W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
dwie rozpiski na początek:
COMBINED ARMY - MALIGNOS
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Grupo 1 (Reg: 5/Irr: 0):
MALIGNOS Lieutenant Combi Rifle + Light Shotgun, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (37 | 2)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
AutoMedikit, CH: TO Camouflage, Infiltration, Lieutenant
SHROUDED Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (27)
MOV:4-4 CC:13 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:0 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
AutoMedikit, CH: Camouflage, Infiltration, Forward Observer
CHARONTID Plasma Rifle, Sepsitor, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (80 | 1)
MOV:4-2 CC:15 BS:13 PH:14 WIP:16 ARM:5 BTS:-6 W:2
Regular, Not Impetuous, G: Mnemonica
V: No Wound Incapacitation
SPECULO KILLER Combi Rifle, Smoke Grenades / Pistol, Monofilament CCW (39 | 1)
MOV:4-4 CC:17 BS:12 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
Martial Arts L3, AutoMedikit, Impersonation Plus
SEED-SOLDIER Combi Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife (17)
MOV:- CC:- BS:- PH:- WIP:- ARM:2 BTS:-3 W:1
CH: Limited Camouflage, Seed-Embryo, Forward Observer
DEVELOPED SHAPE
MOV:4-4 CC:12 BS:11 PH:9 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Shasvastii
Seed-Embryo
200 Points | SWC: 4
ARMY CODE: eNozNVQ1MlUzVTOsMTJRMwFShqZqBiCeGZgyVjNSMwQAjTgHtg==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
MORAT AGGRESION FORCES
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Grupo 1 (Reg: 5/Irr: 2):
YAOGAT Lieutenant Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2, Lieutenant
YAOGAT Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31 | 0.5)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
YAOGAT Combi Rifle, Grenades / Pistol, CCW (30)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
RASYAT (Natural Born Warrior) Spitfire, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (40 | 1.5)
MOV:4-2 CC:18 BS:12 PH:13 WIP:13 ARM:2 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat
AD: Combat Jump
SURYAT HMG / Pistol, Shock CCW (58 | 2)
MOV:4-4 CC:15 BS:13 PH:15 WIP:13 ARM:4 BTS:-3 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
V: Courage
2x PRETA Chain Rifle, Antipersonnel Mines (Biominas) / CCW (5)
MOV:6-6 CC:17 BS:7 PH:13 WIP:13 ARM:0 BTS:0 W:1
Irregular, Impetuous, No Cube
V: Dogged, Poison
200 Points | SWC: 4
ARMY CODE: eNozNVI1VjNVM6wxVjMEkwZA0kQNyKsxBYsYGoKFIBQA6pgKAA==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
co wy na to?
Offline
Powiem tylko, że w obu przypadkach masz 5 rozkazów w puli co szałem nie jest (wiem, bo jak wystawiam skoczków to też tak mam i nie jest za ciekawie...). Fakt, że Charontoid jest twardy... ale doświadczenie pokazuje, że twardziele w tej grze w odpowiedniej sytuacji również giną szybko
W pierwszej rozpisce masz 2xForward Observer co w połączeniu z brakiem broni Guided i pozwalających na Intuitive Fire (granatniki) jest w zasadzie zmarnowaniem punktów. Myślę, że gdybyś miał opcję (nie znam listy armii CA więc tylko filozofuję) wystawić gości bez FO i za uzyskane punkty dodać coś jeszcze to wyszłoby Ci to tylko na zdrowie.
Poza tym uważałbym na Twojego Lieutenanta w pierwszej rozpisce - jeżeli się zagapisz i wystawisz go w Hidden Deployment to Twoja armia jest w sytuacji Loss of Lieutenant! (albo określając to dobrze komentującym skrótem - w sytuacji LoL )
Za to Moraci i 3 Multispectral Visory na 2 lvl to niezły Jazz
Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-01-24 21:32:37)
Offline
Jak się widzi taką armię z Multi, to odpowiedź jest tylko jedna... dużo PH... bo żaden TO nie jest Ci potrzebny
Offline
Ph? To?
Po małych zmianaich lista moratów...
MORAT AGGRESION FORCES
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Grupo 1 (Reg: 7/Irr: 1):
YAOGAT Lieutenant Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2, Lieutenant
YAOGAT Combi Rifle, Grenades / Pistol, CCW (30)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
YAOGAT Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31 | 0.5)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
YAOGAT Boarding Shotgun, Panzerfaust / Pistol, CCW (31 | 0.5)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
RASYAT (Natural Born Warrior) Spitfire, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (40 | 1.5)
MOV:4-2 CC:18 BS:12 PH:13 WIP:13 ARM:2 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat
AD: Combat Jump
2x MORAT Combi Rifle / Pistol, Knife (16)
MOV:4-4 CC:14 BS:11 PH:12 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
PRETA Chain Rifle, Antipersonnel Mines (Biominas) / CCW (5)
MOV:6-6 CC:17 BS:7 PH:13 WIP:13 ARM:0 BTS:0 W:1
Irregular, Impetuous, No Cube
V: Dogged, Poison
200 Points | SWC: 2.5
ARMY CODE: eNozNVI1VjNVM6wxVjMAk4Zg0ghImqgBeTWGYHEoCaYAISgLKA==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
Ostatnio edytowany przez NiZi (2011-01-24 23:27:45)
Offline
PH - Physique czyli ogólna krzepa i kondycja modelu. Biorąc pod uwagę dużą ilość MV2 w Twojej rozpisce (czyli nieprzydatność Camo/TO Camo) domyślam się, że suzanowi chodziło o wysoki atrybut PH do wykonywania uników. Jeżeli masz karę dla przeciwnika -6 za TO Camo to możesz spokojnie do niego strzelać w ARO, ale jeżeli on ma MV2 i do tego jeszcze +3 za zasięg...
W ogóle z ciekawostek - jeżeli model ma PH większe niż innego modelu, to może go przenosić, np. gdy jest unconscious. Niesiemy gostka za róg i czekamy na medyka. Podoba mi się ta filmowość Infinity
EDIT
Co do Twojej update'towanej rozpiski Moratów - zastanów się jeszcze nad opcją wprowadzenia piątej małpy. Po zlinkowaniu 5 wojaków leader dostaje jeszcze +3 do BS! (albo PH jeżeli ciska grantami)
Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-01-24 23:40:52)
Offline
jeszcze to zmodyfikowalem...
MORAT AGGRESION FORCES
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Grupo 1 (Reg: 8/Irr: 0):
YAOGAT Lieutenant Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2, Lieutenant
YAOGAT Combi Rifle, Grenades / Pistol, CCW (30)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
2x YAOGAT Combi Rifle, Panzerfaust / Pistol, CCW (31 | 0.5)
MOV:4-2 CC:16 BS:12 PH:12 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Multiespectral Visor L2
RASYAT (Martial Arts L3) Boarding Shotgun, D-Charges, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, EXP CCW (35)
MOV:4-2 CC:18 BS:12 PH:13 WIP:13 ARM:2 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube, Morat
AD: Combat Jump
3x DĀTURAZI Chain Rifle, Smoke Grenades / Pistol, Shock CCW (14)
MOV:4-4 CC:18 BS:10 PH:14 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Impetuous, Cube, Morat, Linkable
Martial Arts L4, CH: Mimetism, Coma
200 Points | SWC: 1
ARMY CODE: eNozNVI1VjNVM6wxVjMAk4Zw0gRMWqoZo5IAFv0LFQ==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
YAOGAT - jako linked oddział, DĀTURAZI dla punktów dowodzenia i granatów dymnych, RASYAT - jako niemiłe zaskoczenie z góry...
martwi mnie małe wykorzystanie punktów SWC, ale dowódca nie wykorzystuje żadnych (standardowo by odpadły 2), więc może dlatego?
możliwe, że w moim myśleniu jest jeden podstawowy błąd... na ile punktów zazwyczaj gracie? 200? 250?
wiem, że turniejowe rozpiski to 250 punktów (a i to pewnie zależy) możliwe, że powinienem budować rozpiskę startowo na 250 pkt. ?
Ostatnio edytowany przez NiZi (2011-01-25 01:20:52)
Offline
Póki co graliśmy 250 bo ja tylko tyle wyciągałem W sumie z Razielem chcieliśmy dobić do 300 żeby była już ładna bitewka a i lepszego sprzętu można wziąć. Będzie się działo jak już dojdzie zamówienie z Wargamera
Uważam, że 200 jest dobre na naukę albo jak masz tylko tyle uzbierane, a najlepiej będzie się grało 250-300.
Offline