W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
A i żeby była zgodność, bo może coś przegapiłem - jedyna opcja brania Journalista, to kupno tego Merca "Warcors, War Correspondents"po 3 punkty i każdy może mieć takich 2ch (poza CA i Tohaa)? I ponieważ nie ma figsa jeszcze to go proxujemy, np. Gogo Marelene Dobrze myślę?
Offline
fala napisał:
A i żeby była zgodność, bo może coś przegapiłem - jedyna opcja brania Journalista, to kupno tego Merca "Warcors, War Correspondents"po 3 punkty i każdy może mieć takich 2ch (poza CA i Tohaa)? I ponieważ nie ma figsa jeszcze to go proxujemy, np. Gogo Marelene Dobrze myślę?
Tak
fala napisał:
To ja mam takie skromne pytanie. Załóżmy, że mam dwóch LT. tym drugim jest oniwaban. Jeżeli on będzie w HD i pierwszy LT zginie, to muszę wtedy odkryć oniwabana ?
Nie wydaje mi się.
Offline
Odkrycie nic nie zmienia, jesteś w loss of leutenant i dopiero w turę po odkryciu zadziała chain of command (w normalnej grze). Jedynym sensownym wyjątkiem jest Tactical Jump, który działa bezpośrednio po wyjściu na stół. Tyle gwoli rulesów oryginalnych. Kampanijne pewnie można modyfikować, ale dobrze, żeby miały jednak jakiś sens! Ja przyglądam się Waszym poczynaniom pod tym kątem. Zresztą mogę bezstronnie sędziować Wasze starcia jeśli akurat będę świadkiem jakiejś rozgrywki kampanijnej, feel free to use me!
Offline
Ja mam propozycję. Ponieważ nie wszyscy mamy podręczniki to może by tak zamieszczać przed każdą turą założenia i cele kolejnego scenariusza?
Ułatwi to ułożenie rozpiski pod scenariusz. Nie chciałbym sytuacji w której jest coś do zrobienia przez hackera lub inżyniera a ja nie wezmę żadnego bo nie znam założeń misji. Granie na ślepo to żadna przyjemność a nie da się zrobić uniwersalnej rozpiski na wszystko.
Offline
Hafes napisał:
Ja mam propozycję. Ponieważ nie wszyscy mamy podręczniki to może by tak zamieszczać przed każdą turą założenia i cele kolejnego scenariusza?
Ułatwi to ułożenie rozpiski pod scenariusz. Nie chciałbym sytuacji w której jest coś do zrobienia przez hackera lub inżyniera a ja nie wezmę żadnego bo nie znam założeń misji. Granie na ślepo to żadna przyjemność a nie da się zrobić uniwersalnej rozpiski na wszystko.
Ja właśnie przygotowuje kolejne 2 misje i w zasadzie już mogę powiedzieć że będą potrzebne modele Inżynierów, Hacerów i modele z Bagged. Problemem jest to że opublikowanie wymagań z opisem jest równoznaczne z opublikowaniem całego scenariusza :-/ nie wiem jak to się konfrontuje z prawem autorskim. Mimo wszystko słuszna uwaga Hafes, muszę pomyśleć jak rozwiązać ten problem. Notka w podręczniku jest dość jasna w tym temacie i nie pozostawia niedopowiedzeń.
Zielarz napisał:
Odkrycie nic nie zmienia, jesteś w loss of leutenant i dopiero w turę po odkryciu zadziała chain of command (w normalnej grze). Jedynym sensownym wyjątkiem jest Tactical Jump, który działa bezpośrednio po wyjściu na stół. Tyle gwoli rulesów oryginalnych. Kampanijne pewnie można modyfikować, ale dobrze, żeby miały jednak jakiś sens! Ja przyglądam się Waszym poczynaniom pod tym kątem. Zresztą mogę bezstronnie sędziować Wasze starcia jeśli akurat będę świadkiem jakiejś rozgrywki kampanijnej, feel free to use me!
Byłoby to trochę bezsensu skoro zgodnie ze scenariuszem na tej misji na stole jest dwóch szefów a nie gramy tutaj dla przyjemności.
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-11-18 17:56:41)
Offline
Zawsze można by było zrobić zdjęcia w wysokiej rozdzielczości aparatem, lub zeskanować i wysłać do zainteresowanych. Bez publikacji w necie i łamania praw autorskich.
Offline
chupakabra napisał:
Zawsze można by było zrobić zdjęcia w wysokiej rozdzielczości aparatem, lub zeskanować i wysłać do zainteresowanych. Bez publikacji w necie i łamania praw autorskich.
Słuszne założenie
Niemniej jednak ja poproszę info o tym co jest do zrobienia w pierwszym scenariuszu.
Offline
Kolego Asar model w hidden deploymencie o którym pisał Chupa nie jest na stole w myśl zasad Infinity i tego właśnie dotyczyła zagwostka Chupy...
Offline
Zielarz napisał:
Kolego Asar model w hidden deploymencie o którym pisał Chupa nie jest na stole w myśl zasad Infinity i tego właśnie dotyczyła zagwostka Chupy...
Uważam że nie interpretacja "nie jest na stole" jest błędna, modele w Hidden Deployment podlegają zasadą obrażeń spowodowanych objęciem bronią wzornikową, można wykonać na nim ntuitive Attack i może zostać wykryta przy pomocy Sensora, więc model jest na stole tylko że przeciwnik nie wie gdzie.
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-11-18 23:11:05)
Offline
O czyli gracie w Twoją grę. W takim razie wycofuję swoje zainteresowanie kampanią i ofertę sędziowania, gdyż nie znam zasad do tej wersji. Ale mam nadzieję, że pozwolicie chociaż popatrzeć od czasu do czasu!
Offline
Zielarz napisał:
O czyli gracie w Twoją grę. W takim razie wycofuję swoje zainteresowanie kampanią i ofertę sędziowania, gdyż nie znam zasad do tej wersji. Ale mam nadzieję, że pozwolicie chociaż popatrzeć od czasu do czasu!
A dla czego nie chcesz podjąć dyskusji tylko tak reagujesz? Podałem argumenty, czekałem na jakąś sensowną odpowiedź a nie "idę do innej piaskownicy", zdaję sobie sprawę z tego że znasz zasady lepiej ode mnie ale liczyłem na dyskusję w której będziesz w stanie mnie przekonać czymś innym niż swoją objawioną wiedzą.
@Hafes: Masz wiadomość PW.
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-11-18 23:25:53)
Offline
Ale model w HD nie daje rozkazu i wszędzie w zasadach jest traktowany, że nie jest na stole. Jeśli nowy Leutnant nie będzie na stole w tej turze w której zginął stary (w turze tego samego gracza), to CoC nie zadziała.
Jakby ktoś potrzebował szczegóły pierwszej misji, to niech wali na PW.
Ostatnio edytowany przez fala (2012-11-19 00:00:21)
Offline
Nie argumentuję, bo nie mam w oparciu o co. Nic nie ruguję, po prostu nie chcę dyskutować z autorską poprawką bo w jakim celu? Twoja wersja, Twoja kampania, nic mi do tego, zwłaszcza, że w niej nie uczestniczę. Myślałem, że coś tam przy okazji podszepnę jak ludzie grają i mają wątpliwości, ale nie znam wszystkich Twoich zmian, więc od razu odstępuję od swojej propozycji i będę sobie tylko patrzył jak Wam idzie.
To ciekawa inicjatywa i jak się uda, na pewno spędzę wiele miłych wieczorów oglądając zmagania, niczym widz telewizyjny! Nawet Pepsi jest na miejscu, tylko chipsów brak...
Offline
Model TO:Camo nie jest traktowany jakby był na stole zatem nie mogą go dotyczyć zasady które tychże dotyczą i nie powinno się tego kwestionować: najpierw tworzona jest pula rozkazów a następnie można pojawić model TO:Camo, wyjątkiem jest tak jak napisał Zielarz: Tactical Jump bo jest to jasno napisane w zasadach.
@Zielarz, nie potrzebnie rzucasz fochami i robisz z igły widły. Zauważ, że Asar rozpoczął swoją wypowiedź od słów "uważam że..." i nie narzucił zdecydowanie swojej interpretacji tylko zachęcił IMO do dyskusji, chociaż to fakt że błędnie interpretuje podstawowe zasady tej gry
Offline
fala napisał:
Ale model w HD nie daje rozkazu i wszędzie w zasadach jest traktowany, że nie jest na stole. Jeśli nowy Leutnant nie będzie na stole w tej turze w której zginął stary (w turze tego samego gracza), to CoC nie zadziała.
Zielarz napisał:
Nie argumentuję, bo nie mam w oparciu o co. Nic nie ruguję, po prostu nie chcę dyskutować z autorską poprawką bo w jakim celu? Twoja wersja, Twoja kampania, nic mi do tego, zwłaszcza, że w niej nie uczestniczę. Myślałem, że coś tam przy okazji podszepnę jak ludzie grają i mają wątpliwości, ale nie znam wszystkich Twoich zmian, więc od razu odstępuję od swojej propozycji i będę sobie tylko patrzył jak Wam idzie.
To ciekawa inicjatywa i jak się uda, na pewno spędzę wiele miłych wieczorów oglądając zmagania, niczym widz telewizyjny! Nawet Pepsi jest na miejscu, tylko chipsów brak...
Artois napisał:
Model TO:Camo nie jest traktowany jakby był na stole zatem nie mogą go dotyczyć zasady które tychże dotyczą i nie powinno się tego kwestionować: najpierw tworzona jest pula rozkazów a następnie można pojawić model TO:Camo, wyjątkiem jest tak jak napisał Zielarz: Tactical Jump bo jest to jasno napisane w zasadach.
Przekonały mnie te argumenty, więc zgodnie z nią:
Po śmierci Szefa jest się w sytuacji LoL.
Potem trzeba by odkryć HD Szefa (Ogrodnika lub Krokodyla) i zastosować CoC.
Artois napisał:
@Zielarz, nie potrzebnie rzucasz fochami i robisz z igły widły. Zauważ, że Asar rozpoczął swoją wypowiedź od słów "uważam że..." i nie narzucił zdecydowanie swojej interpretacji tylko zachęcił IMO do dyskusji, chociaż to fakt że błędnie interpretuje podstawowe zasady tej gry
Mnie też poniosły nerwy, ja po prostu wolę dyskutować i chciałbym być przekonany a nie lubię mieć objawianych prawd, może na tym zakończmy tego
Inne sprawa, ja z wedge gramy w środę :-)
Offline
ja z pytaniem,
czy do pierwszej misji potrzebni sa dziennikarze?? w sensie czy gdzieś się rzuca promotion roll'e ?? czy dopiero w kolejnych jak się przechodzi na kolejne poziomy ??
Offline
Wymagani nie są, ale dają +3 do tego promotion rolla, którego robimy po każdej grze. Za wygraną jest +3, za journalist +3, +1 z bazy = musisz rzucić 7 i mniej, żeby dostać promocję i móc kupować skille z 2ch róznych command dziedzin (1szy level).
A że journalist merc kosztuje 3pkty, to się opłaca go brać.
Offline
No i warto dodać, że ósmy pkt. jest za obronienie Dowódcy z okazji Narrative Mode
Offline
I jesteśmy po pierwszej bitwie, fajnie było. Ciekawe są zadania do wykonania, pojawiło się pytanie dotyczące ostatniego punktu: If the Alien Info is not recovered, then to Hack the Set-Link transmission (1 Objective Point for each successful Hacking). I don't understand this objective.
Zadałem pytanie autorom więc czekam na wyjaśnienia, dal mnie to zdanie oznacza tyle że nie mogę hackować Sat-Linka przeciwnika jeśli zdobyłem Alien Data a potem np je straciłem a przeciwnik zebrał je z trupa.
Offline
Słyszałem że dzisiaj dwa teamy grają :-) czekam na wyniki :-D
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Dzisiejsze bitwy pokazały między innymi, że musicie sobie na rozegranie zaplanować 3 godziny
Niestety dziś po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni siedziałem po godzinach zamknięcia sklepu.
Następnym razem niestety będę głuchy na stwierdzenia: "Ale my gramy kampanie".
Sugeruje również, żeby umawiać się jak jest cisza i spokój, a najlepiej jedna para na raz.
Niestety interakcje pomiędzy stołami nie wpływają na skrócenie rozgrywki, a wręcz odwrotnie
Offline
Dzię-ku-je-my !!!
Offline
Ja chciałem tylko dodać że nie będę odbierał telefonów, piszcie proszę!!! Jak robię zakupy to i tak nie jestem w stanie wam odpowiadać na pytania.
Podczas misji nie można wyciągać cuba!
Tabelki Command&Control są do ściągnięcia tutaj http://skorupa.net/news/7/ a tak ze strony CB.
Atrois wyślij wyniki!!!
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-11-23 08:01:10)
Offline
jeszce tylko pytanie o tabelke z mozliwosciami rozwoju speca, tych nie zauwazylem w tych ktore sa dostepne. jak sa a ich nie widze to poprosze o nakierowanie.
@Asar zauwazylem (moze sie myle) ze zaznaczone jest u mnie ze dziennikarz ma czerwonego X, a przezyl.
Offline
Wyniki mi zgłosili już, wiem że więcej osób już grało i proszę przysyłajcie wyniki, naprawdę nie mam ochoty siedzieć nad tym w niedzielę wieczorem.
Ferrth Sarso (Dardzin) vs. Nassir Ibn al-Hasan (Jarv)
Mohak (Eryald) vs. Motoko Kusanagi (KvaNfield )
Dominique Bourreau (Artois) vs. Akira Kamikaze (chupakabra)
Zak McKracken (Fala ) vs. Carlos Rodriguez (teperak)
Henry Dorsett Case (Asar ) vs. Artem Diakow (wedge)
Angus Belli (czys) vs. John O`Conor (Aleksander )
Abdul Al Hazred (Hafes) vs. Chan Weng (Baal )
Aktualny stan wprowadzonych wyników dla misji 101 możecie sprawdzić tutaj http://skorupa.net/CampaingParadiso/missions/1/
Padło jeszcze pytanie od Hafesa:
Hafes napisał:
Cześć,
grając z Baalem hakowałem jego wysyłanie 5 razy z sukcesem.
Czy w związku z tym mam 5 VP czy tylko jeden?
Zasady są niejasne bo jest napisane w MISSION OBJECTIVES "If the alien info is not recovered, then to hack the sat-link transmission (1 objective point for each successful hacking)" a w SAT-LINK HACKING jest "the hacking effects are not cumulative: even if 3 hackers succed at blocking the transmission they will only get 1 objective point". Czy to oznacza że za hakowanie każde jest jeden punkt czy to że jak hakuje 3 hakerów to liczy się punkt za hakowanie (akcja) a nie ilość hakerów.
Pozdro
PS:
I jeszcze jedna kwestia:
Baal miał zabic mojego Saladyna ale go nie zabił wiec mam punkt. A czy za to że jego porucznik Oniwaban przeżył on ma punkt? Bo ja go nie musiałem upolować jak rozumiem.
Odpowiedź na pytanie Hackowanie:
Dostaje się objective point za hackowanie Sat-Linka za pojedyncze hackowanie, jednak jednoczesne hakowanie (w ARO) wieloma modelami daje jeden 1OP.
Np.
Akcja 1:
Ja mam 3 hackerów przeciwnik ustawia Sat-Linka, ja to hackuje 2 moim hackerom się udało dostaję 1OB
Akcja 2:
Ja mam 3 hackerów przeciwnik ustawia Sat-Linka, ja to hackuje 3 moim hackerom się udało dostaję 1OB
Akcja 3:
Ja mam 3 hackerów przeciwnik ustawia Sat-Linka, ja to hackuje 1 moim hackerom się udało dostaję 1OB
Odpowiedź na pytanie dotyczące misji narracyjnej:
Celem gracza A było zakończenie gry z Dodatkowym Szefem w stanie Normal, celem gracza B było zakończeniem gry z Szefem GRACZA A w stanie nieprzytomny lub martwy.
Np. Gracz A ma Teutonic Knight jako swojego dodatkowego Szefa. Teutonic Knight ginie straszną śmiercią, więc gracz B dostaje 1OP a gracz A nic nie dostanie.
Np. Gracz A ma Teutonic Knight jako swojego dodatkowego Szefa. Teutonic Knight przeżywa, więc gracz B nie dostaje nie dostaje nic a gracz A dostaje 1OP.
Ostatnia sprawa Ko Dali:
W związku z tym że Ko Dali zgodnie z narrative mode mogła być wybrana przez kogokolwiek w całej kampanii tylko w misi 102, a Chupa wybrał ja w misji 101, gdzie zginęła proponuję aby dla niego była ona już niedostępna w kampanii?
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-11-24 18:33:53)
Offline
Ponieważ w 2giej misji Ko Dali jest za friko, to proponowałbym, żeby ją jednak miał, tylko było niedostępna na następne misje (bo już zginęła). Wpp. będziesz musiał coś wymyślić w zamian, a szkoda takiego fluffowego smaczka się pozbywać.
Offline
fala napisał:
Ponieważ w 2giej misji Ko Dali jest za friko, to proponowałbym, żeby ją jednak miał, tylko było niedostępna na następne misje (bo już zginęła). Wpp. będziesz musiał coś wymyślić w zamian, a szkoda takiego fluffowego smaczka się pozbywać.
Problem jest taki że mogła być ona tylko w misji 102.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Pół żartem, pół serio oznacza to tyle, że Chupa zagrał strategicznie (choć nieprawidłowo) i dał sobie zabić Ko Dali, więc w misji 102 jego przeciwnik nie zdobędzie punktów... sprytnie
Offline
Przeczytałem jeszcze raz opis, potem literka po literce profil i chodzi o to, że ten PROFIL Ko Dali daje mu specialist troopa, którego normalnie nie ma i dlatego ten PROFIL może być użyty tylko w tej misji ^^
Offline
Ojcem Ko Dali był Frankenstein. RESURECTION. Po prostu mam jujowe kości do med rzutów. A tak przy okazji zapytka, jeżeli figurka jest jedno wundowa a dostanie 2 lub więcej woundów to automatycznie jest wykluczana z gry czy też ma rzuty po itp ??
Offline
cavalierdejeux napisał:
Pół żartem, pół serio oznacza to tyle, że Chupa zagrał strategicznie (choć nieprawidłowo) i dał sobie zabić Ko Dali, więc w misji 102 jego przeciwnik nie zdobędzie punktów... sprytnie
ich hate keine ahnung, że będzie potrzebna później
Offline
OK, wczoraj nie spałem i zrobiłem formularz na stronie do zgłaszania wyników. Na maila posłałem loginy i hasełka. Hasła powinny mieć po 12 znaków jak najbardziej durnych bo były losowane.
Offline
Wow, dobra robota - znacznie ułatwi wysyłanie wyników
Offline
No, nieźle.
W kwestii następnej misji, to chciałbym zauważyć, że ze względu na ograniczenie czasowe 4 tur i konieczność obiegnięcia całej mapy jedną figurką i jej następcami polecam się nastawić na wypełnianie celu misji, nabrać remów/hackerów/inżynierów i ganiać - jeśli nastawimy się na wyrzynkę i okopanie się to żaden z graczy nie zdobędzie dużo XP. Co prawda walka się tu toczy o udział w misji 103, bo przegrani ją skippują.
Zrobiłem sobie plan XP na kampanię i licząc średnio 4 xp uzyskane na misję wychodzi między 32 a 48 XP jakie można celować do nabicia, co w praktyce oznacza możliwość wymaksowania tylko jednej specjalności z C&C. Nie mogę się zdecydować w co pakować XP
Offline
fala napisał:
No, nieźle.
W kwestii następnej misji, to chciałbym zauważyć, że ze względu na ograniczenie czasowe 4 tur i konieczność obiegnięcia całej mapy jedną figurką i jej następcami polecam się nastawić na wypełnianie celu misji, nabrać remów/hackerów/inżynierów i ganiać - jeśli nastawimy się na wyrzynkę i okopanie się to żaden z graczy nie zdobędzie dużo XP. Co prawda walka się tu toczy o udział w misji 103, bo przegrani ją skippują.
Zrobiłem sobie plan XP na kampanię i licząc średnio 4 xp uzyskane na misję wychodzi między 32 a 48 XP jakie można celować do nabicia, co w praktyce oznacza możliwość wymaksowania tylko jednej specjalności z C&C. Nie mogę się zdecydować w co pakować XP
Dobrze że poruszasz temat bo właśnie siedzę nad przygotowaniem misji 102, dodam że jednostki z Badget będą tutaj praktycznie niezbędne.
Offline
To zdaje się że Ariadna specjalnie sobie w tej misji nie pojeździ bo za bardzo nie ma czym;) Ktoś może mi podpowiedzieć na jakiej średnicy podstawkach stoją traktrol mul'y? Z pewnością będę musiał je proksować
Offline
40mm
Offline
Chciałbym przypomnieć o zgłoszeniu wyników, nie mam jeszcze ich od Czysa, Aleksandera, Atroisa, Eyralda, Kvana.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Asar napisał:
Czysa, Aleksandera
Właśnie skończyli grać
Offline
A ja mam takie pytanie:
czy mozna dla spec-opsa wykupić jednocześnie skilla Natural Born Warrior i np. Martial Arts 3?
I jeśli mozna to co wtedy - przychodzi taki Saito i zostaje anulowany jego MA4 przez NBW i z racji MA3 tnę pierwszy?
Bo jak sie tak da to byłby genialny "anty nyndza protocol'
Offline
Hafes napisał:
A ja mam takie pytanie:
czy mozna dla spec-opsa wykupić jednocześnie skilla Natural Born Warrior i np. Martial Arts 3?
I jeśli mozna to co wtedy - przychodzi taki Saito i zostaje anulowany jego MA4 przez NBW i z racji MA3 tnę pierwszy?
Bo jak sie tak da to byłby genialny "anty nyndza protocol'
Moim zdaniem właśnie tak to działa, fajne połączenie
Offline
Działa, co więcej NBW daje V:Courage!
Offline
Udostępniłem misję 102 na stronie.
Offline
moze by tak zmienic troche zasady misji 102. 4 tury to troche malo, mozna by zrobic jak w pierwszej. bez ograniczen czasowych ??
Offline
Też myślę, że 4 tury są okej. A to z racji tego, że zamiast skupiać się na wyrzynce przeciwnika, zmuszeni jesteśmy do przemyślenia każdego rozkazu, bo bez tego nie damy rady obiec wszystkiego
Offline
W ten sposob misja ocieka fluffem!
Offline
"Nam strzelać nie kazano. Wstąpiłem na działo..." tak się powinien zaczynać opis do tej misji.
Gentelmeńska umowa między grajacymi co by nie strzelać moze byc ciekawa Taki wyścig fair play jak zawody wioślarskie między Cambridge i Oxfordem
Offline
Myślisz, że oni sobie nie piłują wioseł jak nikt nie patrzy?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Hafes napisał:
Gentelmeńska umowa między grajacymi co by nie strzelać moze byc ciekawa
Odradzam.
Od tego tylko jeden krok od ustawiania bitew
Offline
cavalierdejeux napisał:
Hafes napisał:
Gentelmeńska umowa między grajacymi co by nie strzelać moze byc ciekawa
Odradzam.
Od tego tylko jeden krok od ustawiania bitew
Ale poironizować zawsze mozna
Porucznik wlezie na najwyższe drzewo poza zasieg sepsitora i będzie mozna sie poganiać
Ostatnio edytowany przez Hafes (2012-12-04 12:08:08)
Offline
No to ja mam takie szybkie pytanko, bo w związku ze zmianami jakie robię w tym co jest w podręczniku musimy zadecydować.
Czy misję Misję 103 grają w między sobą zwycięzcy misji 102?
Czy dla pozostałych graczy też przygotować podział na pary dla misji 103, wyniki tych potyczek nie będą się liczyć do kampanii?
Czy może przygotować misję z prologu (w których jedna ze stron było Toha) na ten okres?
Czy ta tura 103 ma trwać od 17.12 do 05.01 w związku z Święta Bożego Narodzenia i Sylvestrem?
Do Narrative moda w misji 103 będę potrzebował informacji kto z was posiada TAGa.
Offline
Cy to nie jest aby przypadkiem tak zrobione, że zwycięzcy misji 102 spotykają się i grają między sobą w misji 103 a przegrani idą do następnego bloku i grają równocześnie ?
Ostatnio edytowany przez Baal (2012-12-09 23:22:03)
Offline
Asar napisał:
No to ja mam takie szybkie pytanko, bo w związku ze zmianami jakie robię w tym co jest w podręczniku musimy zadecydować.
Czy misję Misję 103 grają w między sobą zwycięzcy misji 102?
Czy dla pozostałych graczy też przygotować podział na pary dla misji 103, wyniki tych potyczek nie będą się liczyć do kampanii?
Czy może przygotować misję z prologu (w których jedna ze stron było Toha) na ten okres?
Czy ta tura 103 ma trwać od 17.12 do 05.01 w związku z Święta Bożego Narodzenia i Sylvestrem?
Do Narrative moda w misji 103 będę potrzebował informacji kto z was posiada TAGa.
W kwestii trwania tury - ja dostosuję się do reszty bo nigdzie raczej nie wyjeżdżam. Równie dobrze więc tura jak dla mnie może trwać tyle ile zaproponowałeś jak i standardowe 2 tygodnie.
Acha TAGa nie posiadam
Baal: Z tego co pamiętam graf z podziałem na misje to gdy przegrani z 102 grają misję z drugiego bloku to gracze ze 103 tez maja jakas misje w tym bloku.
Offline
Wg. książki jest tak, że tylko 2 graczy z najlepszym wynikiem punktowym z danego epizodu gra finał epizodu, w tym przypadku 103.
Taga mam, optuję za rozciągnięciem tury do 5tego.
Offline
TAG jest, do 5.01 jak najbardziej za.
Offline
TAGa nie mam, w ostateczności mogę od kogoś pożyczyć Tura do 5.01 jest ok!
Offline
A - tak mi się przypomniało - Hassassiny taga nie wystawią (przynajmniej legalnie...) - chyba, że mercenary...
Offline
Riddle me this... Riddle me that
jarv napisał:
chyba, że mercenary...
Offline
Jest TAG, +1 dla 05
Offline
jak wyżej może byćć
Offline
Tura do 5.01. TAGa brak chyba że będzie najemniczy
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Będzie na 99.99%
Offline
@Dardzin: Mogę Ci pożyczyć Armored Cavalery
Offline
Super, proxnę sobie go jako Serapha
Offline
OK, przypominam o zgłaszaniu wyników.
Offline
Zostało już tylko kilka godzin.
Offline
Moją sytuację znasz, tego odcinka kampanii nie zagrałem i już zaiste nie zagram
Offline
dardzin napisał:
Moją sytuację znasz, tego odcinka kampanii nie zagrałem i już zaiste nie zagram
Też miałem (nie)przyjemność trafić na Twojego przeciwnika, przyznaj sobie 5xp za baya a scenariusz zagraj z kimś dla funu.
Offline
Popieram pomysł Kvana. 5XP dla Dardzina jest fair według mnie.
Offline
Dardzin bierz 5XP.
Właśnie też chciałem podjąć dyskusję na temat Eryald, jak dla mnie nie warto sobie więcej nim zawracać głowy i przyjąć kogoś innego na jego wolne miejsce.
Dodałem stronę ze zbiorczymi statystykami.
Jako że było konsensusu w stosunku co do przerwy dla części graczy, zaproponuję dodatkową misję nie powiązaną z kampanią jednak gracze będą mogli zdobyć za nią 4 XP? Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-12-15 20:37:24)
Offline
Popieram.
Offline
zaraza
Offline
Czekam na resztę zgłoszeń
Offline
Nie udało mi się ustawić z Baalem, nie rozegraliśmy 1x02. jeśli chodzi o ekstra misję - może być...
Co do punktów - zdecyduj proszę Asar, jak to ma wyglądać...
Offline
masz 5p
Już udostępniłem kolejną misję.
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-12-16 18:43:44)
Offline
Ponownie gram z Jarvem? :>
Offline
dardzin napisał:
Ponownie gram z Jarvem? :>
No nie ma lekko aby dopasować, po za tym to nie turniej.
Offline
Spoko, myślałem po prostu, że wkradł się błąd Z przyjemnością zagram po raz drugi z Jarvem.
Offline
Tzn taga ma się za darmoi, tylko że na resztę rozpy tylko 250 pkt i tag wchodzi z krawędz w drugiej turze.
Offline
Asar, do tej misji dodatkowej dla graczy którzy powinni przeczekać jedną misję będziesz jeszcze coś dopisywał i poprawiał?
Offline
teperak napisał:
Asar, do tej misji dodatkowej dla graczy którzy powinni przeczekać jedną misję będziesz jeszcze coś dopisywał i poprawiał?
Jeśli są jakieś błedy w tym pdfie to dajcie znać, poprawie. Pisałem to na szybko i nie zredagowałem.
@fala: tak jedna strona ma 250+taga. pamietajcie ze tylko p jest za darmo nie swc
Ostatnio edytowany przez Asar (2012-12-17 06:09:44)
Offline
Hafes kiedy możemy zagrać?
Offline
Proponuję czwartek po świętach godzina 15-16.
Offline
Hafes napisał:
Proponuję czwartek po świętach godzina 15-16.
Oj ja sobie rezerwuję czas, jak by coś się miało zmienić to dam znać na maila
Offline
Ok
Offline
Dla grających dodatkową misję, po uwagach jakie dostałem poprawiłem plik i umieściłem nową wersję.
Offline
Niestety fotka figurek Haeffsa jest rozmazana.
Offline
Asar napisał:
Niestety fotka figurek Hafesa jest rozmazana.
Bo u mnie wszystkie mają mimetyzm
Ostatnio edytowany przez Hafes (2012-12-27 23:52:06)
Offline
Hafes napisał:
Asar napisał:
Niestety fotka figurek Hafesa jest rozmazana.
Bo u mnie wszystkie mają mimetyzm
Albo ja musze przestać pić.
Offline
Panowie czekam na wyniki :-D
Offline
Wszyscy :-D
Offline
Umieściłem już informacje na temat misji 201 i 202 z racji tego że tutaj nie ma za dużo kombinowania.
Przepraszam że post pod postem, ale chciałbym aby było widoczne.
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-01-05 16:29:25)
Offline
Ja wyniki wyślę po tym jak zgadam się z Jarvem na Skype, bo scenariusz rozegraliśmy w zeszły piątek, ale musimy wykonać parę rzutów
PS W misji 201 moim sparing-partnerem znowu jest Jarv ?
Offline