W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Vratislawia Cup - Single 1650 pkt - Turniej dla każdego.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15zł od osoby (możliwość przedpłaty)
- Pula nagród: Suma wejściówek + 15% od sklepu BOLTER.
Nagrody zostaną przyznane wg regulaminu sklepu, ze zmianą, że część puli przyznamy graczowi z najbardziej klimatyczną armię
Najbardziej klimatyczna armia - wybór graczy - bierzemy pod uwagę dobór jednostek, malowanie etc.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Listopad'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
UWAGA - proszę o wzięcie potwierdzenia przelewu - można przesłać do mnie na maila razem z rozpiska.
-Termin: 7 listopad 2015 roku (Sobota).
-Ilość graczy: 14 graczy.
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: Pokrzyw - sędzia grający
Sędzie liniowy: Duda - sędzia grający.
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: pokrzywmalpapoczta.fm
Przysłanie rozpiski do Czwartku 05.11.2015r do godziny 23:59 - +3 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1650 pts.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną liczbę niepowtarzających się detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie !!!.
- Dozwolone są dataslate'y
- Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy).
- Dozwolone są suplementy z White Dwarfa.
- Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint oraz frotyfikacji z zasadą Mighty Bulwark)
- Jak najbardziej można grać zabawkami z Kauyona i nowym codexem Tau (stary też jest dopuszczony)
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski z jedną mini zmianą:
najważniejszym kryterium jest ilość wygranych bitew.
To oznacza że ktoś majacy wygrane 11:9, 11:9, 11:9 będzie powyżej kogoś kto zagrał 20:0 20:0 9:11.
NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation
Jedyne ograniczenie to to, że NIE MOŻNA POWTARZAĆ żadnej FORMACJI w focach "formacyjnych". Dotyczy to także bloczków nie opisanych (czyli tylko jeden canoptek harvest w decurionie, tylko jedna conclava w gladiusie, jeden wraithconstruct w eldarskim, itd)
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
Nadrzędne znaczenie mają klaryfikacje ETC: Link do FAQ
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane okrutnie.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3 20:0):
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każde dwie całkowicie zniszczona jednostki są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 13:7.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.
Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Wykup działek + Big Guns Never Tire
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Jednostka kontrolująca ćwiartkę to taka, która CAŁA stoi dalej niż 6" od środka stołu na jednej ćwiartce. Jednostki z secure objective są liczone jako 3 jednostki kontrolujące. Latające monstrousy i flyery nie mogą kontrolować ćwiartek. Uciekające jednostki nie kontrolują.
Ćwiartka jest kontrolowana przez tą armię, która ma na niej więcej jednostek kontrolujących.
Primary objective
ZDOBYTE DZIAŁKI
Za każdą kontrolowaną na końcu gry ćwiartkę 3VP.
Secondary Objective
SPRAWDZONE DZIAŁKI
Na koniec każdej tury GRY zliczamy kontrolowane ćwiartki:
+1VP za kontrolowanie co najmniej dwóch ćwiartek
+1VP za kontrolowanie o 1 ćwiartki więcej niż przeciwnik
+1VP za kontrolowanie o 2 ćwiartek więcej niż przeciwnik
Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.
Bitwa II - Relic & Poszukiwania złotego pociągu
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War według uznania graczy oraz niezależnie dwa Relikty na środkowej lini stołu w odległości 24 cali od siebie
Primary objective - Ethernal War:
THE RELIC
· 2 Relikty umieszczone na środku stołu przez graczy.
· pod koniec gry każdy z Reliców jest warty 5VP, na koniec gry są one traktowane jak normalne objective.
Secondary objective:
POSZUKIWANIA ZŁOTEGO POCIĄGU
Miejsca ukrycia pociągu to 6 znaczników rozstawianych przez graczy (co najmniej 12” od siebie, co najmniej 6” od krawędzi). Punkty dostaje się za „poszukiwania pociągu”, jeżeli oddział zajmuje znacznik przez cała turę (od końca poprzedniej fazy ruchu do końca aktualnej fazy ruchu (tak oznacza to że nie może się odsunąć od znacznika) dostaje 2VP.
Bitwa III - Contact Lost & The Scouring
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. Każdy z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War:
THE SCOURING
· Po rozstawianiu, ale przed przejęciem inicjatywy rzucamy kością który ze znaczników jest ile warty. Jeden jest warty 4VP, dwa są warte 3VP, dwa są warte 2VP i jeden jest wart 1 VP.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLOAK AND SHADOWS
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów aby mieć ich łącznie 3.
· Secret Orders: Tactical objectives są tajne w tej misji. Pokazujemy je przeciwnikowi w momencie ich wykonania.
Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego FA daje 1VP.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:
1. Maciek Machowicz(Korwey) - dark eldar + haemonculus covens - P,R
2. Vespan - SowaMechanicy i przyjaciele P, R
3. MrT - komunistyczne porno Tau - P, R
4. Thinros -csm - R,P
5. GreenGob - GK + Eldars - R,P
6. Alphariuss87 (vel Omegon) - CSM - R,P
7. Naphta - demony pana zmian - P
8. Pokrzyw jakiś imperialny mix - P, R
9. Buyback - Necrons - P, R
10. Duda - Eldars (+ Orks?) -R,P
11.Moździerz - Khorne Demonkin + CSM - P
12. Izwor - CSM - P. R
13. Ashan - SM - R, P
14. Tuna - SM - R, P
15. Toster - Necrons - P, R
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
16. Karolina - Kosmiczne Elfy (niektóre mroczne)
Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą bitwę.
Przyjęte Challenge napisał:
1.Izwor vs Vespan
2. Korwey vs Tuna
3. Buyback vs Emrtee
4. Toster vs Alparius
Offline
Vespan, Cult Mechanicus i przyjaciele.
Offline
Izwor, CSM.
Można challenge?
Vespan, rewanż?
Offline
Mr.T - tau i porno hunter cadre
Offline
Izwor napisał:
Vespan, rewanż?
Jasne! Terraz jak już wiem, że demony nie mają sava, to będę musiał wykombinować coś więcej niż gravy
Offline
Dark Angel - póki co same GK, ale do wysłania rozpiski może będą jacyś sojusznicy
Offline
Teraz muszę wykminić jak tu grać bez podów, jeśli Duda 4 WK wystawi
Offline
2 wejdą
Offline
Przyjdę z CSM.
Ma ktoś pożyczyć smoka na turniej?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Czy regulamin jest już ostateczny?
Offline
Mały update: w pierwszej misji jednostki uciekające nie trzymają ćwiartek.
Klaryfikacje na ten turniej (nowe Tau / Kayuon):
1. Coordinated Firepower nie daje buffa commanderowego innym unitom (wyraźnie napisane że tylko markerlight się przenosi).
2. Jak doczepimy IC do vanguardów z Shadowstrike kill teamu to vanguardzi nie mogą szarżować w turze gdy spadli.
3. Można nadal używać codexu Farsight Enclaves.
Offline
Też mam zamiar przybyć. Co do armii jeszcze nie wiem.
Offline
Pokrzyw, nie umiesz czytać Markery są tam przykładem. Ogólnie na ligówce będzie to gadane, ludzie z topa (np. Zły) skłaniają się ku temu że normalnie działa. Na turnieju mnie i tak nie będzie, ale Twoja interpretacja jest na 90% błędna
Offline
Cytuję: "These units must shoot the same target, resolving their shots as if they were a single unit - this INCLUDES the use of marketlight abilities". Commander działa na wszystko, pytanie czy trzeba mieć dronę żeby strzeliła z tym unitem, czy wystarczy sam target lock (osobiście skłaniam się do interpretacji że musi być drona i dopiero target lock od niej). Cytując to WEDŁUG MNIE powinieneś zmienić swojego FAQa, mówię to bezinteresownie, bo mnie nie będzie.
Offline
Obserwuje dyskusję, będę reagował. Na razie merytorycznie wypowiadają się trzy osoby.. W tym ja..
Dobrze 2/3 sędziów w temacie idzie za moją interpretacja..
Już 3/4..
Offline
Będę z demonami Tzeentcha.
Offline
Ktoś z grających miałby może wypożyczyć Ravagera na ten turniej?
Offline
Pokrzyw napisał:
11. Naphta - demony pana zmian
Pana Przemian, ale robisz postęp Dla niewtajemniczonych legenda:
1. Lord of Change= Pan Przemian
2. Pink Horrors= Strachulce
3. Flamers= Płomieńce
4. Bloodthirster= Krwiopijec
5. Bloodleters= Krwiopuszcze
6. Great Unclean One= Wielki Nieczysty
7. Demonetka Slaneesha= Bólożądna Pieszczota
Grało się w WFRP
Offline
To w jakieś noobowskie późne edycje grałeś. W moim podręczniku nie ma takich stworów, za to jest Malal i profesja szczurołapa
Offline
Zapisuję się
Ashan-SM
Btw. Mógłby mi ktoś pożyczyć assaultów i drop pody
Offline
Sorry, od dzisiaj będę spolszczał nazwy demonów, urzekła mnie ich słowiańskość
Offline
@ Korwey: grałem we wszystkie (dwie) edycjie WFRP. Bo trzeciej nie liczę jako grę fabularna tylko jakiś dziwny twór...
W sumie to mój ulubiony system RPG. Trochę offtop sorry.
Offline
Może to dziwne pytanie z mojej strony, ale czy ktoś ma pożyczyć na turniej trochę demonów tzeentcha?
Jakieś 20 strachulców, heralda, może Pana Przemian i może ze 3 screamery ?
Offline
Bede z Necronskim Dekurwionem
Offline
Mamy pierwszego rezerwistę.
O uczestnictwie będą decydować wpłaty, kolejno przesłane w terminie rozpiski, pozostali w kolejności przysłania zgłoszenia.
Przy 15 uczestnikach możliwa jest gra - 15 dostaje baya na 1 grę.
Offline
Poszedł hajs
Offline
Przelew poszedł
Offline
Przelew i rozpa wysłane
Offline
pokrzyw napisał:
Panowie i Panie - prześlijcie mi proszę dowody wpłaty bo konto Kvanowe i nie mam niestety tam dostępu.
Jutro Ci podeślę listę wpłat jakie otrzymałem.
Offline
Monety poszły, rozpiskę prześlę jak tylko wymyślę odpowiednio polskie nazwy dla wszystkich jednostek
Offline
UWAGA!! W wyniku testów zmieniłem delikatnie strukturę punktową w regulaminie (punkty z misji robią 20:0 i następnie modyfikujemy o kill pointy). Pamiętajcie że rozpiski biorę ostatnie przysłane, zatem jak chcecie coś zmodyfikować to wysyłajcie.
Czy ktoś ma Smoka chaosyckiego na pożyczenie? Thinros potrzebuje.
Offline
Poszło wszystko. Kasa, rozpiska i dowód przelewu. Ufff....
Offline
Poszło wsio na maila. Nie kumam tego wpisu z 20:0 i KP? Jak ty sobie to ma niby działać?
Offline
Armia przeciwnika ma 6KP. Twoja ma 15 KP. Zanim gościa stablujesz, on zepsuje Ci 8 unitów. Prowadzi 2 KP. Wynik 18:0. Chyba...
POSZUKIWANIA ZŁOTEGO POCIĄGU
Miejsca ukrycia pociągu to 6 znaczników rozstawianych przez graczy (co najmniej 12” od siebie, co najmniej 6” od krawędzi). Punkty dostaje się za „poszukiwania pociągu”, jeżeli oddział zajmuje znacznik przez cała turę (od końca poprzedniej fazy ruchu do końca aktualnej fazy ruchu (tak oznacza to że nie może się odsunąć od znacznika) dostaje 2VP.
Czy bastion z wkładką w środku i w 3" od obj. szuka pociągu?
Czy bastion z bez wkładki w środku, ale "claimed" przeze mnie, szuka pociągu?
Ostatnio edytowany przez Vespan (2015-11-03 15:42:10)
Offline
Frekwencja pokaźna to może jakiś after po graniu? Padbar, ZUPa czy inna tawerna?
Offline
Ma ktoś może pożyczyć Tiguriusa, 3 centki z gravami i 5 tacticali ?
Ewentualnie jakiś inny model libry w power armourze który mógłby udawać tiguriusa.
Ostatnio edytowany przez DarkAngel (2015-11-03 16:50:30)
Offline
Przelew i rozpa poszły. Korwey wyzywam Cię, mieliśmy kiedyś tam zagrać więc jest okazja
Offline
Kodeks honorowy Dark Eldarów zabrania mi podejmować uczciwych pojedynków.. ale z drugiej strony zabrania mi również przestrzegać jakichkolwiek kodeksów honorowych więc zgoda
Offline
No to mamy challenge
Offline
kasa i rozpa poszły
mam tigiego i marynaty ale nie malowane i nie poklejone
Offline
Poszła kasa, nad rozpiską nadal myślę
Offline
Hej, zmieszczę się jeszcze na turnieju? Przyszedłbym z demonami.
Offline
@Kvan
Ja Tobie dzis rano 8 tez wykonalem przedplate. Powinienes to miec jus spokojnie na koncie
Ostatnio edytowany przez Buyback (2015-11-03 22:06:35)
Offline
Ja przelałem wczoraj
@Duda - liczysz normalnie VP - z tego wychodzi jakiś wynik, następnie modyfikujesz go o połowę punktów z KP.
Przykład napisał:
Duda się nie popisał i zdobył 2 VP z gry, Izwor miał 30 VP z gry. Różnica to 28 pkt, wedle tabelki 20:0 dla Izwora (poprzednio byłoby 17:3)
Ale Duda lepiej strzelał i zdobył 30KP a Izwor tylko 2KP. Różnica to 28KP dla Dudy. Połowimy czyli wychodzi 14KP i obcinamy do 8. Czyli Dudzie dodajemy 8 oczek, Izworowi odejmujemy 8 oczek. Z 20:0 zrobiło się 12:8.
@Vespan -
budynki z wkładką, oraz budynki claimed scorują.
Będę grał jedną z poniższych rozpisek:
Formation Steel Host - Astra Militarum HQ1: Tank Commander (Warlord) HQ1.1 Leman Russ Punisher, lascannon, multi-meltas sponsons Pask 240 HQ1.2 Leman Russ Executioner, lascannon, plasma-cannons sponsons 195 HS1: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170 HS2: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170 HS3: Leman Russ Eredicator (hbolter, hbolter sponsons) 140 HS4: Hydra 70 ___ 985 Formation: Skyhammer Annihilation Force - Space Marines (White Scars) HS1: devastator squad (4xgrav cannon) @transport1 210 HS2: devastator squad (4xgrav cannon) @transport2 210 FA1: assault squad (melta bomb, jump packs) 90 FA2: assault squad (jump packs) 85 transport1: drop pod 35 transport2: drop pod 35 ___ 665 TOTAL: 1650
CAD - Space Marines (White Scars) HQ1: Librarian (ML2, force axe, The Hunter's Eye, warlord) 110 HQ2: Librarian (ML2, force axe, auspex) 95 Troops1: Tactical squad (flamer) @Transport1 75 Troops2: Tactical squad (flamer) @Transport2 75 FA1: Drop Pod 35 FA2: Drop Pod 35 HS1: Centurion Devastator Squad (omniscope, 3xgrav cannon) 250 HS2: Centurion Devastator Squad (omniscope, 3xgrav cannon) 250 Transport1: Drop Pod 35 Transport2: Drop Pod 35 ___ 985 Formation: Skyhammer Annihilation Force - Space Marines (White Scars) HS1: devastator squad (4xgrav cannon) @transport1 210 HS2: devastator squad (4xmultimelta) @transport2 110 FA1: assault squad (melta bomb, jump packs) 90 FA2: assault squad (jump packs) 85 transport1: drop pod 35 transport2: drop pod 35 ___ 565 Inquisitorial Detachment HQ1: Inquisitor (3xservo-skulls) 34 EL1: Inquisitorial hanchmen (2xacolyte,psyker) 18 EL2: Inquisitorial hanchmen (2xacolyte,psyker) 18 EL3: Inquisitorial hanchmen (2xacolyte,psyker) 18 ___ 88 TOTAL: 1648
Formation: Steel Host - Astra Militarum HQ1: Tank Commander HQ1.1 Leman Russ Punisher, lascannon, multi-meltas sponsons, h.stubber, dozer Pask, warlord 250 HQ1.2 Leman Russ Executioner, lascannon, plasma-cannons sponsons 195 HS1: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170 HS2: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170 HS3: Leman Russ Eredicator (hbolter, hbolter sponsons) 140 HS4: Hydra 70 ___ 995 Formation: Armoured Task Force - Space Marines, White Scars Techmarine (conversion beamer, the hunters eye, bike) 125 HS1: predator 75 HS2: whirlwind 65 HS3: 3xvindicator(3xdozer) 390 ___ 655
CAD - Space Marines (White Scars) HQ1: Librarian (ML2, force axe, The Hunter's Eye, warlord) 110 HQ2: Librarian (ML2, force axe, auspex) 95 Troops1: Tactical squad (flamer) @Transport1 75 Troops2: Tactical squad (flamer) @Transport2 75 FA1: Drop Pod 35 FA2: Drop Pod 35 HS1: Centurion Devastator Squad (omniscope, 3xgrav cannon) 250 HS2: Centurion Devastator Squad (omniscope, 3xgrav cannon) 250 Transport1: Drop Pod 35 Transport2: Drop Pod 35 ___ 985 Formation: Skyhammer Annihilation Force - Space Marines (White Scars) HS1: devastator squad (4xgrav cannon) @transport1 210 HS2: devastator squad (3xmultimelta) @transport2 100 FA1: assault squad (melta bomb, jump packs) 90 FA2: assault squad (jump packs) 85 transport1: drop pod 35 transport2: drop pod 35 ___ 565 Inquisitorial Detachment HQ1: Coteaz 100 TOTAL: 1650
Offline
@Kvan
Wysłałem Ci wczoraj kasę
Offline
aktualizacja listy przedpłat:
Vespan
Korwey
Thinros
Green
Mr.T.
Duda
Alphariuss88
NAPHTA
pokrzyw
Buyback
Izwor
Ashan
Tuna
Ten mBank ostatnio dziwnie księguje. Więc jeśli potwierdzenie od Moździerza jest to czyni to go 14.
Offline
Ja dopiero jutro będę mógł zrobić przedpłatę
Offline
@MrT, sprawdzamy który ustrój jest lepszy ? Komunizm vs Monarchia ?
Chetnie bym zobaczył czy moje blaszaki daja rade komunistom po upgrade Pozatym bardzo fajnie mi sie gralo ostatnie dwie gry
Offline
pokrzyw napisał:
Jest możliwość gry w 16 graczy, ale ostatnia para gra na małym stole (4'x4')
Może by do tego dopuścić alternatywne rozpiski do wykorzystania na tym stole.
Offline
Tak, moje Talosy mogą grać na tym stole
Offline
Mój full porn deep anal strike też lubi ciasno.
Buy Przyjmuje.
Offline
Moje Haemonculusy zachęcone złotem rzeźbią już nowe monstra na sobotę;)
Offline
Można jeszcze rzucać Chellenge?
Jak tak to wyzywam Alphariuss87 - zapraszał mnie do Głogowa to i tu możemy się zmierzyć
Offline
Rozpy (13/16) - brakuje Naphty, Moździerza i Dark Angela
Tuna napisał:
Krzytof "Tuna' Tomczyk
Primary Detachment: CAD: Space Marines
Chapter Tactics: White Scars
HQ1 : Chapter Master (bike, artificer armour, power fist, eternal shield) [245] Warlord
HQ2 : Librarian (lv. 2, bike, power axe, auspex) [115]
Troop 1 : Bike squad x 5 ( 2 x grav gun) [135]
Troop 2 : Bike squad x 5 ( 2 x grav gun) [135]
Formation1 : Skyhammer Anihilation Force
Heavy Support1: SM Devastator Squad x 5 (4 x Grav-cannon and grav-amp) [210] in Transport 1
Heavy Support2: SM Devastator Squad x 5 (4 x Grav-cannon and grav-amp) [210] in Transport 2
Fast Attack1: SM Assault Squad x 5 (Jump packs, melta bomb) [90]
Fast Attack2: SM Assault Squad x 5 (Jump packs, power fist) [110]
Transport1: Drop Pod [35] (Heavy Support1)
Transport2: Drop Pod [35] (Heavy Support2)
Fast Attack3: Attack Bike squad (multi-melta) [50]
Formation2 : Raptor Wing
Fast Attack4: Stormtalon gunship (Skyhammer missile launcher) [115]
Fast Attack5: Stormtalon gunship (Skyhammer missile launcher) [115]
Fast Attack6: Land Speeder ( 2 x heavy flamer) [50]
TOTAL: [1650]
liczba modeli: 48
Kill points: 14
Alpharius napisał:
Chaos
HQ 150
Chaos Sorcere 60
JP 15
master lvl3 50
Sigil of Corruption 25
Troops297
90
5x CSM 75
plasma 15
Veteran of Long War Champion 1
170
10x CSM 140
2x plasma 30
Veteran of Long War Champion 1
40
rihno 35
Dozer Blade 5
Elite 345
5x CSMT 177
2xPair of Lightning Claw 14
2xPower Fist 14
Chainfist 12
3xCombi Melta 15
5xMark of Tzeentch 25
Hellbrute 100
FA 270
10X Raptors 180
2x Melta 20
Plasma pistol 15
10xMark of Slaanesh 20
Icon of excess 30
Melta bomb 5
177
5xBikers 90
2xMelta 20
Power fist 22
Combi Melta 10
5xMark of Nurgel 30
Melta bomb 5
HS
140
Predator75
Twin-linked lascannon 25
2xLascannon 40
166
7x Havocs 101
4xHeavy bolter 40
Icon of Vegance 25
100
Aegis defens line50
quad gun 50
1650
Ashan napisał:
Armia: Space Marines- White Scars
Detachment1: Combined Arms Detachment
HQ1: Chapter Master- Thunder Hammer, Shield Eternal, Artificer Armor, Space Marine bike [250pts]
HQ2:Librarian- Mastery Level 2, Space Marine bike [110pts]
Troops1: Bike Squad (5x biker)- 2x grav gun, Melta bombs [140pts]
Troops2: Bike Squad (5x biker)- 2x grav gun, Melta bombs [140pts]
Troops3: Bike Squad (5x biker)- 2x grav gun [135pts]
FA1: Stormtalon gunship- Skyhammer misssle [115pts]
Detachment2: Skyhammer Annihilation Force- White Scars
FA1: Assault squad- Eviscerator, Power Fist (Sergeant) [135pts]
FA2: Assault squad- Eviscerator, Power Fist (Sergeant) [135pts]
HS1: Devastato squad- 4x Grav cannon and Grav-amp, Transport1 [210pts]
HS2: Devastato squad- 4x Grav cannon and Grav-amp, Transport2 [210pts]
Transport1:Drop pod, HS1 [35pts]
Transport2:Drop pod, HS2 [35pts]
TOTAL: [1650pts]
KP: 12
Modele: 40
Thinros napisał:
SM - CAD
HQ:
Sorc [term arm, lev 3, Spell Familiar, Sigil Of Corruption] - 175
Troops:
Chaos Cultist - 10 - [autopistol, ccw] - 50
Chaos Cultist - 10 - [autopistol, ccw] - 50
Chaos Cultist - 10 - [autogun, ccw, shotgun(1)] - 61
FA:
Chaos Bikers - 5 - [Bolt Pistol, CCW, Flamer, Melta gun, Mark Of Nurgle(5), melta bomb] - 175
Elites:
Chaos Terminators - 5 - [Combibolter(3), Power Fist, Chain Fist, Combimelta,Reaper Autocannon, Power Weapon, Combiflamer] - 213
Mayhem Pack - 3 x Hebrute - [Multimelta(2), Plasma Cannon(1) Power Fist] - 310
HS:
Obliterators - 3 - 210
Chaos Land Raider - [Twinlinked Heavy Bolter, Lascannon, Dirge Caster, Searchlight, Smoke Launchers] - 235
Helldrake[baleflamer] - 170
Razem 1649
Vespan napisał:
Maciej Dmochowski, Vepsan.
Cult Mechanicus Battle Congregation (Primary)
HQ: Tech-preist Dominus, stasis field, raimenet of technomartyr, WARLORD [150]
T1: Cataphron Destroyers [165]
T2: Cataphron Destroyers [165]
E1: Fulgurite Electropriests [90]
Fortyfication: Imperial bastion, escape hatch [100]
Formation: Holy Requisitioner
HQ: Tech-priest Dominus [105]
T1: Cataphron Breachers, 3x Torsion cannon, 2x hydraulic claw [170]
T2: Cataphron Breachers, 3x Torsion cannon, 2x hydraulic claw [170]
T3: Cataphron Breachers, 3x Heavy arc rifle [150]
Formation: Librarius Conclave (Ultramarines)
HQ1: Chief Librarian Tigurius [165]
HQ2: Librarian, ml2 [90]
HQ3: Librarian, ml1 [65]
HQ4: Librarian, ml1 [65]
1650/1650
KP: 12
WC: 7
Duda napisał:
Michał Duda WR076
CAD Eldars
HQ1 Farseer( spirit stone of anath lan) [130]- WARLORD
Troop1 5 Windraiders (4x scatter laser) [125]
Troop2 Rangers() [60]
Hs1 3 War walkers(3x2 scatter laser) [180]
Low1 Wraithknight ( scatter laser ) [310]
Ork Horde detachment, Codex: Orks
HQ2 Warboss( bike, klaw, bospole, da Lukky Stikk) [140]
HQ3 Painboy(bike)[75]
Elite1 Tankbustas (dedicated1)[65]
Elite2 Tankbustas (dedicated2)[65]
Troop3 Boyz() [60]
Troop4 Gretchins() [35]
Troop5 Gretchins() [35]
FA1 15 Warbikers( nob-{klaw, bospole}) [310]
Dedic1 trukk() [30]
Dedic2 trukk() [30]
Total: 1650
Kp: 15
Models 76
Wc 3
Korwey napisał:
Haemonculus Covens Supplement:
Grotesquire formation:
Haemonculus, scrissorhand 80
3xGrotesques, abberation, scrissorhand 125
Rider, enchanced AEthersails, Dark Lance 65
3xGrotesques 105
Rider, enchanced AEthersails 60
Dark Eldar Codex:
Dark Eldar CAD
HQ:
Succubus, arhite glaive 95
Troops:
5xKabalite Warriors, blaster 55
Venom, splinter cannon 65
5xKabalite Warriors, blaster 55
Venom, splinter cannon 65
5xKabalite Warriors, blaster 55
Venom, splinter cannon 65
FA
Razorwing, splinter cannon, 2xDark Lance 150
HS
3xTalos 360
Cronos, spirit probe 125
Ravager, 3xDark Lance 125
///1650
Greengob napisał:
+++ New Roster (1646pts) +++
++ Eldar Craftworlds: Codex (2015) (Combined Arms Detachment) (866pts) ++
+ HQ (230pts) +
Autarch (95pts) [Fusion gun (10pts), Shuriken pistol, Skyrunner (15pts)]
Rules: Ancient Doom, Battle Focus, Fleet, Forceshield, Haywire, Heavy Aspect Armour, Independent Character, Plasma Grenades, The Path of Command
Farseer (135pts) [Farseer Skyrunner (15pts), Shuriken Pistol, Singing spear (5pts), The Spirit Stone of Anath'lan (Remnant of Glory) (15pts)]
Rules: Ancient Doom, Battle Focus, Bladestorm, Ghosthelm, Independent Character, Psychic Disciplines: Daemonology (Santic), Divination, Runes of Fate, Telepathy, Psyker (Mastery Level 3), Rune Armour, Runes of the Farseer, The Spirit Stone of Anath'lan
+ Troops (341pts) +
Windriders (206pts) [7x Windrider with Scatter laser (189pts), Windrider with twin-linked Shuriken catapult (17pts)]
Rules: Ancient Doom, Battle Focus, Eldar Jetbike
Windriders (135pts) [5x Windrider with Scatter laser (135pts)]
Rules: Ancient Doom, Battle Focus, Eldar Jetbike
+ Lord of War (295pts) +
Wraithknight (295pts) [Two Heavy Wraithcannons]
Rules: Ancient Doom, Fear, Fearless, Feel No Pain, Hammer of Wrath, Move Through Cover, Relentless, Smash, Strikedown, Sword of Vaul
++ Grey Knights: Codex (2014) (Nemesis Strike Force) (780pts) ++
+ HQ (135pts) +
Librarian (135pts) [Nemesis warding stave, Psyker [ML 3] (25pts)]
Rules: And They Shall Know No Fear, Bulky, Daemonbane, Daemonology (Sanctic), Deep Strike, Divination, Independent Character, Preferred Enemy (Daemons), Psi-shock, Purity of Spirit, Pyromancy, Relentless, Telekinesis, Telepathy, Terminator Armour, The Aegis
+ Troops (195pts) +
Terminator Squad (195pts) [2x Terminator (sword) (66pts)]
Rules: And They Shall Know No Fear, Banishment, Bulky, Combat Squads, Deep Strike, Hammerhand, Preferred Enemy (Daemons), Purity of Spirit, Relentless, Terminator Armour, The Aegis
Terminator (hammer) (43pts) [Nemesis Daemon hammer (10pts)]
Rules: Daemonbane
Terminator (psycannon) (53pts) [Nemesis force sword, Psycannon (20pts)]
Rules: Daemonbane
Terminator Justicar (33pts) [Nemesis force sword]
Rules: Daemonbane
+ Heavy Support (450pts) +
Nemesis Dreadknight (225pts) [Heavy Incinerator (20pts), Heavy Psycannon (35pts), Nemesis greatsword and power fist (10pts), Personal teleporter (30pts)]
Rules: And They Shall Know No Fear, Banishment, Deep Strike, Force Shielding, Preferred Enemy (Daemons), Purity of Spirit, Sanctuary, The Aegis
Nemesis Dreadknight (225pts) [Heavy Incinerator (20pts), Heavy Psycannon (35pts), Nemesis greatsword and power fist (10pts), Personal teleporter (30pts)]
Rules: And They Shall Know No Fear, Banishment, Deep Strike, Force Shielding, Preferred Enemy (Daemons), Purity of Spirit, Sanctuary, The Aegis
Buyback napisał:
Gracz: Damian BuyBack Leszczuk, WR176
Armia: Necrons
Miasto: Wroclaw
Detachment1: Decurion Detachment
Core: Reclamation Legion
HQ1: Overlord, Phase Shifter, Warscythe, The Veil of Darkness, Resurrection Orb [175pts]
Troops1: 6x Necron Immortals, Gauss Blaster [102pts]
Troops2: 10x Necron Warriors [130pts]
Troops3: 10x Necron Warriors [130pts]
FA1: 3x Tomb Blades, 3x Nebuloscope, 3x Shield Vanes, 3x TL Gauss Blaster [66pts]
Auxiliary1: Canoptek Harvest
FA1: 6x Canoptek Wraiths, 4x Whip Coils [252pts]
FA2: 3x Canoptek Scarabs [60pts]
HS1: Canoptek Spyder [50pts]
Auxiliary2: Destroyer Cult
HQ1: Destroyer Lord, Phase Shifter, Resurrection Orb, The Solar Staff, Warlord [175pts]
FA1: 3x Destroyer [120pts]
FA2: 3x Destroyer [120pts]
FA3: 3x Destroyer [120pts]
HS1: 3x Heavy Destroyer [150pts]
TOTAL [1650 pts]
KP: 13
Modele: 53
Toster napisał:
Gracz: Wojciech "Toster" Marzec
Miasto: Lubin/Wrocław
Armia: Necrons
Detachment1: Decurion Detachment
Reclamation Legion:
HQ1: Catacomb Command Barge - Gauss Cannon, Phase Shifter, Voidreaper [190pts]
Troops1: Immortals [5] - 5x Gauss Blaster [Transport1] [85pts]
Troops2: Warriors [10] [130pts]
Troops3: Warriors [10] [130pts]
FA1: Tomb Blades [3] - 3x Twin-linked Gauss Blaster, 3x Shield Vanes, 3x Nebuloscope [66pts]
FA2: Tomb Blades [3] - 3x Twin-linked Gauss Blaster, 3x Shield Vanes, 3x Nebuloscope [66pts]
Transport1: Night Scythe [Troops1] [130pts]
Canoptek Harvest:
FA3: Canoptek Spyder [50pts]
FA4: Canoptek Scarabs [3] [60pts]
FA5: Canoptek Wraiths [6] - 6x Whip Coil [258pts]
Destroyer Cult:
HQ2: Destroyer Lord - The Solar Staff [125pts]
FA6: Destroyers [3] [120pts]
FA7: Destroyers [3] [120pts]
FA8: Destroyers [3] [120pts]
Total: 1650/1650pts
KP: 14
Models: 53
Izwor napisał:
CSM 1650p (1650pts)
Chaos Space Marines: Crimson Slaughter (2014) (Combined Arms Detachment) (1265pts)
No Force Org Slot
Hidden Units and Dataslates (Select first and once per roster)
Show Dataslate entries
HQ (555pts)
Be'lakor, The Dark Master (350pts)
Daemon, Eternal Warrior, Fearless, Lord of Torment, Psyker (Mastery Level 3), Shadow Form
Sorcerer (205pts)
2x Additional Mastery Level (50pts), Bike (20pts), Daemonheart (30pts), Melta bombs (5pts), Sigil of corruption (25pts), Spell
familiar (15pts), Warlord
Champion of Chaos, Independent Character, Psyker
Force Weapon
Force Axe
Troops (110pts)
Chaos Cultists (55pts)
8x autopistol loadout, 9x Cultists in unit (36pts)
Cultist Champion (14pts)
Auto Pistol
Champion of Chaos
Heavy Weapon upgrade (5pts)
Flamer (5pts)
Chaos Cultists (55pts)
8x autopistol loadout, 9x Cultists in unit (36pts)
Cultist Champion (14pts)
Auto Pistol
Champion of Chaos
Heavy Weapon upgrade (5pts)
Flamer (5pts)
Fast Attack (340pts)
Heldrake (170pts)
Baleflamer
Daemon, Daemonforge, It Will Not Die, Meteroric Descent
Heldrake (170pts)
Baleflamer
Daemon, Daemonforge, It Will Not Die, Meteroric Descent
Heavy Support (260pts)
Maulerfiend (135pts)
Lasher tendrils (10pts)
Daemon, Daemonforge, Fleet, It Will Not Die, Move Through Cover, Siege Crawler
Maulerfiend (125pts)
Magma cutters
Daemon, Daemonforge, Fleet, It Will Not Die, Move Through Cover, Siege Crawler
Chaos Space Marines: Codex (2012) (Allied Detachment) (385pts)
No Force Org Slot
Force Options (Supplement options here)
No unique force (Vanilla CSM Codex)
HQ (180pts)
Chaos Lord (180pts)
Axe of Blind Fury (35pts), Bolt Pistol, Juggernaut of Khorne (35pts), Mark of Khorne (10pts), Melta bombs (5pts), Power Armour,
Sigil of corruption (25pts), Veterans of the Long War (5pts)
Blinded, Champion of Chaos, Daemon Weapon, Fearless, Independent Character, Mark of Khorne, Veterans of the Long War
Troops (55pts)
Chaos Cultists (55pts)
9x autopistol loadout, 9x Cultists in unit (36pts)
Cultist Champion (14pts)
Auto Pistol
Champion of Chaos
Heavy Weapon upgrade (5pts)
Flamer (5pts)
Fast Attack (150pts)
Chaos Spawn (150pts)
5x Spawn (150pts)
Fear, Fearless, Mutated Beyond Reason, Rage, Random Attacks, Very Bulky
emrtee napisał:
+++ New Roster (1649pts) +++
++ Tau Empire: Codex (2015) (Formation Detachment) (380pts) ++
+ Formation (380pts) +
Optimized Stealth Cadre (380pts)
··XV25 Stealth Battlesuits [Stealth Shas'ui with Burst Cannon, Stealth Shas'ui with Burst Cannon]
····Stealth Shas'vre [Burst Cannon, Homing beacon]
··XV25 Stealth Battlesuits [Stealth Shas'ui with Burst Cannon, Stealth Shas'ui with Burst Cannon]
····Stealth Shas'vre [Burst Cannon, Homing beacon]
··XV95 Ghostkeel Battlesuits
····Ghostkeel Shas'vre [Cyclic Ion Raker, Twin-linked Fusion Blaster, Velocity Tracker]
++ Tau Empire: Codex (2015) (Formation Detachment) (810pts) ++
+ Formation (810pts) +
Retaliation Cadre (810pts)
··Commander [MV7 Marker Drone]
····XV8 Commander Crisis Suit [Neuroweb System Jammer, 2x Plasma Rifle, Target Lock, Vectored Retro-Thrusters, XV8-02 Crisis 'Iridium' Battlesuit]
··XV104 Riptide Battlesuits
····Riptide Shas'vre [Early Warning Override, Ion Accelerator, Twin-linked Smart Missile System]
··XV8 Crisis Battlesuits
····Crisis Shas'ui [2x Plasma Rifle, Target Lock]
····Crisis Shas'ui [2x Plasma Rifle, Target Lock]
····Crisis Shas'ui [2x Burst Cannon, Target Lock]
····Crisis Shas'ui [2x Burst Cannon, Target Lock]
····Crisis Shas'ui [2x Fusion Blaster, Target Lock]
····Crisis Shas'vre [Command and Control Node, Multi-spectrum Sensor Suite, Puretide Engram Neurochip]
··XV8 Crisis Battlesuits [Crisis Shas'ui]
··XV8 Crisis Battlesuits [Crisis Shas'ui]
··XV88 Broadside Battlesuits
····Broadside [Twin-linked High-Yield Missile Pod, Twin-linked Smart Missile System]
++ Tau Empire: Supplement - Farsight Enclaves (2013) (Combined Arms Detachment) (364pts) ++
+ HQ (152pts) +
Commander (152pts) [Drone controller, 2x Marker Drone, 2x Plasma rifle, Target lock]
+ Troops (212pts) +
XV8 Crisis Team (43pts) [Bonding Knife Ritual]
··Crisis Shas'ui [Twin-linked Fusion Blaster]
XV8 Crisis Team (compulsory) (169pts) [Bonding Knife Ritual]
··Crisis Shas'ui [2x Plasma rifle]
··Crisis Shas'ui [2x Plasma rifle, Target lock]
··Crisis Shas'ui [2x Plasma rifle, Target lock]
++ Fortifications and Stronghold Assault (2013) (Fortification Detachment) (95pts) ++
+ Fortification (95pts) +
Imperial Bastion (95pts) [Comms Relay]
pokrzyw napisał:
Formation: Steel Host - Astra Militarum
HQ1:
Tank Commander
HQ1.1 Leman Russ Punisher, lascannon, multi-meltas sponsons, h.stubber, dozer Pask, warlord 250
HQ1.2 Leman Russ Executioner, lascannon, plasma-cannons sponsons 195
HS1: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170
HS2: Leman Russ Punisher (lascannon, multimelta sponsons) 170
HS3: Leman Russ Eredicator (hbolter, hbolter sponsons) 140
HS4: Hydra 70
___
995
Formation: Armoured Task Force - Space Marines, White Scars
Techmarine (conversion beamer, the hunters eye, bike) 125
HS1: predator 75
HS2: whirlwind 65
HS3: 3xvindicator(3xdozer) 390
___
655
naphta napisał:
]
+++ Tzeentch daemons (1649pts) +++
+ (HQ) (605pts) +
Kairos Fateweaver (300pts) [Warlord, Warlord Trait:]
Lord of Change (305pts) [D6 Daemonic Reward (20pts), D6 Exalted Daemonic Reward (30pts), Psyker Level 3 (25pts)]
+ Elites) (166pts) +
Flamers of Tzeentch (97pts) [4x Flamers (92pts), Pyrocaster (5pts)]
Flamers of Tzeentch (69pts) [3x Flamers (69pts)]
+ (Troops) (228pts) +
Pink Horrors of Tzeentch (114pts) [Icon of Chaos (10pts), Iridescent Horror (5pts), 11x Pink Horrors (99pts)]
Pink Horrors of Tzeentch (114pts) [Icon of Chaos (10pts), Iridescent Horror (5pts), 11x Pink Horrors (99pts)]
+ (Fast Attack) (200pts) +
Screamers of Tzeentch (100pts) [4x Screamers (100pts)]
Screamers of Tzeentch (100pts) [4x Screamers (100pts)]
+ (Heavy Support) (450pts) +
Daemon Prince (Heavy) (280pts) [D6 Daemonic Reward (20pts), Daemonic Flight (40pts), Mastery 2 (50pts)]
····Daemon of Tzeentch (25pts) [Daemon]
Soul Grinder of Chaos (170pts) [Phlegm Bombardment (30pts)]
····Daemon of Tzeentch (5pts) [Daemon]
Offline
Mnie nie będzie
Offline
Choróbsko mnie dziś rozkłada... Przywiozę Ci dziś wieczorem co miałam przywieźć, bo i tak muszę jechać do miasta, ale jednak turniej odpuszczę. :< Poza tym macie 15 osób.
Offline
Toster a więc rzucam i za razem przyjmuję twój chellenge Choć wiem że to mało rozsądne z mojej strony ale CHAOS is the only true answer
Offline
Myślę, że tego typu pomyłki przy pisaniu na szybko rozpy na lokala nie są czymś dziwnym i nie ma tu nic do rzeczy, że jest w top 6 Wiadomo co miał na myśli, za to niektóre tu rozpy kopiowane z battlescriba czy innych programów, to jakaś wizualnie tragedia. Od przyszłego turnieju musisz wprowadzić schemat rozpisek taki jak obowiązuje na ligowym, nie zaliczać jeśli będzie od tego odbiegać, bo sorry, ale rozpa np. Izwora albo Greengoba, gdzie wszystko jest ciągiem i są domyślne opcje to nawet nie chce mi się skupić żeby rozszyfrować co tam jest
Offline
Wyslalem ladnego pdfa.... nic nie bylo, ze trza inaczej. Tak samo jak i info o publikowaniu rozp na forum...
Offline
Myślałem ze jest w regu o formacie rozpisek. Nie było więc fajnie ze są. Proszę tylko o przyniesienie czytelnej rozpiski do wglądu. Co do Dudy to wiadomo o co chodzi.
Offline
Nie wiem czemu wszyscy piszą GreenGob skoro jest GOP
Co do rozpisek to temat wydaje mi się zbędny, są punkty, jest sprzęt itd. czyli wszystko co trzeba.
Offline
Bez sensu są napisane zasady specjalne oraz EQ domyślne, popatrzcie na rozpę Pokrzywa albo Dudy - tak powinna wyglądać, najprościej jak się da, patrzysz i widzisz od razu wszystko co jest.
Offline
Nie wiem o co ci chodzi... czlowiekowi grajacemu zwalowana rozpiska na ostatnim turnieju...
Nie bylo mowy w regulaminie dot. formatu rozpy. Wyslalem pdf export z battlescribe, wyglada w oryginale ladnie i przejrzyscie. A ze kopia na tym forum nie wyswietla sie poprawnie, to nie moja wina. Beda turnieje organizowane na fb, to wrzuce pdfa
Poza tym w reg. nie ma mowy o publikacji rozp. na forum, wiec nie wiem ocb... Byly do wgladu i spr. przez sędziego. Tyle.
Mam nadzieje, ze ludzie majacy problem z rozpami rownie rzetelnie beda sie rozliczać z zasad, rb, miarek, kostek i inych w oryginale na turnieju...
Hipokryzja pełną gębą...
Offline
No no, widzę koledzy w bojowych nastrojach
Jeżeli chodzi o rozpiski:
1. Nie mam pretensji o format - 2 miesiące temu samodzielnie poprawiałem do czytelnej postaci, tym razem czasu nie miałem, zapomniałem dać prośbę o zunifikowany format - Mea culpa
2. Kermit... rozumiem o co Ci chodzi, ale ... nie grasz na turnieju więc nie siej boruty bo nie mam jak Ci karniaka dać. Sprawdź przy okazji proszę czy moich kart misji nie masz (z rewersem pokrzyw) - MrT też proszę zerknij bo zginęły po naszej ostatniej grze.
3. Ostatnio też opublikowałem rozpiski. Uważam że dobrze wiedzieć czym kto gra, szczególnie że miałem możliwość zapoznania się z nimi. Tak jest po prostu uczciwiej.
4. Izwor - no stress. Od pewnego czasu jest jedyny poprawny format rozpiski i chłopaki turniejowe gryzą o inne. PDF był ładny, ale nie miałem możliwości pracy z dyskiem googlowym.
5. Rozpiski wrzuciłem także byście wyłapali błędy u kolegów. Naprawdę przy 15 ciężko mi jest odnaleźć jakieś detale - zgrubnie wyglądają bardzo ok, choć ilość skyhammerów mnie dobija
Offline
Ma ktoś zapasową podstawkę pod flyera?
Mam pożyczyć Thinrosowi heldrake'a, zapomniało mi się, że nie mam do niego podstawki...
Offline
Lictor napisał:
Bez sensu są napisane zasady specjalne oraz EQ domyślne, popatrzcie na rozpę Pokrzywa albo Dudy - tak powinna wyglądać, najprościej jak się da, patrzysz i widzisz od razu wszystko co jest.
Marudzisz
Offline
Izwor napisał:
Ma ktoś zapasową podstawkę pod flyera?
Mam pożyczyć Thinrosowi heldrake'a, zapomniało mi się, że nie mam do niego podstawki...
Wezme
Offline
Dzięki i do zobaczenia.
Offline
Nie sieję boruty i oboje wiemy o co chodzi To nie jest spina do graczy, w regulaminie tego nie ma, tylko prośba do Pokrzywa żeby ustandaryzować format do ligowego, bo po prostu jest najwygodniejszy.
Offline
Dobry turniej (duży plus za karty misji/regulaminu), dzięki wszystkim za gry.
Offline
Jak przedstawiają sie wyniki końcowe, bo niestety musiałem spadać.
Offline
Zapodaj wyniki na lige, plix
Offline
Super zabawa klimat świetny jest moc Panowie do zobaczenia na następnym turnieju
Offline
Wyniki - drabinka i tabelka. Finał oznacza dodanie modelarki. Jako że rozpiski, rulebooki i miarki były to nie czepiam się.
Tak btw. Jedna dyskwalifikacja powinna być - Duda mi karty nie oddał po ostatniej bitwie - mimo trzykrotnego wołania
Proszę napiszcie jak się Wam podobały misje i system pucharowy.
Offline
Co do misji troszkę zawiłe i skomplikowane ale urozmaicające grę Szkoda że nie było chociaż jednej klasycznej wyrzynki bez dodatkowego skupiania się na ćwiartkach itp...
Offline
2x Eldarzy na bikach na górze z 3 maskami #balanced
Offline
Wątek Zamknięty