W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity 14 grudnia 2013 -The Shockwave Rider.
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 14 grudnia 2013r. Planowany start o godzinie 10:15.
W tym wątku lub mailowo do mnie asar.bs [at] gmail.com proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawiana frakcje (sektorówke), a ja w tym poście będę edytować listę graczy.
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 10zl, która należny wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 4 bitwy, każda po 2,0 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 200 punktów i 4 S.W.C.. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli.
h. Każdy punkt armii ponad 200 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 4 punkty nie będą dopuszczane do gry.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia - jedna jawna i jedna niejawna.
b. Każdy gracz mysi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry
ii. wzorników
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta. W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxowac modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych - wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujacy musi być z tej sąmej frakcji, zbliżony rozmiarem. Należy o tym po informować przeciwnika przed bitwa. Modele proxowane bez powody będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armia sektorowa a chcieliby zagrać również zwykłą wersja swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalna może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasądy i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.
4. Scenariusze
a. Dla każdej bitwy (tury turnieju) gracz losuje dwa różne z dziesięciu zadań (patrz załącznik 1)
b. Za każde z zadań gracz może dostać od 0 do 6 Objective Point.
5. Punktacja
Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę.
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
Załącznik #1: - zadania
1) OFENSYWA
2 OP - jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry
2 OP - jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika na końcu gry
2 OP - jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika
2) BLOKADA
2 OP - jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka
2 OP - jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia
2 OP - jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać
3) LIKWIDACJA
2 OP - za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
2 OP - za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery)
2 OP - za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier).
Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia 2 OP. Przyznawane jest 2 OP tylko za pierwszą likwidację danego typu
4) TRIANGULACJA
2 OP za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10" od rogu stołu.
Maksymalnie można zdobyć 6 OB
Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Każdy namiernik musi zostać rozstawiony przy innym rogu stołu
Namierniki bombardowania orbitalnego – każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłożenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.
5) ZWIAD
2 OP - za „zmapowanie” strefy rozstawienia przeciwnika
2 OP - jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt)
2 OP - jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika
Mapowanie – short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.
6) ZDOBYCIE INFORMACJI
2 OP - za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika. Maksymalnie można zdobyć 6 OB.
Modele które nie posiadają Cube’a mają przy sobie Dokument – każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument.
Zebranie Cube’a/Dokumentu wymaga short skilla – wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana ARO.
7) SABOTAZ
2 OP - za każdy podłożony ładunek w kontakcie z wybranym elementem scenerii.
Maksymalnie można podłożyć 3 takie ładunki
Podczas rozstawienia wybierz sekretnie średni element scenerii położony w całości wewnątrz wrogiej strefy rozstawienia. Zanotuj wybrany element scenerii.
Każdy z twoich żołnierzy posiada jeden ładunek wybuchowy (niedetonowalny, niezniszczalny i nie można go zebrać w ramach Special Skilla Booty), który można podłożyć dopiero w kolejnej turze od wejścia modelu na stół.
8) ATAK
2 OP - jeżeli ponad połowa wrogich jednostek jest martwa lub nieprzytomna (nie liczą się modele zhakowane, przejęte i zsepsitorowane)
2 OP - jeżeli przeciwnikowi pozostały 2 lub mniej jednostek
2 OP - jeżeli przeciwnikowi pozostała co najwyżej jedna jednostka
9) POJMANIE
2 OP - za każdego pojmanego przeciwnika.
Można pojmać maksymalnie 3 wrogie modele
Przeciwnik jest traktowany jako pojmany jeżeli przeszedł do stanu martwy lub nieprzytomny w wyniku walki wręcz. Natychmiast po pojmaniu model usuwany jest z gry. Zasada ta przestaje obowiązywać po pojmaniu 3 wrogów.
10) ZASADZKA
2 OP - X
Podczas fazy rozstawienia pokaż tę kartę przeciwnikowi. Przeciwnik musi pokazać jedną ze swoich misji - ta misja ulega zasadzce. Połóż kartę zasadzki obok. Karta Zasadzka nie może ulec zasadzce.
Otrzymujesz 6 OP minus OP zdobyte przez przeciwnika za misję, która uległa zasadzce.
Lista zapisanych
1. Bartosz "Asar" Skorupa - PanO/CA/Toha
2. Kuba 'Kerlhan' Baranowski - Haqqislam
3. wedge - Ariadna
4. Michał Ławniczak - CA
5. Wojtek Olaszek - Caledonia
6. Czys - PanO
7. Grzegorz "vanTroff" - Ariadna
8. chupa alef
9. Lukas - Aleph
10. Szklany - nomadzi
11. Zielarz, Corregidor Jurisdictional Command
12. jarv - Haqqislam Special Forces of Hassassinos.
13. SamboR - Ariadna/Qapu Khalki
14. Dark Daturazi - CA
15. kaufi1990 - J
P.S.
Proszę zapisywać się w formie: imię "nick" nazwisko - apmi(a/e)
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-12-12 11:50:16)
Offline
Będę ja i moi islamiści
Kuba 'Kerlhan' Baranowski - Haqqislam
Offline
będę
wedge - Ariadna
A i jeszcze pytanie na pewno gramy 4 tury? Licząc po te dwie regulaminowe godziny to skonczymy niewiadomo kiedy. Proponowałbym znów krótszy czasowo turniej tak jak ostatnio - myślę że każdy był zadowolony że rozegrał 3 treściwe bitwy i jeszcze skorzystał z reszty dnia
Ostatnio edytowany przez wedge (2013-11-27 07:47:14)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Po pierwsze będą 4 bitwy, bo już ogłosiliśmy to na Fejsie i stronie sklepu.
Po drugie (dzięki wedge ) rzeczywiście max na bitwę godzina 1.40.
Offline
będę
Offline
I osoba dodana z po za forum.
Offline
Niestety muszę zrezygnować, pracująca sobota...
Offline
Kerlhan napisał:
Niestety muszę zrezygnować, pracująca sobota...
No to zobaczmy się przy innej okazji :-D
Offline
Grzegorz "vanTroff" - Ariadna
Offline
Może zaktualizuj listę graczy na forum wargamera, to się ktoś spoza naszego forum skusi na turniej.
Offline
Michał napisał:
Może zaktualizuj listę graczy na forum wargamera, to się ktoś spoza naszego forum skusi na turniej.
dopisane
Offline
powinienem być chupa alef
Offline
Może i ja bym się pojawił. Pytanie brzmi czy chcecie widzieć leszcza, który grał w infinity może 4 razy w życiu i nie bardzo zna zasady.
Offline
Turniej jest dla wszystkich. Tylko z czym się pojawisz?
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-12-02 21:10:11)
Offline
W takim razie dopisz mnie do listy.
Aleph
Offline
dopisano
Offline
Szklany - nomadzi
Offline
Ja chyba dotrę po pół roku! Zielarz, Corregidor Jurisdictional Command
Offline
Ale tłumy ;d
Offline
jarv - Haqqislam Special Forces of Hassassinos.
Offline
SamboR - Ariadna/Qapu Khalki
Offline
Zgłaszam się - Combined Army Jestem stosunkowo nowy i uczę się systemu; jeżeli nie będzie to przeszkodą dla moich przeciwników, to z przyjemnością zagram na turnieju. Może być tylko jeden problem: nie wiem, czy będę w stanie zagrać wszystkie bitwy.
Offline
Dodany
Offline
Jeśli nic mi nie wypadnie to ja też się pojawię z Japońcami.
Offline
Dopisany
Offline
ja jestem niestety chory, wiec gdyby ktos sie mnie spodziewal, to sie niestety zawiedzie ;(
Offline
woooo ile osób chyba będziemy grac na makietach od Rohanu;-)
Offline
Rohańska wioska jest spoko
Offline
Kurna, że też muszę pracować w tę sobotę Chyba nigdy takiej frekwencji nie było!
Offline
ZAPOWIADANEJ frekwencji. ;]
Offline
Czy cztery gry są koniecznością?
Obawiam się, że mogę nie wyrobić się czasowo? Czy będzie wielkim nietaktem jakbym po trzecim pojedynku opuścił turniej?
Pozdrawiam
Offline
Nie, nie będzie. Przecież jesteśmy tam dla zabawy.
Offline
A ja jutro dotacham do Bolca dodatkowe makiety, bo mam skitrane w domku
Offline
No ja być może też nie wytrwam czterech gier i po trzeciej będę zmykać
Offline
Ja jutro dotacham muzeum lotnictwa.
Offline
Dzięki za wspólną grę. Bardzo pozytywne wrażenia.
Z każdą potyczką gra nabiera barw.
Pierwszy, ale na pewno nie ostatni turniej za mną.
Pozdrawiam
Offline
Fajny turniej, dużo osób. Oby tak dalej Małe punkty mają swój urok.
Offline
Dziękuję wszystkim za przybycie. Świetnie się grało. Jak będę miał chwilę czasu to wpisze wyniki.
Offline
ja juz czekam na info o kolejnym turnieju, mimo ze nie bylo mi dane sie dzisiaj pojawic
Offline
Riddle me this... Riddle me that
TytanowyJanusz napisał:
mimo ze nie bylo mi dane sie dzisiaj pojawic
Dobrze że nie byłeś, bo dziś było mało osób z Infinity... za to wczoraj... paaaaaaanie
Offline
Epic, frekwencja dopisala, a towarzystwo bylo zacne. Good killin'. ;]
Offline
Ile osób, ile?!
Offline
12
Offline
Ja też dziękuję wszystkim za grę i miłą atmosferę. Widzę, że planujecie turniej na styczeń, jeżeli dam radę, to na pewno się pojawię. Do zobaczenia
Offline
Asar napisał:
12
To chyba rekord. Nawet z początku tyle osób nie uczęszczało.
Oby tak dalej
Offline
Bardzo fajnie się grało. Będę częściej odwiedzał. No i ta frekwencja
ps. tylko następny turniej na ITSowych misjach plz!
Offline
wynikii ;P
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1