąc i rozrywając ich pancerze. Został ostatni – Kornak, zaszarżował na niego William Wallace razem z Psim Pyskiem, rozdarli go na pół.
To nie był koniec zostały niedobitki, z dżungli wrócił oddział S.A.S. razem z Uxią, pozbyli się we trójkę Kurgata. Ruda została poważnie raniona, ale udało mi się zatamować krwawienie i postawić ją na nogi.
Z oddali ostatni Morat ostrzelał naszego porucznika, ale dla niego takie rany to nie pierwszyzna, zanim zdążył dobiec do małpy, Psi Pysk zabił go, usłyszałem tylko krzyk konającego wroga.
Udało mi się przeżyć, straciłem trzech kolegów z oddziału, padł jeden ze snajperów, którego próbowałem poskładać i Wilk, którego spaliliśmy wieczorem tego samego dnia.
Ostatnio edytowany przez vanTroff (2016-01-14 22:03:35)
Offline
Po utworzeniu ambasady na wyspie Salvorze odebraliśmy dziwną informację... Ludzie planują przejąć szczątki Kosmolitu zlokalizowane na wyspie Sisargas.
Nie wiemy kto jest nadawcą wiadomości jednak aby ukończyć nasz tajny projekt nie możemy do tego dopuścić. Zgodnie z dyrektywą Neemy została tam wysłana poniższa grupa bojowa
Tohaa 200pts
Po wylądowaniu okazało się że Aleph pod dowódctwem Machaona spiskuje przeciw naszemu sojuszowi. Otrzymaliśmy rozkaj jego eliminacji. Do tego zadania wyznaczony został Clipsos który w dzielnym boju zabijając porucznika Machaona zginął od Phoenixa!
Po pewnym czasie usłyszeliśmy lądowanie dwóch okrętów Combined Army.... [czyt. Sambor z 3 armia na 200pts ]:-)]
Tak! To oni zorganizowali ten cały spisek by skłócić Ludzi oraz Tohaa! Po szybkiej konsultacji z Neemą otrzymaliśmy nowy rozkaz. Wyeliminować załogę obu okrętów oraz zabić i dostarczyć ciało ich dowódcy - Umbra Legate. To zadanie wykonał dzielny Makaul. Na koniec udało nam się także dostarczyć 3 kluczowe elementy Kosmolitu. Nasz tajny projekt stworzenia nowej, uniwersalnej jednostki jest coraz bliżej spełnienia...
Offline
Nasza misja mająca na celu wydobycie szczątków struktury Kosmolitu nie zapowiadała się przyjemnie.
Gęste, usiane pnączami blokującymi drogę bagna to nie był teren na którym serwomotory pracowały w komfortowych warunkach. Część naszych sił została daleko w tyle musieliśmy więc odpowiedzieć na zdradzieckie pogwałcenie norm sojuszu przez Tohaa mniej liczną niż zazwyczaj
grupą uderzeniową.
Lewą flanką ruszył do natarcia nasz najstarszy Myrmidon Feniks oraz Porucznik Machaon, podczas gdy autonomiczny Zayin wraz z korpusem Daktyli zabezpieczał środek naszej formacji.
Na prawej flance Trasymedes zabezpieczał elementy struktury... niestety jego wysiłki nie przyniosły efektu w postaci zlokalizowania konkretnych elementów Kosmolitu.
Lewa flanka tymczasem natrafiła na opór przeciwnika, wycofując się na pozycje wyjściowe ranę postrzałową otrzymał nasz Porucznik co wprowadziło lekkie zamieszanie w naszych szeregach. Dodatkowo na podmokłych bagnach zjawił się tak znienawidzony Kombinat. W centrum gdzie skupienie fragmentów Kosmolitu było największe z termo-optycznego kamuflażu wyłoniła się nieludzka sylwetka zwiadowcy...Jeden z obcych statków chciał lądować na naszej lewej flance, nasz hacker przekonał systemy statku że lepiej będzie wylądować w deploymencie przeciwnika. Drugibcy Dropship wylądował na prawej flance tuż przy pozycji sierżanta Trasymedesa który zaatakował wroga jak tylko wyłonił się ze statku. Zniszczył cały kontyngent który wylądował na jego pozycji niestety samemu odnosząc również poważne uszkodzenia rdzenia co wyłączyło go z bitwy.
Korespondent wojenny SamboR dołączony do naszego oddziału "niefortunnie" nastąpił na minę, nie udało się odzyskać nieśmiertelnika.
Inżynierowie naprawili zniszczonego rema, uniemożliwili również podejście przeciwnikowi ostrzałem z flammenspear`a, jednak mając przeciwko sobie przeważające siły Tohaa, niezbadany teren, poważne straty własne i Kombinat zerwaliśmy kontakt w celu przegrupowania.
0-7 w plecy.
Ostatnio edytowany przez raeone (2016-01-27 22:49:07)
Offline
Misja: Szturm o świcie.
Doniesienia wywiadu o planowanym ataku oddziałów Połączonych Armii na bazę AEC dotarły zbyt późno by prawidłowo przygotować się do obrony. Pomimo odważnych decyzji Dowódcy garnizonu w postaci zabezpieczenia każdej możliwej drogi podejścia do bazy, przeważające stosunkiem 2:1 siły wroga bez większego trudu poradziły sobie w początkowej fazie ataku.
Pod osłoną nocy a także z wykorzystaniem dymu oraz najnowszych zdobyczy techniki w postaci MSV2 i MSV3, odziały CA zaczęły gromić obrońców.
Bohaterska postawa członków regimentu Szaserów pozwoliła jednakże doczekać się odpowiedzi na rozpaczliwe prośby o wsparcie.
Przeciwnik zaskoczony nagłym atakiem z flanki grupy francuskich komandosów wyposażonych w HMG i LGL zaczął powoli tracić przewagę. Zdziesiątkowanym obrońcom udało się utrzymać posterunek, lecz straszliwa i niezwyciężona tego dnia Charontyda zdołała wykraść wrażliwe dane wywiadowcze.
Offline
INFILTRACJA
Skład armii:
Dark Daturazi:
Grupa bojowa Shasvastii w komplecie.
Shasvastii Expeditionary Force
──────────────────────────────────────────────────
Group 1 9 0 0
NOCTIFER Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife. (1 | 24)
SPECULO KILLER Boarding Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, Monofilament CCW, Knife. (1 | 34)
SEED-SOLDIER Combi Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (14)
CORAX Combi Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (14 / 8XP)
MOV:4-4 CC:12 BS:11 PH:9 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Seed-Embryo, EI Hacking Device, Engineer, Minelayer
R-DRONE Flash Pulse, Sniffer / Electric Pulse. (8)
Q-DRONE HMG / Electric Pulse. (1 | 26)
M-DRONE Combi Rifle, Sniffer / Electric Pulse. (17)
SLAVE DRONE Electric Pulse. (3)
SLAVE DRONE Electric Pulse. (3)
MED-TECH OBSIDON MEDCHANOID Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (23)
SPECULO KILLER Boarding Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, Monofilament CCW, Knife. (1 | 34)
4 SWC | 200 Points
Open with Army 5
Asar:
Tohaa
──────────────────────────────────────────────────
Group 1 10 0 0
CHAKSA AUXILIAR (Baggage, Sensor) Heavy Flamethrower / Pistol, CCW. (10)
IGAO Boarding Shotgun, Flash Grenades / Pistol, AP CC Weapon. (25)
IGAO Boarding Shotgun, Flash Grenades / Pistol, AP CC Weapon. (25)
KAMAEL Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife. (12)
HATAIL Combi Rifle / Pistol, Knife. (12 / 7XP)
MOV:4-4 CC:13 BS:11 PH:11 WIP:16 ARM:1 BTS:0 W:1
Hacking Device
KAMAEL Paramedic (Medikit) Combi Rifle / Pistol, Knife. (14)
KAMAEL Paramedic (Medikit) Combi Rifle / Pistol, Knife. (14)
GAO-RAEL Spitfire / Pistol, CCW. (1.5 | 36)
GAO-RAEL Spitfire / Pistol, CCW. (1.5 | 36)
CHAKSA AUXILIAR (Baggage, Sensor) Heavy Flamethrower / Pistol, CCW. (10)
Group 2 0 1 0
DIPLOMATIC DELEGATE (iKohl L1, Specialist Troop) Nanopulser, Flash Pulse / Pistol, Knife. (5)
3 SWC | 199 Points
Open with Army 5
Przed bitwą:
Przygotowanie stołu – wyznaczenie położenia Tech-Coffin:
Dyspersja rozrzuciła Tech-Coffiny tak, że dwa z nich znalazły się w bezpośredniej strefie rozstawienia oddziału Tohaa, z tym, że każdy wylądował przy jednej z przeciwległych krawędzi. Trzeci Tech-Coffin osiadł w strefie rozstawienia Shasvastii.
Rzut na inicjatywę:
Ten kluczowy rzut został wygrany przez Dark Daturazi. Dzięki uzyskanemu wynikowi zdecydował że pierwszeństwo będzie należeć do Tohaa, gdyż sądził, że łatwiejsze będzie reagowanie na ruchy przeciwnika oraz, że kluczowym może się okazać wystawienie Spore-Embryo.
Wystawianie:
Asar próbował umieścić swoich Igao tuż przed strefą rozstawienia przeciwnika jednak obydwa rzuty na infiltrację nie udały się (dwa razy wypadło 15). W związku z tym zajęli oni pozycję na skraju własnego deploymentu, po przeciwległych końcach planszy.
Resztę swoich jednostek Asar umieścił w 2 triadach (Kamael Lieutenant + Kamael Paramedic + Gao Rael, Kamel + Hatail + Gao Rael) za osłonami w okolicach Tech-Coffin; Chaksy zajęły budynek naprzeciwko dużego gmachu stojącego na połowie wroga. Tam były świetnie stanowiska dla infiltratorów Shasvastii. Naukowiec stanął zaraz obok jednego z Tech-Coffin.
Tura nr 1
Tohaa
Tura aktywna:
Większość rozkazów zostały wydana na otwarcie Tech-Coffin, a następnie przekradnięcie się do drugiej skrzynki, która wylądowała na prawej flance i otwarcie również jej. Na koniec tury, z prawej strony swojej planszy Asar ma naukowca ochranianego przez jeden z linków oraz Igao. Po lewej stronie druga z triad zajmuje pozycję w budynku aby kontrolować środek stołu i przede wszystkim to, co dzieje się na dachu centralnie umieszczonego budynku.
Tura reaktywna:
W tej fazie Asarowi udało się rzucić 3 krytyki pod rząd, co umożliwiło przetrwanie mocnego ostrzały ze strony drony Total-Reaction. Zmusiło to przeciwnika dospalenie rozkazów na jej naprawę i wyhamowało natarcie Shasvastii.
Shasvastii:
Tura reaktywna:
Dowodzący akcją dostrzega błąd taktyczny w ustawieniu Speculo. Ze względu na pierwszeństwo przeciwnika, dwie zabójczynie znalazły się w centrum planszy, jedna ukryta na dachu budynku, druga w jego wnętrzu. To zbyt zachowawcza taktyka, która w późniejszym okresie częściowo przeważy na wyniku rozgrywki.
Tymczasem naukowiec Tohaa, nie zagrożony w żaden sposób, pojawia się przy jednym z Tech-Coffinów. Q-Drona Shasvastii kontroluje centrum planszy, w turze reaktywnej nie będąc w stanie wykorzystać swojej przewagi. Naukowiec Tohaa bez problemów bada pierwszy z Tech-Coffinów następnie przemieszcza się na drugą krawędź stołu. Podczas ruchu pozostaje poza zasięgiem Shasvastii. Dociera do drugiego Tech-Coffina i także go bada. Do końca gry nie rusza się już z miejsca. Jest tam chroniony przez link trzech żołnierzy. Drugi taki sam link podchodzi do przodu, zajmuje budynek i spitfirem kontroluje środek planszy.
Tura aktywna:
W pierwszej kolejności Shasvastii starają się opanować centrum. W tym celu Spec Ops /haker, inżynier, miner/ używa programu GADGET-2 Assisted Fire; Q-Drona otrzymuje bonus typu Marksmanship L2.
REM pierwszą serią zdejmuje wrogiego Chaksa z flamerem i rusza na pojedynek strzelecki z linkiem wroga schowanym we wnętrzu budynku po przeciwległej stronie planszy. Serwomotory pracują na najwyższych obrotach, systemy wspomagania szaleją a pociski z HMG tną powietrze. Starcie jest krótkie ale zażarte - kończy się serią krytyków, niestety głównie ze strony przeciwnika. Trzy krytyki Gao-Rael w trzech ARO POD RZĄD!!!! powodują dwukrotne wyłączenie drony a tym samym utratę wsparcia hakerskiego i konieczność reaktywacji REM’a. To prawdopodobnie kolejny czynnik, który przeważył o niepowodzeniu misji. Czy koniecznie trzeba dodawać, że Med-Tech naprawiając dronę na 14WIP’a musiał wykorzystać Comand Token? W ferworze walki ten wybitny specjalista o mało nie przegrzał zwojów, na szczęście błąd dało się naprawić tylko jednym przerzutem.
Shasvastii tracą impet; ich dowódca źle ocenia sytuację i zbyt wcześnie aktywuje jedną ze Speculo. Ta umieszcza Spore-Embryo w strefie centralnej stołu. Z uwagi na wyczerpanie puli rozkazów nie jest w stanie powrócić do Impersonacji.
Tura nr 2
Tohaa:
Tura aktywna:
Asar wiedząc że w obecnej sytuacji ma małe szanse na podejście do trzeciego Tech-Coffina, postanawia skupić się na wyeliminowaniu jednostek przeciwnika zdolnych do postawienia Spore-Embryo. W związku z tym na spotkanie ze stosunkowo groźnym przeciwnikiem Speculo posyła tani model Chaksy wyposażony w miotacz ognia. Po wejściu do budynku i kilkukrotnym odpaleniu palnika udaje się spalić Spore-Embryo oraz wystawić Speculo pod ostrzał Gao-Rael. Następnie należało przejść do eliminacji zagrożenia ze strony Q-Drony oraz wspierającego ją serwanata.
Tura reaktywna:
Chaksa, która zajęła odsłonioną pozycję i robiła za przynętę na rozkazy przeciwnika wykonała swoje zadanie, zmusiła Shasvastii do spalenia dwóch rozkazów na jej wyeliminowanie a kolejne poszły na naprawę Q-Drony. Dzięki temu przeciwnikowi nie zostało za wiele czasu na realizację zadań.
Shasvastii:
Tura reaktywna:
Przeciwnik napiera, wrogi Chaksa z flamerem atakuje z flanki; w pierwszym uderzeniu flamera ujawniona Speculo udanie wykonuje dodge, Spore-Embryo broni się przed ogniem. Za drugim razem Speculo także udanie wycofuje się, niestety wychodząc z budynku i odwracając plecami do czającego się w oddali Gao-Rael; Spore-Embryo ginie. Gao-Rael, korzystając ze wsparcia linku zabija Speculo. Również Q-Drona zostaje wyłączona – tak proszę państwa oto kolejny KRYTYK!!! Chaksa przytula się do jednej ze ścian budynku sprytnie kontrolując strefę podejścia do wyłączonego serwanta i Q-Drony.
Link Tohaa; to oni zabili Speculo.
Tura aktywna:
Wykluwa się Seed-Soldier i obejmuje nadzorem prawą krawędź stołu. Noctifer Lieutenant atakuje Chaksę, ale akcja nie przynosi spodziewanego rezultatu, wróg przeżywa. Atak ponawia stojący obok Med-Tech – tym razem sukces, Chaksa pada. Pozwala to na kolejne już uruchomienie Q-Drony; gdyby przyznawano medale za ilość wskrzeszeń, ten REM zdobyłby pewne miejsce na podium Chwilę później pojedynek strzelecki z drugim linkiem przynosi zniszczenie pancerza Gao-Rael; Q-Drona może się pochwalić drugim udanym trafieniem w tej grze. Nie ma jednak czasu na otwarcie szampana; REM zajmuje nową pozycję, Noctifer okrywa się kamuflażem. Pula rozkazów znów wyczerpana, cel misji nadal poza zasięgiem grupy bojowej.
Tura nr 3
Tohaa
Tura aktywna:
Tym razem Asar wyrusza swoją lewą flanką aby zająć lepsze pozycję do AROwania przed ostatnią turą Darka. W związku z tym przesuwa swój link w ramach tego samego budynku na pozycje strzeleckie które pozwolą wyeliminować przeciwników nadciągających do 8 calowej strefy centralnej. Następnie przesuwa drugiego Igao po tej samej stronie stołu i umieszcza go w jednym z budynków, który obecnie jest pilnowany przez Q-Dronę, nadaj bardzo niebezpieczną. Po wymianie ognia na 8 calowym zasięgu udaje się ostatecznie rozwiązać ten problem – drona wyłączona. Drugi z Igao podchodzi z drugiej flanki i zajmuje pozycje bliżej centralnej linii, jednak w wyniki błędnego ustawienia przy budynku nie może AROwać żadnych akcji przeciwnika – brak dostatecznej widoczności przedpola.
Shasvastii:
Tura reaktywna:
Przeciwnik atakuje linkiem na prawej flance; tym razem R-Drona daje skuteczny opór – krytyczne trafienie Flash Pulsem eliminuje (oślepia) Gao-Rael. Link zatrzymuje się w obrębie budynku. Następnie rusza jeden z Igao, który po drodze powala Seed-soldiera, a następnie po raz kolejny wyłącza Q-Dronę.
Przyczajony Igao.
Tura aktywna:
Dowódcza Shasvastii ocenia, że nie jest w stanie zrealizować wszystkich celów misji. Zbyt słaby napór jego grupy bojowej spowodował, że naukowiec Tohaa znalazł się poza skutecznym zasięgiem operacyjnym jakiejkolwiek jednostki. Dlatego rozkaz może być tylko jeden – Speculo umieszcza Spore-Embryo na dachu budynku, Spec Ops i Noctifer przemieszczają się do centrum pola bitwy gdzie każdy z nich pozostawia swoje zarodniki.
Koniec bitwy.
WYNIK ROZGRYWKI:
Shasvastii:
- 3pkt za wystawione Spore-Embryo
SUMA: 3 pkt
Zdobyte osiągnięcia:
Ja, REM
Zaufaj mi, jestem inżynierem
Tohaa:
- 3pkt za nie wystawione Spore-Embryo
- 1pkt ochrona naukowca
- 2pkt za zbadane Tech-Coffiny
SUMA: 6pkt
Zdobyte osiągnięcia:
Xenobójca
Praca zbiorowa – wykonali:
Asar & Dark Daturazi
Ostatnio edytowany przez Asar (2016-01-19 09:11:06)
Offline
Agresywne przejęcie
Military Orders
──────────────────────────────────────────────────
Group 1 8 0 0
FUSILIER Combi Rifle / Pistol, Knife. (10)
FUSILIER Paramedic (MediKit) Combi Rifle / Pistol, Knife. (12)
FUSILIER Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife. (10)
BROTHER KONSTANTINOS Combi Rifle, D-Charges / Assault Pistol, CCW. (29)
INDIGO Combi Rifle / Pistol, Knife. (13 / 8XP)
MOV:4-4 CC:15 BS:12 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Religious Troop, Hacking Device, Doctor, CH: Mimetism
ORDER SERGEANT Combi Rifle / Pistol, Knife. (13)
ORDER SERGEANT Combi Rifle / Pistol, Knife. (13)
ORDER SERGEANT Spitfire / Pistol, Knife. (1 | 19)
Group 2 6 1 0
FATHER-KNIGHT Hacker (Assault Hacking Device) Combi Rifle, D-Charges / Breaker Pistol, DA CCW. (0.5 | 50)
SPEC. SERGEANT (Multispectral Visor L2) Spitfire / Pistol, Knife. (1.5 | 24)
SPEC. SERGEANT Combi Rifle + AUXBOT_1 / Pistol, Knife. (17)
AUXBOT_1 Heavy Flamethrower / Electric Pulse. (4)
TRAUMA-DOC Combi Rifle / Pistol, Knife. (14)
PALBOT Electric Pulse. (3)
PALBOT Electric Pulse. (3)
MULEBOT (Minesweeper) Electric Pulse. (8)
MULEBOT (Minesweeper) Electric Pulse. (8)
WARCOR (Sixth Sense L1) Flash Pulse / Stun Pistol, Knife. (3)
3 SWC | 249 Points
Open with Army 5
Tura 1 - Zielarz w natarciu
Zgodnie z przewidywaniami w szeregach Japońskiej Armii Zielarza miejsce znalazła Oniwaban Shinobu Kitsune, która udanie zinfiltrowała się tuż przed moją strefą wystawiania. Niestety żaden z moich dzielnych wojowników Bożych wyposażonych w MSV lvl2 nie znalazł się w jej okolicy co przypłaciłem stratą jednego z sierżantów z 1CG, natomiast drugi z nich, wyposażony w nowoczesny Spitfire, udanie doprowadził ją krytycznym trafieniem na skraj śmierci. Niestety dla mnie, lekarz Tokusetsu udanie postrzelił ją w tyłek z połowy stołu, dzięki czemu wróciła ona na pole bitwy, nokautując jej wcześniejszego pogromcę.
Moja tura aktywna rozpoczęła się od polowania na Shinobu. Sierżant-Specjalista nie zważając na jej komuflaż termooptyczny dzięki wyposażeniu w MSV lvl2, ponownie wysłał ją w zaświaty, tym razem na dobre. W tym czasie Pani Doctor ze słynnej szkoły PanOceańskich Dentystów udanie przywróciła funkcje życiowe w Bracie Sierżancie. Nowo utworzony Link Team złożony z 2 Sierżantów, Indigo Brother Konstantinos i Indigo Brother Alexandros (Spec Ops) przebił się w kierunku centralnie położonego budynku kontrolnego. Spec-Ops udanie zhakował drzwi doprowadzając do ich otwarcia. Niestety po przeciwnej stronie z zasadzki wyskoczył Ninja, który udanym strzałem doprowadził mojego Spec-Opsa do utraty przytomności, a sam poległ od strzałów Brata Konstantinosa. Father-Knight nie popisał się zbyt dużą ilością akcji, unieszkodliwiając jednego Keisotsu celnym strzałem.
Tura 2
Zaczęła się ona katastrofalnie dla mnie. Po pierwsze - zginął mój Sierżant Specjalista ze Spitfire. Po drugie - Doktor Tokusetsu po raz kolejny popisała się zdolnościami strzeleckimi, lecząc Ninję, który następnie zastrzelił (śmiertelnie) Indigo Brother Konstantinosa. Jednak od czego jest Pani Dentystka! Pierwsze podniosła na nogi Sierżanta, a następnie postrzelonego wcześniej Spec-Opsa, które ponownie tworząc link ze swoimi braćmi sierżantami udanie pobrał dane z terminala, a następnie przesłał je za pomocą anteny transmisyjnej na orbitę. Zadanie wykonane! Beast Mode włączył się za to Sierżantowi Specjaliście. Przebiegł się przez kawałek stołu, zabił Ninję, zabił jednego Keisotsu i podjął próbę zabicia Pani Haker, niestety nieskutecznie. Father-Knight w poszukiwaniu godnego przeciwnika próbował szturmu od flanki, niestety biegł bezskutecznie...
Tura 3
Przyczajony za rogiem Domaru próbował ostrzelać Spec-Ops, jednak jego zdolność mimetyzmu wraz z celnym okiem zaowocowała śmiercią napastnika! W wyniku ostrzału Zielarza po raz kolejny nieprzytomny padł Sierżant Specjalista. Ale znów, od czego jest Dentystka! Po raz kolejny na nogach, Sierżant zabił Keisotsu Hakera, Spec-Opsa oraz próbował zastrzelić przyczajonego na dachu Raidena, co po raz kolejny (sic!) przypłacił padnięciem nieprzytomnie. Link sierżantów prowadzony przez Spec-Opsa przebijał się w kierunku dowódcy przeciwnika, niestety mimo ostrzału udało mu się przeżyć, co oddziałowy operator broni szybkostrzelnej przypłacił oślepieniem z wieżyczek wokół centralnego budynku. Father-Knight dalej próbuje coś zrobić, jednak bezskutecznie...
Tura 4 - Ostatnio
Dowódca Zielarza zgodnie z kodeksem honorowym nie stronił od walki i wybiegając bezpośrednio na ostrzał zaatakował operatora broni maszynowej mojego linku, co zakończyło się ofiarami po obu stronach. Sierżant "The MSV Beast" Specjalista ponownie na nogach za sprawą skutecznego leczenia zębów. Profilaktyka uzębienia jak widać działa! W szale unieszkodliwił Raidena, Warcora, a następnie dobił nożem nieprzytomnego Hakera oraz Keisotsu. Biorąc przykład ze starszego i bardziej doświadczonego Brata, Indigo Brother Alexandros postanowił zapisać własny rozdział w tej bitwie. Najpierw pomógł wrócić do walki nieprzytomnemu sierżantowi poległemu w walce z dowódcą przeciwnika, a następnie dobił jego oraz Warcora, aby wieści o siłach Bojowników Bożych nie mogły dotrzeć do uszu przeciwnika. A Father-Knight zadowolił się oglądaniem walczących podkomendnych. Po walce udało się podkładać Indigo Brother Konstantinosa, dzięki czemu będzie on mógł dalej walczyć w imię Boże!
Men of the Game:
Sierżant "The MSV Beast" Specjalista - zabił co się da, będąc samemu martwym 3-krotnie. Nie mógłbym wymagać od nikogo więcej
Indigo Brother Alexandros - wykonał wszystkie zadania misji, leczył kolegów, zabijał i dobijał przeciwników.
Doctor aka "The Dentist" - Leczyła. Ciągle. Z tylko jednym przerzutem. Nie wierzyłem, choć zobaczyłem
Wynik:
10:10 (małych pkt pozostało mi 248pkt [2x bagaż])
I dodatkowo zapomniałem wystawić Warcora, chociaż jego nieregularny rozkaz niewiele by zmienił
Ostatnio edytowany przez Skeld (2016-01-27 00:02:13)