W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity - "Lans przyszłości? - Zimny Łokieć w TAGu!"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 19 stycznia 2012r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.
W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju.
REGULAMIN
1. Organizacja turnieju
a. Start o 10:15.
b. Wejściówka 10 zł.
c. Gramy 3 bitwy. Każda po 2h lub 4 tury plus 5-ta na 14+. Jeżeli jedna ze stron zostanie wybita do nogi, przeciwnik może dokończyć grę w ramach pozostałych tur/czasu.
d. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C plus jedno SWC gratis. TAG taniej, bez TAGA jedno SWC gratis, czyli gramy na 7 SWC. Bonusowe S.W.C. z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie powiększają ten limit.
e. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
f. Można wystawiać najemników.
g. Każdy punkt armii ponad 300 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 7(8) punktów nie będą dopuszczone do gry.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli – jedną jawną i jedną niejawną.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem – np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalną może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasady i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.
4. Punktacja
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica Wygrany Przegrany
0 – 75 4 4
76 – 125 5 3
126 – 175 6 2
176 – 225 7 1
226+ 8 0
c. Za każde zrealizowane zadanie przyznawane są sumujące się mnożniki o wartości 0,2. Zsumowany mnożnik mnożymy przez zdobyte Małe Punkty - jest to nasza ostateczna punktacja w Małych Puntkach. Np. gracz zrealizował dwa cele z zadania nr 1 i jeden cel z zadania nr 2. Jego sumaryczny mnożnik to 0,6. Jeżeli za eliminację wroga zdobył 100 Małych Punktów to ostatecznie jego punktacja wygląda tak: 100 x 0,6 = 60 MP.
5. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.
b. Przed każdą bitwą gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.
SCENARIUSZE
Karty wyboru misji można pobrać pod TYM adresem. Zasady są przetłumaczoną i lekko zmodyfikowaną wersją zasad TaOS
Rozstawienie:
Normalne zasady inicjatywy i rozstawienia
Selekcja misji:
Po rzucie na inicjatywę i rozstawienie (zanim modele zostaną rozstawione na stole) obydwaj gracze losują misje z listy poniżej, by ustalić swoje Główne i Poboczne Zadania (2 rzuty lub wylosowanie kart z puli). Rzuty należy wykonać w tajemnicy przed przeciwnikiem.
Rzut K10:
1 – Ofensywa
2 – Blokada
3 – Likwidacja
4 – Triangulacja
5 – Zwiad
6 – Zdobycie Informacji
7 - Sabotaż
8 - Atak
9 - Pojmanie
10 - Zasadzka
1. Ofensywa
x0,2 jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry,
x0,2 jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika na końcu gry,
x0,2 jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.
2. Blokada
x0,2 jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka,
x0,2 jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia,
x0,2 jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać.
3. Likwidacja
x0,2 za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
x0,2 za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery),
x0,2 za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier). Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia x0,2. Jeżeli wroga armia nie ma na stanie żadnej z wymienionych typów modeli, to może posłużyć model z listy (sprawdzamy po kolei czy przeciwnik posiada któryś z modeli): SK, MI, WB, LI.
Przyznawane jest x0,2 tylko za pierwszą likwidację danego typu.
4. Triangulacja
x0,2 za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10″ od rogu stołu. Maksymalnie można zdobyć x0,6. Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu.
Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłozenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.
5. Zwiad
x0,2 za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika,
x0,2 jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt),
x0,2 jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika. (Spełnienie trzeciego punktu gwarantuje x0,4 – za trzeci oraz drugi warunek).
Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.
6. Zdobycie Informacji
x0,2 za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika – maksymalnie można zdobyć x0,6. Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument. Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana w ARO.
7. Sabotaż
Podczas rozstawienia wybierz sekretnie średni element scenerii położony w całości wewnątrz wrogiej strefy rozstawienia. Zanotuj wybrany element scenerii.
Każdy z twoich żołnierzy posiada jeden ładunek wybuchowy (niedetonowalny, niezniszczalny i nie można go zebrać w ramach Special Skilla Booty), który można podłożyć dopiero w kolejnej turze od wejścia modelu na stół.
x0,2 za każdy podłożony ładunek w kontakcie z wybranym elementem scenerii. Maksymalnie można podłożyć 3 takie ładunki.
8. Atak
x0,2 jeżeli ponad połowa wrogich jednostek jest martwa lub nieprzytomna (nie liczą się modele zhakowane, przejęte i zsepsitorowane),
x0,2 jeżeli przeciwnikowi pozostały 2 lub mniej jednostek,
x0,2 jeżeli przeciwnikowi pozostała co najwyżej jedna jednostka.
9. Pojmanie
x0,2 za każdego pojmanego przeciwnika. Można pojmać maksymalnie 3 wrogie modele.
Przeciwnik jest traktowany jako pojmany jeżeli przeszedł do stanu martwy lub nieprzytomny w wyniku walki wręcz. Natychmiast po pojmaniu model usuwany jest z gry. Zasada ta przestaje obowiązywać po pojmaniu 3 wrogów.
10. Zasadzka
Podczas fazy rozstawienia pokaż tę kartę przeciwnikowi. Przeciwnik musi pokazać jedną ze swoich misji - ta misja ulega zasadzce. Połóż kartę zasadzki obok. Karta Zasadzka nie może ulec zasadzce (to trochę jak dzielenie przez zero - nie róbmy tego).
Otrzymujesz x0,6 minus mnożnik zdobyty przez przeciwnika za misję, która uległa zasadzce.
LISTA GRACZY:
1. Mateusz "Izwor" Izworski - CA
2. Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam/Nomad
3. Bartosz "Asar" Skorupa - PanO/CA/Toha
4. Cyprian chupakabra Chwalczuk - dżudżing/ Ale F !!!
5. Mateusz Mastalerz - PanO
6. Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Haqqislam
7. Marcin "Zielarz" Wróbel - Bakunin Jurisdictional Command
8. Wojtek "Szklany" Mazur - Nomads
9. TAG fali! - Nomads
Offline
Mateusz Izworski
Zagram CA lub Shasvastii.
Offline
Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam/Nomad
Offline
Bartosz "Asar" Skorupa - PanO/CA/Toha
Offline
Cyprian chupakabra Chwalczuk - dżudżing/ Ale F !!!
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Hmmm... w związku z brakiem nowości grudniowych w Polsce może dopuścić proxowanie Scarface?
Taka luźna myśl
Offline
Albo dodatkowy punkt SWC dla osób TAGa nie posiadających. Takie wyrównanie skoro TAGi maja być tańsze o 1 SWC a ktoś moze nie chcieć proxować.
Taka lużna myśl
Offline
Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Haqqislam
Offline
Nienawidzę Tagów więc postawię spam hackerów!
Marcin "Zielarz" Wróbel - Bakunin Jurisdictional Command
Offline
Wojtek "Szklany" Mazur - Nomads
Offline
A ja ponawiam kwestię bonusowego SWC za TAGa. Czy nieposiadający takowego dostana bonusowe SWC?
Takie wyrównanie szans jak sądzę.
Offline
Post pod postem ale trudno.
Z braku odpowiedzi na moje pytanie od osoby/osób "organizujących" turniej zwracam się do wszystkich zadeklarowanych na turniej.
Czy uważacie że dodatkowy punkt SWC dla osób nie posiadających TAGa jest ok?
Jeśli TAG ma być o 1 SWC tańszy to jest 7 SWC na 300 punktów. Jeśli ktoś TAGa nie ma to chyba też powinien mieć równe szanse i 7 SWC.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaNfield napisał:
Ja uważam, że przy ograniczeniu że to SWC może iść na HI, REM będzie ok dać Hafesowi dodatkowe SWC.
I na hackerów
Offline
Nie tylko mnie może ten SWC zainteresować.
Offline
ja nie widze problemu - jestem za... sam do konca nie wiem, czy wyprowadze na spacer Mhagaribe...
Offline
Jak ktoś potrzebuję mogę porzyczyć TAGa
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Ktoś ma pożyczyć Szalamandrę dla Szklanego?
Bo coś mi mówi, że będzie potrzebował
Offline
Szklanamandrę proksował?
Wojtek, ty zbóju!
Offline
Zgodnie z waszymi postulatami, zmieniam regulamin. Osoby wystawiające TAGA, mają go taniej o jedno SWC. Osoby nie wystawiające TAGA otrzymuja jedno SWC gratis. Czyli gramy na 7 SWC...
Dodatkowo delikatnie przypomnę, że nie organizuję turniejów Infinity.
Offline
Nie no jasne. Gdybyś Ty je organizował, my byśmy przecież nie mogli!
Offline
świetnie, to tej szalamandry (szklanamandry) już nie potrzebuje
Offline
... no ale tak serio to IMO z tagami jest trochę trudniej i bardziej fluffowo, a teraz gracze bez Tagów mają więcej opcji na wzięcie broni na Tagi..
Zgłaszam się do gry i przyjdę z Tagiem jako Bakunin.
Offline
fala napisał:
... no ale tak serio to IMO z tagami jest trochę trudniej i bardziej fluffowo, a teraz gracze bez Tagów mają więcej opcji na wzięcie broni na Tagi..
Zgłaszam się do gry i przyjdę z Tagiem jako Bakunin.
Tutaj jest prawdą że w zasadzie wycofaliśmy się z pomyslu grania na TAGi
Offline
Oryginalne założenie było takie, że gra promuje wystawianie TAGów i pozwala na wzięcie czegoś jeszcze, żeby za dużo SWC nie zżerały. Wiadomo, że nie równo, ale turniej bez nagród, więc chodziło o fun.
Teraz jest balans a tytuł turnieju nie ma już sensu Trochę przypomina mi to wątek o turnieju Battla w niedzielę!
Offline
Takie są smutne realia demokracji.
Offline
Asar napisał:
Tutaj jest prawdą że w zasadzie wycofaliśmy się z pomyslu grania na TAGi
Dlaczego? Przecież nikt nie zabrania nikomu wystawić TAGa. No chyba że turniej jest "TAG users only".
"no ale tak serio to IMO z tagami jest trochę trudniej i bardziej fluffowo, a teraz gracze bez Tagów mają więcej opcji na wzięcie broni na Tagi.."
"Wiadomo, że nie równo, ale turniej bez nagród, więc chodziło o fun"
Ech ten wstrętny Hafes, dodatkowego HMG na TAGa mu się zachciało. Podłość!
Funowo dostać w d... od faworyzowanego przeciwnika. Ciekawa i szczytna idea
Albo co tam, weźcie TAGi a ja strzelę focha i nie przyjdę bo z jednym HMG/spitem/hackerem więcej jeszcze bym wygrał...
To była ironia jakby ktoś nie zauważył.
Offline
To moze przywrocmy oryginalne zasady - TAGi o jedno SWC taniej, a nastepny turniej bedzie z jednym HMG/spitem/hackerem bez kosztu SWC?
Offline
Nie, zostaw jak jest.
Z dwóch powodów:
1. Turniej zakłada że wszyscy uczestnicy mają równe szanse. Bo jeśli tak nie jest to już nie jest turniej a event ze scenariuszami. Przynajmniej według mnie.
2. Jak następnym razem jakaś grupa grających dostanie fory to ktoś inny będzie mieć "ale" tak jak ja teraz Najprawdopodobniej Ci, którzy teraz czuja się słabi nawet z TAGiem prawie darmo
Ostatnio edytowany przez Hafes (2013-01-15 15:45:49)
Offline
Kvan, widzę że nie załapałeś idei. Turniej to takie same zasady dla wszystkich.
Na turniej idę bez TAGa z 6 SWC i mam nadzieję że nikomu za dużo krzywdy nie zrobię
I po sprawie, tyle z mojej strony.
Offline
Przyjdź z 7 SWC, bo tak wygląda to po zmianach.
Offline
Nie rozumiem po co całe to zamieszanie. Rozpiski miały być na 6 SWC każdy tylko, że TAGi są tańsze o 1 SWC czyli zamiast 2 SWC wydaję 1 SWC, a jak kosztuje 3 to 2 SWC. Jak ktoś nie decyduje się brać TAGa bo jest pewny i ogra mnie bez jego pomocy to robi normalną rozpe na 6 SWC i tyle...
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Nie TAG-i tylko jeden z TAG-ów, bo tak to osoba biorąca 3 TAG-i miała by 3 SWC do przodu
No chyba, że ja czegoś nie zrozumiałem.
A poza tym już jest po ptakach i regulamin nie ma w sobie nic niezwykłego.
SKLEP BOLTER
Następnym razem nie będzie żadnej demokracji i ogłoszony scenariusz będzie jaki będzie.
Poprawiane będą jedynie ewentualne błędy.
Offline
Miałem się już nie odzywać ale mnie rozwaliłeś Teperaku.
Można by to podsumować krótko - ja mam gratis - cacy, przeciwnik nie ma to s... go pies.
A może ktoś nie posiada TAGa, nie chce pożyczać albo po prostu nie chce go brać?? To nie znaczy że ma mieć mniejsze szanse. TURNIEJ zakłada to samo dla wszystkich.
Generalnie mam gdzieś ten 1 SWC bo on wiosny nie czyni. Można mieć i 8 SWC i dać tyłka w grze.
Ale nie lubię dawania jednym a innym nie i dorabiania ideologii że to oni nie chcą wziąć.
Nie zamierzałem siać fermentu ale jak widać wystarczy w stół uderzyć...
W związku z tym skończmy bo do niczego to nie prowadzi.
Koniec tematu.
Ostatnio edytowany przez Hafes (2013-01-15 17:44:17)
Offline
WOW, tak tylko p... sobie coś a tutaj burza w szklance wody. Przepraszam za zamieszanie i już nie będę głupot pierdzielił na forum.
W ogóle nie myślałem o sprawie SWC tylko o tym że był pomysł "Zagrajmy na TAGach", a teraz widzę że jednak nie będzie grania na TAGach.
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-01-15 18:28:38)
Offline
Hm...Rzeczywiście na przyszłość warto się zastanowić co i jak się na forum pisze. Miałem plan nie brać Taga (którego nie mam i nigdy miał nie będę), wziąć sobie szefową z SWC+1 i mieć 8. Gdyby nie było tej dyskusji miałbym SWC 7 i nie umarłbym pewnie od tego, ale funu z planowaniem uber-mega-elektro-anty-Tag-wpierdolu byłoby bez wątpienia mniej.
Cóż, nierówność jest zawsze rozczarowująca i chyb najlepiej planować jakieś turniejowe udziwnienia (które są na ogół klimatyczne i sensowne w Infinity) tak, żeby WSZYSTKIM, niezależnie od frakcji, robiły źle lub dobrze w tym samym stopniu.
Nie do końca rozumiem (tzn. tak prywatnie, pozaturniejowo) co to znaczy, że gracze z Tagami mają trochę trudniej. Czy my na pewno gramy w tę samą grę?
Ostatnio edytowany przez Zielarz (2013-01-15 20:08:08)
Offline
To jeszcze możemy pogadać na turnieju. Generalnie z czasem coraz bardziej widzę w Infinity, że "gdzie ludu kupa i Herkules dupa". Składają się na to dwa czynniki. Po pierwsze to, że rozkaz dany przez fisa za 100pkt daje tyle samo co rozkaz figsa za 10, więc dużo tanich figsów może łatwiej wymanewrować mało drogich. Wymanewrować, tzn. stworzyć sytuację taktyczną w której szanse są na korzyść dla strony aktywnej (np. ustawienie się pod strzał na lepszym niż przeciwnik zasięgu, w coverze gdy przeciwnik go nie ma). Po drugie krytyki, które jeszcze bardziej zacierają znaczenie droższych i potężnych figurek.
Na szczęście to nie warcaby i mogę świadomie wybrać bardziej funową rozpiskę z TAGiem zamiast zwykłej i wciąż czerpać radość z gry, ale na Mastera już bym go nie wziął (po raz drugi ).
Offline
Ciekawa teoria. Niemniej jednak imo całkiem nieprawdziwa.
Ja się tylko cieszę jak wystawiam Sphinxa a przeciwnik wiaderka Ghulamów, Regularów i innego tałatajstwa.
Im więcej tym lepiej, pod dużą łezkę podwójnego HFlejmera ładnie wchodzą.
Offline
To reasumując na czym stoimy?
Mamy taga o swc taniej czy mamy 7 swc dla wszystkich?
A wtrącając się do dyskusji, jeśli przejdzie opcja druga to nikt chyba tagiem nie zagra, bo się nie będzie opłacało.
W moich rozpiskach z TAGiem to i tak raczej swc zostanie niewykorzystane, niż go zabraknie.
Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-01-15 23:11:41)
Offline
Coś my wypadło rodzinnego i nie dam rady jutro.
Offline
Ja mam jakiś shitowny remont w domu i muszę asystować. Szlag by to trafił...
Offline
fala napisał:
.. Na szczęście to nie warcaby i mogę świadomie wybrać bardziej funową rozpiskę z TAGiem zamiast zwykłej i wciąż czerpać radość z gry, ale na Mastera już bym go nie wziął (po raz drugi ).
Niniejszym cofam swoje wypowiedzi na temat słabości TAGów. Przepraszam, wstaję i wychodzę.
Offline
Wyniki dzisiejszego turnieju:
Fala 19p
Teperak 16p
Chupakabra 14p
Izwor 10p
Szklany 7p
Hafes 6p
Gratuluję zwycięzcy i dzięki wszystkim za miłą grę!
Offline
Teperak - cicha woda, brzegi rwie, jak to powiadają
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1